Hop til indhold

Første gang hos Kesa

Featured Replies

Skrevet

Kesa får mange rosende ord herinde så nu skulle hun besøges for første gang.. Jeg er ikke negativ men fortæller bare min oplevelse med hende.. Gav 1000 kr for en time og var der i 35 min så fik jeg ikke mere for den 25 øre som man siger.. Ca 25 min massage og 10 min sex. massagen var ok god men man ligger på ryggen og kan ikke se og røre ved hende.. hun skriver i hendes profil: alt blidt og kæreste leg.. Men man måtte ingenting med hende ikke røre hendes fisse ingen kys nærvær eller kærtegn, så der var efter min mening ikke meget " kærestesex" over det.. Jeg tror det er den GP jeg har oplevet har haft mest tøj på ved et besøg. Jeg vil sige det ikke var pengene værd det besøg, der var for lidt intimt. Men hun holder sig godt en køn kvinde og også sød og venlig. Jeg ved ikke om jeg har været uheldig med hende og man skal give meget udtryk for hvad man ønsker, om man så kan opleve noget mere intimt. Er der andre der har oplevet en Kesa der har været for uintimt hvis man kan sige det? Jeg må ærligt sige jeg syntes ikke ordrene i hendes profil lever op til virkeligheden.. Hun har masser af billeder på sin profil med tøj på og det havde hun så også ved besøget.. Dem der elsker Kesa bliv ved med det, men hun bliver aldrig min faste GP.

Skrevet
nyMrds skrev, for 8 timer siden:

Jeg ved ikke om jeg har været uheldig m

Så uheldig har jeg ikke været, men hun har ofte alt for mange kunder efter hinanden, lidt som på et samlebånd. Forstår godt hun kan være træt. Ærgerligt, for hun er sød og dejlig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.