Hop til indhold

Handlede piger - hvordan undgår man dem

Featured Replies

Skrevet

Hey folkens

Hvordan undgår man bedst at støde på handlede piger (især de thailandske). Jeg er mest i det øst-, midt- og sydjyske og fynske. Har spurgt flere thailandske piger om de selv får pengene...og det fortæller de, at de ikke gør... Næsten altid en bagmand (kvinde).

Jeg søger altid på 'independent' og spørger altid inden. Og de gange jeg har været igang, har jeg faktisk ikke været i tvivl om at de er selvstændige eller ved hvad de laver af egen fri vilje. Det har jeg dog kun oplevet en gang med en thailandsk kvinde.

Piger som er lokket op med gyldne løfter og ikke har råd til andet er vel også handlet i en eller anden grad? Også selv om de godt vidste det var prostitution de skulle op og lave.

Er der en tråd, side eller anden måde at tjekke pigerne på?

Kan I anbefale nogle piger, gerne Thai, som ved hvad de laver og er ok med det?

Og hvad med danske piger. Er de 'sikre'?

Redigeret af Retro

Skrevet

Jeg har kun besøgt danske piger på etablerede danske klinikker. De skulle være nogenlunde sikre.

Alt det andet tør jeg ikke røre ved.

Skrevet

Jeg tror der er mange piger der benytter sig af bagmænd for sikkerheden i det.

Ved at have en dansk kontakt, får man sikret bolig, telefonperson og en tilstedeværende vagt, samt et mellemled for kommunikation, hvilket kan være ret nyttigt hvis man som glædespige gerne vil være lidt anonym. Det er lidt en service der bliver leveret af bagpersonerne, men hver gang jeg har stødt på en glædespige som ikke taler hverken engelsk eller dansk, så bliver jeg også bange for at personen kunne være handlet, og siger nej tak.

Men som hovedregel, så ville jeg besøge piger du kan kommunikere nemt med (in person - ikke over tekst!), og som virker til at yde deres service mest af egen lyst. Danske piger er generelt dit bedste bud, og derudover er det også bedst at holde fast i den samme glædespige og opbygge en relation. Det giver en tryggere relation og bedre sex c:

I henhold til anbefalinger, så tror jeg Linin (i Horsens nu) og Ammy/Gib (i Vejle nu) er to-tre gode bud på glædespiger som yder en god service og er gode til engelsk.

Skrevet
Retro skrev, for 2 timer siden:

Hvordan undgår man bedst at støde på handlede piger (især de thailandske)

Jeg vil tro, at der nok er lavere risiko, hvis du målretter dine besøg efter de kvinder, som selv ejer deres egen klinik.

Skrevet

Der stiller du et interessant spørgsmål ) Hvad vil det sige, at en pige er handlet??

Hvis en pige lokkes til Danmark med løfter om job og god løn og så havner på et lagen, så er hun vel handlet. Så langt kan vi nok blive enige.

En pige bliver hjulpet til Danmark og installeret i en lejlighed, hvor hun så sælger sex. hun ved på forhånd, hvad hun skal lave. den /dem der hjalp hende til Danmark tager så 50% af indtægten er hun så handlet?? Jeg vil mene, at hvis du betaler så meget, så er du ikke bare hjulpet til danmark.

Samtidig er det vel også lidt påfaldende, at en udenlandsk pige i denne uge er i Valby, så er hun i hvidovre, så i Rødovre og så videre. Jeg tror desværre, at der er nogen så tjener rigtigt mange penge på de piger (

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.