Hop til indhold

så er pigerne klar til stranden

Featured Replies

Skrevet

Fuck et par nasty dellepuder.

Skrevet

Sjovt?

Nææ

Skrevet

Ja, man kan ikke sige de er dovent anlagte, når de sådan konstant gider slæbe rundt på overlæs  :wink:

Skrevet

Hvor er Greenpeace når man har brug for dem?!

Skrevet

Nu vil jeg måske lige gøre opmærksom på at en hel del mennesker, nok vil finde den her tråd temmelig sårende og nogle af dem er måske dem som er med til at debattere herinde på forum.

Jeg vil også gerne sige, at der bag et stort ydre sagtens kan ligge et stort og varmt indre

Skrevet

Puha jeg vil ønske at det var fotomanipulation, men der findes ret så bizarre abnormiteter især hos moderen. men please lad et være fotoshop, men hvorfor så? 

Jeg tror ikke det støder så mange, men det er den danske ironi der spiller ind.

Skrevet

Ja, man kan ikke sige de er dovent anlagte, når de sådan konstant gider slæbe rundt på overlæs  :wink:

Så tilfældigvis en på størrelse med de største af strandnymferne ovenfor idag - hun havde løst problemet på den måde at hun lod manden køre sig rundt i en rullestol, der ville have gjort Iceroadtruckers misundelige og isen usikker - hun manglede bare et skilt med "BRED LAST:roll:

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Shallow Hal. (Hals store kærlighed)

shallow+hal.jpg

Redigeret af Ratata

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.