Hop til indhold
andersen

Maria- top sexet pige i København

Recommended Posts

Jeg var forbi

Maria . kunne godt lide hendes annoncetekst og det lød til at den var god nok at billederne var af hende - og lad mig slå fast Billederne er af hende. og de er heller ikke super gamle . Men de er taget på en måde så hun ser top lækker ud - hun køre med danskerpriser - 900 for en halv time og 1800 for en hel - en udløsning også ved en time :-( som jeg dog fik talt op

Tilbage til billederne - hun er faktisk det jeg vil kalde "kvapset og det hele hænger lidt for meget på hende" - så jeg besluttede min for at jeg hellere ville spare mine penge og bruge dem på Nanna/laura som er sø sød og dejlig :-)

jeg sagde bare til hende at jeg var nød til at få igen fordi jeg var for nervøs - for at undgå at fornærme hende og så gik jeg

Nu kommer det vilde - da jeg var kom ud i min bil begyndte hun at spamme mig med SMSer om at jeg var mærkelig - og da jeg havde fået nok af dem skrev jeg tilbage til hende at jeg havde synes hun var for dyr i forhold til hendes udsende - og så begyndte hun at skrve at jeg da lige skulle se på mig selv :-))) det var simplethen morsomt

og det blev ved og ved

Http://annoncelight.dk/annonce/126565/maria-top-sexet-pige-i-koebenhavn

Mit råd er: er man til lettere neurotiske choppy dyre piger så er hun den helt rigtige - ellers er der bedre bud :-))))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Andersen - nu har du jo ikke en selfie som avatar - måske har hun ret... )  Ja, det er deres arbejde og nogle af dem forsøger, at vælge deres kunder - andre tager hvad der kommer ind af døren.

Det er naturligvis ikke god stil, at "stalke" dig med smsér men vi ved jo ikke, hvad der er gået forud. Der er da positivt, at billederne er korrekte - så kan der være en hvis kunstnerisk vinkel...

Del dette indlæg

Link til indlæg

sniper : hun ville gerne have haft sex med mig - det var fordi hun blev sur over at jeg ikek synes hun var lækker nok i forhold til hendes priser

og da jeg skrev det skrev hun tilbage at jeg skulle se på mig selv - og en masse andet - det var fordi hendes ego ikke kunne klare jeg gik fordi hun havde lave billederne MEGET mere lækre end hun var i virkeligheden . Jeg siger ikke jeg er super lækker - er aldrig blevet afvist af en massagepige endnu jeg er nogenlunde gennemsnitlig slank og renlig - så det var ikke det der var problemet - men jeg tager heller ikke penge for sex :-)))) pointen var at hun kontaktede mig med fornærmeleser igennem et serie af SMSer og at hun IKKE er spor lækker selvom billederne er af hende !!! så brug tid og penge et andet sted - med mindre man er til slatne neurotikere :-)))) så er det self lige hende :-))))

louies: her er et link til anmeldelser af skønheden selv :

et godt sted at bruge sine penge :-) hun er så så sød og billederne er ægte

mvh Jakob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...