Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

De lækre billeder og et yderst varieret menukort fra denne pige fristede mig:

https://annoncelight.dk/showad/443826

Stedet er i Vor Frue i Roskilde, et mildest talt mindre diskret sted hvor børnefamilier går i pendulfart frem og tilbage.

Man parkerer lidt derfra og går ... Timet så man ankommer imellem en af familiegrupperne, hopper fra vejen hen foran døren i den lille faldefærdige rønne. Det føles som om man lige så godt kunne have malet huset lyserødt og skrevet BORDEL på et stort skilt ude ved vejen.

Nå men ind kom jeg og blev mødt af den sødeste kvinde jeg længe har set. Hun viste mig stolt sine ypperligheder, og vidste godt at hendes røv var i særklasse. Mage til struttende numseballer skal man lede længe efter.

Selve akten bar præg af min "prøveknud" tilgang til det (kort tid, ingen tilvalg) men indeholdt alligevel alt det basale såsom kys, fisseslikning og et udmærket blowjob og efterfølgende en rigtig fornuftig tilbundsgående doggystyle som foregik i den skønnes dobbeltseng hvor der er monteret spejle på skråvægge og i loftet. En anelse distraherende men på en fræk måde - man får set vinkler man ikke lige var klar over eksisterede.

Ghanima fik mig til at komme på ingen tid og selv den ubehagelige tur tilbage til bilen kan ikke afholde mig fra yderligere besøg.

Skrevet

Er det hende der er på billederne eller er det bare lookalike?

Skrevet
  • Author

godt spørgsmål. Vil nok sige nej men jeg husker ikke tatooen på hendes arm - men hun er en køn og attraktiv yngre dame i 30’erne. Røven er på min top 3 ever - jeg ved faktisk ikke om den er “fake” men en røv så struttende er godt nok sjædent må jeg sige. Og samtidig føltes det godt at gramse at gramse på den.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.