Hop til indhold

Når man får gode anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Godaften alle dejlige mennesker her inde :) jeg har fået rigtig mange gode anmeldelser og det er så fantastisk dejligt og fylder mig virkelig op med glæde og bekræftelse på at jeg gør det jeg gør rigtig godt og det virkelig dejligt :)

Men jeg bliver nød til at skrive det her ud så jeg slipper for de mange mails omkring mine oplevelser med mine gæster jeg håber på forståelse.

Når man kontakter mig ang en anmeldelse som man gerne selv vil udleve og modtage så bliver jeg nød til at sige jeg fortæller ALDRIG OM MIN GÆST/KUNDE selv om de har skrevet en anmeldelse omkring vores oplevelse så har jeg en politik der hedder hvad jeg laver med min "elsker" bliver mellem os og ingen anmeldelser er lagt her inde uden jeg har sagt det okay men når jeg så får en masse mails omkring hvordan og hvor ledes hvor lang tid hvor længe vi har kendt hinanden osv osv osv må jeg bare sige jeg er 110% fortrolig omkring mine oplysninger og oplevelser med den mand jeg har mødt os selvom han har lagt en anmeldelse op her inde så ønsker man yderligere information omkring hans og mit "forhold" så spørg i tråden eller ham da jeg går ind for at værne om hans privat liv :)

Jeg mener intet surt med mit opslag men jeg får mange henvendelser omkring hvordan hvorledes osv osv og der vil jeg gerne lige sige hver oplevelse er forskellige og jo bedre vi kender hinanden jo mere bliver der selvfølgelig givet fra begge sider 😍

Jeg håber på opslag givet mening og ikke støder nogle men bare lige en eftertanke:) og er der noget men ønsker eller tænker hey det der gad jeg dælme godt så skriv det direkte men bliv på egen bold bane 😁😁😁

Ønsker alle en skøn aften nat og hober vi ses på torsdag i Randers 😍 😍 😍

Redigeret af Line c

Skrevet

Den er ny for mig, meget har jeg hørt gennem tiden om grænseoverskridende mænd.
Det har altid drejet sig om spam og tidrøvere, telefonisk, via mail og på sms, hvor objektet for en plagsom interesse altid er glædespigen.

Men at interessen går på informationer om andre gæster hos glædespiger, deres indbyrdes relationer har jeg aldrig tidligere hørt om.

Godt at du åbner en tråd om at det også foregår.
Der vil altid være mænd der er uden for pædagogisk rækkevidde, og dem taler du for døve øren til.

Men sidder der bare en mand og læser denne tråd, som kan genkende sig selv som en der selv har opført sig som beskrevet.
Som ejer så meget skam i livet at han derfor nu, aldrig gør det igen, så har den her tråd gjort gavn derved.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.