Hop til indhold

Min lille asiatiske veninde vil gerne prøve gangbang

Featured Replies

Skrevet
Slowman skrev, for 1 minut siden:

Det kan vi så lade det være op til den enkelte at udtale sig om. Jeg har vist aldrig været gæst hos nogen under 25 og hvad de har tænkt og følt ved jeg ikke, men jeg har aldrig fornemmet at nogen havde ubehag ved samværet.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til dit svar. Det virker som om du føler dig truffet, men du har aldrig været til et gangbang eller hos en under 25, så du er jo slet ikke hos den type jeg skriver om? Og jeg aner jo noget om dig, så jeg har ikke udtalt mig om dig eller sagt gp’er har ubehag ved at møde med dig?

Tror du misforstår hvad jeg skriver

Redigeret af Pink Peach

• Svar 62
  • Visninger 5.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SweettieDK
    SweettieDK

Du taler desværre for døve øre. Men en der tilbyder GB har her været inde på hvor meget det kræver. https://www.eroguide.dk/forum/topic/213902-gangbangs-den-sidste-bastion-for-de-danske-kvinder/#comm

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Som mange andre vil jeg advarer.. Nogle skriver “unge piger nu om dag udforsker mere”.. Jeg har skam været pigen der udforskede og på mine ældre dage er det ligesom gået op for mig at jeg udforskede f

• Slowman
    Slowman

Jeg er ikke sikker på lovligheden i sådan et arrangement, men en asiatisk pige på 19 år. Der lyder ikke helt rigtigt i mine øre. Det ville jeg hverken arrangere eller deltage i. Så må i kalde mig en

Skrevet
Pink Peach skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til dit svar. Det virker som om du føler dig truffet, men du har aldrig været til et gangbang eller hos en under 25, så du er jo slet ikke hos den type jeg skriver om? Og jeg aner jo noget om dig, så jeg har ikke udtalt mig om dig eller sagt gp’er har ubehag ved at møde med dig?

Selvfølgelig føler jeg mig truffet, Jeg er 68. Det der begreb “Gammel gris” er bare et man skal være varsom med at bruge, på samme måde som “Gammel so”.

Hvor gammel skal man være for at være en gammel gris eller gammel so?

Jeg tænker ikke at kunderne til GB er gamle, ulækre, usoignerede, stærkt overvægtige mænd det lugter fælt. Og at de derfor IKKE er gamle grise, bare ældre, pæne og ordentlige mænd. Og måske er det netop det den unge dame gerne vil prøve at opleve. Hvad ved jeg.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig føler jeg mig truffet, Jeg er 68. Det der begreb “Gammel gris” er bare et man skal være varsom med at bruge, på samme måde som “Gammel so”.

Hvor gammel skal man være for at være en gammel gris eller gammel so?

Jeg tænker ikke at kunderne til GB er gamle, ulækre, usoignerede, stærkt overvægtige mænd det lugter fælt. Og at de derfor IKKE er gamle grise, bare ældre, pæne og ordentlige mænd.

Man er jo ikke gammel gris bare fordi man 68. Det var noget du selv konkluderede, ikke mig!

Men en 19 årig vil nok synes en 68 årig er en gammel gris i den sammenhæng.

En gammel gris handler jo om hvordan man ser ud og/eller opfører sig. Ikke om alder alene. Kan ikke rigtig se du var i målgruppen af min beskrivelse 🤷‍♀️

Og jo den type du lige beskrev dukker altså også op til gb og kunne godt forestille mig de var i overvægt hos en 19 årig, det var de inhvertfald da jeg som ung havde gb

Men jeg vil lade den ligge her for du misser fuldtændig hvad jeg mener og tænker ikke du ønsker at forstå det heller.

God aften

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

@Slowman Selv en som mig på 47 år i en piges øjnene på 19 år.... så er jeg en Gammel Gris ... vil våge den påstand at 98 % af 19 årige ville mene dette i et betalt GB og i det ikke betalte liv ... Det er som jeg forstod på pinks svar til dig som hun delte hendes tanke om, som dengang 19 år Pink i swinger klub...(ret mig hvis jeg har misforstået din pointe PP 🩷)

Skrevet
HumoristenAlfa skrev, for 12 minutter siden:

@Slowman Selv en som mig på 47 år i en piges øjnene på 19 år.... så er jeg en Gammel Gris ... vil våge den påstand at 98 % af 19 årige ville mene dette i et betalt GB og i det ikke betalte liv ... Det er som jeg forstod på pinks svar til dig som hun delte hendes tanke om, som dengang 19 år Pink i swinger klub...(ret mig hvis jeg har misforstået din pointe PP 🩷)

Der er sikkert også en del unge mennesker på 19 år der vil betragte 50+ årige prostituerede som noget mindre pænt, men jeg synes vi skal prøve på at omtale hinanden med respekt. Vi hører ofte GP’er give udtryk for at de gerne vil behandles og omtales med respekt. Jeg tænker at vi sexkøbere også gerne vil behandles og omtales med respekt.

Den korte version er at, ja jeg følte mig lidt ramt fordi +50 årige mænd, der har sex med yngre kvinder, ofte kaldes en gammel gris, hvilket jeg faktisk synes er både respektløst og urigtigt, uanset hvem der siger det…..

Undtagen, hvis der vitterligt er tale om en ældre, ulækker, usoigneret, og lummer mand, så er han jo en gammel gris.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 9 minutter siden:

Der er sikkert også en del unge mennesker på 19 år der vil betragte 50+ årige prostituerede som noget mindre pænt, men jeg synes vi skal prøve på at omtale hinanden med respekt. Vi hører ofte GP’er give udtryk for at de gerne vil behandles og omtales med respekt. Jeg tænker at vi sexkøbere også gerne vil behandles og omtales med respekt.

Den korte version er at, ja jeg følte mig lidt ramt fordi +50 årige mænd, der har sex med yngre kvinder, ofte kaldes en gammel gris, hvilket jeg faktisk synes er både respektløst og urigtigt, uanset hvem der siger det…..

Undtagen, hvis der vitterligt er tale om en ældre, ulækker, usoigneret, og lummer mand, så er han jo en gammel gris.

Puuuuh det er skam lidt op ad bakke med dig kan jeg godt læse 🤔

Du vil ikke forstå pointen i det aktuelle som der skrives.i tråden ..men begynder at blande ting skrevet i gennem tiden på EG i den nuværende tråd ....

Du er 68 år og vil skam mene, at du bør havde en form for rygsæk med i livet ....

Selvfølgelig skal vi respekterer hinanden og især når vi mødes med glædespigerne..men forstå, at når de skriver dette til os Kunder/Gæster er grunden ofte på erfaringer med dårlige mænd, som ej respekterer pigernes grænser ....

Du virker til at være ordentligt og med respekt for dette erhverv.... så mit råd er at det ikke er myntet på dig og når du ved dette med dig selv som du udtrykker...

Så brug ikke tid tid på ORD kløveri og nyd den fantastiske branche, vi er så heldig at få lov til at nyde med sex ....

Det er skrevet i respekt til dig

Skrevet
HumoristenAlfa skrev, for 7 minutter siden:

Det er skrevet i respekt til dig

Og jeg vil så påstå at du rent faktisk ikke respekterer “den måde jeg opfatter og føler mig ramt på” af brugen af begrebet. Du er overbevidst om at din og Pink Peach’s opfattelse er den rigtigt og kan ikke rumme at der kan være forskel. Det er ok at i har den forståelse og opfattelse (selvom jeg har og giver udtryk for en anden), men som jeg skrev, man skal være varsom med begreber som gammel gris og gammel so. Jeg tænker der kan være andre der ikke bryder sig om disse begreber.

Jeg bryder generelt ikke om når der bruges nedsættende begreber om mennesker, med mindre der er en helt sikker og præcis grund til det.

Men nu er det jo så heller ikke det vigtigste i verden, så jeg forlader denne debat og vil fortsat prøve at tale om både sexsælgere og sexkøbere på en ordentlig måde.

Redigeret af Slowman

Skrevet
Slowman skrev, for 14 minutter siden:

Og jeg vil så påstå at du rent faktisk ikke respekterer “den måde jeg opfatter og føler mig ramt på” af brugen af begrebet. Du er overbevidst om at din og Pink Peach’s opfattelse er den rigtigt og kan ikke rumme at der kan være forskel. Det er ok at i har den forståelse og opfattelse (selvom jeg har og giver udtryk for en anden), men som jeg skrev, man skal være varsom med begreber som gammel gris og gammel so. Jeg tænker der kan være andre der ikke bryder sig om disse begreber.

Jeg bryder generelt ikke om når der bruges nedsættende begreber om mennesker, med mindre der er en helt sikker og præcis grund til det.

Men nu er det jo så heller ikke det vigtigste i verden, så jeg forlader denne debat og vil fortsat prøve at tale om både sexsælgere og sexkøbere på en ordentlig måde.

Forskellen er at du er over sensitiv for ord og jeg ikke er 😊

Skrevet
HumoristenAlfa skrev, for 7 timer siden:

Forskellen er at du er over sensitiv for ord og jeg ikke er

Jeg mener nu, @Slowman har en pointe.

Hvis man er en gammel gris, har man også været et ungt svin. Og er det måske bedre? Jeg hører sjældent nogen tale om unge svin - de bliver bare omtalt som svin. Så hvorfor bringe alderen ind i billedet, når “gamle grise” omtales?

Alder har ikke noget med opførsel, respekt eller menneskesyn at gøre. Måske først hvis der opstår kognitive begrænsninger pga. alder. Men så er vi typisk oppe i meget høj alder.

Så hvad er det præcist for nogle egenskaber, der knytter sig til en “gammel gris”?

Skrevet

For fuld musik skrev, for 34 minutter siden:

Hvis man er en gammel gris, har man også været et ungt svin. Og er det måske bedre? Jeg hører sjældent nogen tale om unge svin - de bliver bare omtalt som svin. Så hvorfor bringe alderen ind i billedet, når “gamle grise” omtales?

Alder har ikke noget med opførsel, respekt eller menneskesyn at gøre. Måske først hvis der opstår kognitive begrænsninger pga. alder. Men så er vi typisk oppe i meget høj alder.

Så hvad er det præcist for nogle egenskaber, der knytter sig til en “gammel gris”?

For fuld musik skrev, for 34 minutter siden:

Måske en gammel gris, er en pæn ældre slank mand, der gerne vil kneppe unge kvinder og ældre damer?🤔 Jeg ved det ikke. Men jeg er nok bare en lille gris 🤔

Skrevet

Hvis man Googler “gammel gris” så står der at det er en ældre man der gerne vil have et seksuelt forhold med en ung kvinde.

Der står ikke noget om vægt eller hygiejne. Eller generel opførsel.

Det kan godt være jeg formulerede mig uheldigt, men jeg mente det set med en 19 årigs øjne. Og det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ikke synes gamle mænd bør have noget med 19 årige at gøre, og slet ikke for penge.

Men jeg blander mig ikke i om en mand på 68 har sex med en på 25, og jeg tænker ikke han er tyk eller usoigneret pga det. Eller at der er noget forkert i det. Begge er voksne og hjernen er færdigbagt hos den unge dame, så det må de helt selv om.

Jeg kan godt lide ældre mænd, jeg tænder faktisk en del på det. Så jeg har intet imod ældre mænd til mine gangbangs. Heller ikke dem over 68. Men jeg er også 34 ikke 19.

Min pointe var at jeg så væsentligt anderledes på det da jeg var 19. Og jeg synes det er en farlig ting at eksperimentere med for penge når man er uerfaren og meget ung.

Skrevet
lingo skrev, for 4 timer siden:

Måske en gammel gris, er en pæn ældre slank mand, der gerne vil kneppe unge kvinder og ældre damer?🤔 Jeg ved det ikke. Men jeg er nok bare en lille gris 🤔

Du er en gammel pervers gris 😄😘

(Jeg håber alle er med på at det er sagt i sjov, med glimt i øjet og kærligt smil. jeg kender Lingo. Og han er hverken tyk eller usoigneret)

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

Du er en gammel pervers gris 😄😘

(Jeg håber alle er med på at det er sagt i sjov, med glimt i øjet og kærligt smil. jeg kender Lingo. Og han er hverken tyk eller usoigneret)

Ja og jeg er stolt af 😢🤔🫣 mangler bare en ordentlig ornep..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.