Hop til indhold

Min lille asiatiske veninde vil gerne prøve gangbang

Featured Replies

Skrevet

yes!!!

igen !nu mangler vi jo bare, vores tidligere lokale betjente !!! eller vores adm. der tager sagen og lukker ned for nonsens som jeg mener det er,

Skrevet

Hvor er det dog for meget at nogen skal lege moralens vogter her. Om pigen er 18, 19 eller 29 er da komplet ligegyldigt.

Det er da i den alder man skal prøve sine grænser af og forny sin seksualitet.

Pris afhænger af udseende og de huller og service hun stiller til rådighed . 1500 kr pr deltager er nok fair

Skrevet
LystTilSM skrev, for 5 timer siden:

Håber at nogle af de voksne kvinder som tilbyder GB vil kommentere på det

Du taler desværre for døve øre. Men en der tilbyder GB har her været inde på hvor meget det kræver.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/213902-gangbangs-den-sidste-bastion-for-de-danske-kvinder/#comment-1764424

Jeg forstår godt hvor du vil hen med dit opråb. Men hvis hun har sat sig i hovedet at hun vil lave et GB kan ingen nok take hende fra det.

Selv at være GP hvor mændene kommer enkeltvis bør være et velovervejet valg. Og tænker ikke en så ung pige kan overskue konsekvenserne. Der har været nogen dokumentar programmer om det og det kan give alvorlige psykiske mén.

Du kan dog også ikke gøre hverken til eller fra. Der vil altid være nogen unge piger som byder sig til og der vil altid være mænd af alle aldre som vil betale for det. (Og bilder sig selv ind hun ved hvad hun har gang i)

Skrevet

Jeg håber, hun har taget imod som GPer mod betaling før, så hun har oplevet, hvilke personer der kan dukke op, hvordan de kan opføre sig osv. Ellers risikerer hun en oplevelse, hun vil kunne have svært ved at ryste af sig igen. Det fremgår jo også tydeligt, at “vi” vil tjene penge på det, så trådstarter er involveret økonomisk som pimp, end of discussion. Jeg må hudløst ærligt indrømme, at jeg som 60årig vildt gerne ville opleve en sprød 19-årig thaikvinde, men at jeg simpelthen ikke har samvittighed til det in real life. Så kære pimp… tænk lige over, hvad du/I har gang i…

Skrevet

Som mange andre vil jeg advarer.. Nogle skriver “unge piger nu om dag udforsker mere”.. Jeg har skam været pigen der udforskede og på mine ældre dage er det ligesom gået op for mig at jeg udforskede fordi jeg følte et behov for at blive set, være den alle ville have og at jeg egentlig gik over mine egne grænser og jeg satte mig i situationer jeg ikke formåede at sige nej tak til eller stoppe før de løb af sporet fordi jeg havde fornemmelsen af at det ikke var okay at sige fra.. Ikke fordi nogen anden gav mig den fornemmelse.. Den er skam helt selvopstået..

Denne branche var nok det der gav mig ben i næsen.. Jeg lærte det var okay at sige nej og stop eller det vil jeg ikke have eller det føles ikke godt det der i stedet for at fake stønne og selv synes jeg havde det ih og oh og nej så fedt indtil lyset blev slukket og man lå under dynen og tænkte “om fem år så griner du af det”..

Kvinders køn har en værdi og det ved vi godt fra første gang vi vifter med øjenvipperne og nogen siger “oookay så gør jeg det men kun fordi du er så sød” og vi vil gerne ses - for nogen - koste hvad det koste vil..

Og som svar på spørgsmålet: Hvis hun virkelig gerne vil så synes jeg hun skal tage 3000 pr deltager og sørge for et depositum fra dem alle.. Prisen kan hun sagtens sætte deroppe og så have færre deltagere men mere respektfulde deltagere..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Og som svar på spørgsmålet: Hvis hun virkelig gerne vil så synes jeg hun skal tage 3000 pr deltager og sørge for et depositum fra dem alle.. Prisen kan hun sagtens sætte deroppe og så have færre deltagere men mere respektfulde deltagere..

Er enig i, at hun med god samvittighed kan tage 3.000 kr.

Men hvordan hænger pris og respekt sammen 🤔

Redigeret af TheGent

Skrevet
TheGent skrev, for 7 minutter siden:

Er enig i, at hun med god samvittighed kan tage 3.000 kr.

Men hvordan hænger pris og respekt sammen 🤔

Min erfaring er at hvis jeg tilbyder noget til en lav pris så få jeg mange flere unge og udenlandske gæster til den ydelse.. Ikke at de alle automatisk er respektløse men der er bare en større andel mænd der ikke kan finde ud af at knalde eller være høflige i det yngre segment af gæster og det samme i det udenlandske kontra hvad man støder på ved danske mænd over 36.. Og det jo ikke fordi de ønsker at være respektløse eller et mindre godt knald de ved bare ikke bedre..

Disclaimer: Med dette siger jeg igen IKKE at det gælder ALLE unge (under 36) eller udenlandske.. Så lige du der læser dette (ikke nødvendigvis personen jeg svarer) falder sikkert ikke i den kategori så ingen grund til at føle sig truffet eller forsvarer😋..

Skrevet

Min redigeringshalløj virker ikke så nu kommer det bare i flere beskeder🙄🤣..

De gange jeg har ladet mig lokke af en gæst der købte laaaang tid og sat prisen til et godt tilbud har de i 90% af tilfældene været typerne der skulle presse hveeeeer en dråbe ud af deres tid og lige gribe patten på vej ud til taxaen også😂.. Granded jeg har ikke sagt - da de bestilte - at det var forbudt at presse citronen fordi jeg har troet det var underforstået i prisen😂.. Men jeg er altid MEGET præcis i at forklarer hvad de kan forvente til tilbudspris og hvad de kan få hvis de vælger den dyrere pakke.. Alligevel skal de ofte liiiige prøve om de kan presse morgensex og 5 knald inden sengetid ind osv osv..

Skrevet
TheGent skrev, for 1 time siden:

Men hvordan hænger pris og respekt sammen

Tak for at sætte spørgsmålstegn ved det.

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Min erfaring er at hvis jeg tilbyder noget til en lav pris så få jeg mange flere unge og udenlandske gæster til den ydelse..

Som vanligt er vores erfaringer og holdninger meget langt fra hinanden. Jeg ser absolut ingen lineær sammenhæng mellem pris og opførsel. Jeg tænker helt ærligt nærmere det handler om hvem man tiltrækker med sin personlighed. Så det er fint du sætter dine priser som du gør men at argumentere det er nødvendigt. Må jeg erklære mig uenig i.

Nu har jeg ikke forholdt mig til pris i mit tidligere svar. Men hvis jeg skal se på pigens situation sådan helt overordnet er der mange vinkler og ting at tage højde for.

Min erfaring er omvendt at enkelte af dem der har mange penge og betaler de høje priser er dem som er vant til at kunne købe sig til alt og ofte har en personlighed der forventer man gør som de siger. (Så dem tænker jeg ikke det er godt hun møder første gang)

Hendes alder og sikkert udseende, taler for høj pris. Men omvendt er hun uerfaren. Kan hun stå distancen, hvad er betingelserne hvis hun ikke kan. Er hun villig til at give penge retur, hvor sure bliver folk over at køre forgæves etc.

Hvor stor en del af ønsket om at prøve GB er lyst og hvor stor del er tanken og “nemme penge”. Jo højere pris jo større risiko for hun tvinger sig selv til at gennemføre selv hvis hun når et punkt hvor hun burde sige stop. For at kunne beholde pengene.

Der er utroligt mange ubekendte i denne situation er det sandt hun selv ønsker det, hvem får pengene, vi ved ikke om arrangøren er mand/kvinde, fysisk i stand til at passe på hende. De er venner så højst sandsynligt jævnaldrende og to unge som ser det spændende i oplevelsen uden måske at have tænkt alt helt til ende.

Jeg ved ikke om pigen overhovedet selv læser med her, eller arrangøren tager de forskellige holdninger og råd i betragtning i sin planlægning. Jeg har det generelt dårligt med når andre vælger sexpartnere til hinanden. Og ville ønske pigen selv stod for den del. At en anden hjalp, gav mere mening, hvis det var fordi vedkommende havde erfaring med det. Det er ikke tilfældet.

De har ingen erfaring med at gennemskue henvendelser og den evne er meget mere afgørende som hvem prisen tiltrækker.

Igen min erfaring er ikke at prisen ændrer så meget på hvem som henvender sig. Men i den grad hvad de forventer at opnå for pengene. Og det stemmer også overens med det mændene selv skriver. Prisen skal sættes efter udseende og hvilke ydelser hun tilbyder. Længden på arrangementet er endnu ikke nævnt. Men højt sat 2 timer 4-5 deltagere så er 3000kr for max 30 min pr person meget dyrt i min optik.

Skrevet

Når noget er for godt til at være sandt på EG, er der ofte noget galt.

Har været til et par GB gennem EG, hvor det viste sig at det var manden der tændte mest på det, og pigen gjorde det mest for hans skyld.

Men er hun vild i varmen for at have et GB, så bare gør det.

Håber bare at hun er 100% klar over hvad hun gør, for det er svært at fortryde med 5 liderlig mænd omkring sig.

Skrevet

@SweettieDK som du selv skriver er vi sjældent - hvis det endnu er sket - enige men kunne du ikke godt bare skrive din erfaring uden at hive min ind i det😁.? Det giver en mærkelig vibe synes jeg.. Du kunne evt bare skrive “min erfaring er” i stedet for “jeg er uenig med Jennifer” for at få din pointe frem☺️..

Skrevet
  • Author
AalborgLook skrev, for 41 minutter siden:

Når noget er for godt til at være sandt på EG, er der ofte noget galt.

Har været til et par GB gennem EG, hvor det viste sig at det var manden der tændte mest på det, og pigen gjorde det mest for hans skyld.

Men er hun vild i varmen for at have et GB, så bare gør det.

Håber bare at hun er 100% klar over hvad hun gør, for det er svært at fortryde med 5 liderlig mænd omkring sig.

Jeg har haft utallige trekanter, og få firkanter med hende og hvor hun altid har været i centrum og hun elsker den intime opmærksomhed hun får, og hun er skam ikke bange for at sige fra. Så jo hun brænder virkelig inde med lysten om at prøve et reelt gangbang.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Du kunne evt bare skrive “min erfaring er” i stedet for “jeg er uenig med Jennifer” for at få din pointe frem☺️..

Kunne ha undladt at beskrive min uenighed men ville have inkluderet et citat uanset. Så TS kan se det er dit skriv jeg giver en anden vinkel på.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.