Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I denne uge havde jeg et par kursusdage i København og det ene dag havde jeg lidt tid, hvor jeg havde planlagt at mødes med en ung kvinde.

Jeg havde i dagene op til skrevet kort med et par stykker for at høre, hvad de tilbød og om de ville være tilgængelige, når jeg var i København. Så blev et par stykker sorteret fra. Jeg havde udset mig en ung lækker kvinde, der tilbød kys og blid sex, og som gerne ville besøge mig, og vi aftalte, at jeg skrev til hende om 2 dage, når jeg var i byen.

To dage senere skrev jeg tidligt om morgenen for at bekræfte aftalen og aftale nøjagtigt tidspunkt. Så skrev hun gudhjælpemig, at hun var rejst hjem dagen før! Synes hun burde have vidst det, da jeg skrev med hende to dage før.

Nu var gode råd dyre, da jeg ikke havde så meget mulighed for at kommunikere i løbet af dagen. Jeg havde dog haft et godt øje til Diana, som jeg havde set på Nympho. Måske lidt lige lovlig ung, men ikke desto mindre nogle lækre billeder. Så jeg skrev til hende og fik hurtigt svar om, at vi godt kunne lave en aftale på mit hotel nogle timer senere. Vi aftalte, at jeg skrev til hende, når jeg var fri om eftermiddagen, så det hele kunne falde på plads.

Færdig med dagens kursus midt på dagen. Jeg skriver til Diana, at nu har jeg fri og vil om kort tid tjekke ind på hotellet. Vi aftaler et tidspunkt, hvor vi skal mødes.

Jeg får tjekket ind på hotellet og sender Diana anvisninger på, hvordan hun finder frem til mit værelse på en diskret måde. Jeg skriver en halv times tid inden aftale, at jeg lige vil smutte i bad og gøre mig klar.

Så begyndte problemerne! Ti minutter før det aftalte tidspunkt skriver hun, at hun vil tage en taxi om 10-15 minutter. Så er det jo lidt svært at overholde aftalen, når der nok er 10 minutters kørsel fra hende til hotellet. Lidt senere skriver hun, at taxien ikke er kommet. På et tidspunkt sender hun endda et billede af en tom gade og fortælle, at hun nu har ventet i mere end 10 minutter. Hun spørger, om jeg kan hjælpe hende med at skaffe en taxi. Jeg har ikke en skid forstand på taxier i København, så her kunne jeg ikke hjælpe. Så skriver hun, at hun har bestilt en Uber og sender mig også et billede af bestillingen, så jeg kan se, at der er Ali i en Tesla, der skal hente hende.

Undervejs i dette er jeg meget spændt på, om jeg bliver holdt for nar. Men meget tyder på, at hun nu omsider er på vej.

På et tidspunkt, nu mere end 45 minutter for sent i forhold til vores oprindeligt aftalte tidspunkt, modtager jeg lige et billede af elevatoren på hotellet, så hun lige kan få at vide, hvordan og hvorledes. Så var jeg vist alligevel ikke holdt for nar.

Jeg har generelt altid i mine 10 år med købesex valgt kvinder allersidst i 20'erne. Jeg synes, det er frækt at være sammen med kvinder, der er meget yngre end mig. Det får mig simpelthen til at føle mig 20 år eller mere yngre end jeg er at ligge der i sengen med en sådan ung kvinde. For nok halvandet års tid siden gik en aftale også i vasken, og jeg endte her med en ung kvinde på 22 år i stedet. Lækker og fed oplevelse, der gjorde, at jeg også begyndte at kaste blikket mod de kvinder, der var først i 20'erne. Og for et års tid siden i Tyskland endte jeg med at være sammen med en kvinde, der var 18 år. Jeg er nu ikke helt sikker på, at de helt var den alder, de påstod. Skulle jeg have gættet, var hende på 22 år nok nærmere 25 år, og hende på 18 år har nok været allerførst i 20'erne.. Men jeg kan jo tage fejl. Men om de er den ene eller den anden alder er ikke vigtigt, for de er unge smukke kvinder, som det er lækkert at være sammen med.

Nu var Diana på vej op. Hendes profil påstod, at hun kun var 19 år. Ung og lækker.

Jeg får en besked om, at nu er hun på etagen og ganske kort efter lyder der den svageste kradsen på døren.

Jeg åbner døren, og wow! Der står en virkelig ung og smuk kvinde. Udseendemæssigt er hun helt sikkert den yngste kvinde, jeg har været sammen med. Hun lignende i allerhøjeste grad en ung kvinde på 19 år, da hun kom ind. Lyse jeans, en tætsiddende hvid top og en løs blå skjorte over.

En kort overgang får man dårlig samvittighed. Jeg er jo mere end 30 år ældre end hende.

Men hun opfører sig helt naturligt, som det er det mest naturlige i verden. Vi får afregnet for en time.

Og så får jeg ellers lov til at nyde hende. Får hende trukket tæt og sat overskrævs på mine ben, så vores kroppe er ganske tætte. Hun kysser beredvilligt. Virkelig dejlige kys. Det er sjældent, man får virkelig gode kærestekys, men det gjorde man med Diana.

Jeg får bukserne af hende, og den tætsiddende top viser sig at være en body. Den får jeg også af hende. Brysterne er lidt flade og ikke på nogen måde struttende ungpigebryster, men hvad gør det. Jeg går på opdagelse i hendes krop, kysser hendes bryster og når ned mellem benene, hvor jeg smager på hendes dejlige velsmagende mis.

Så får jeg også tøjet af, et kort blowjob, og så kommer vi forskellige stillinger igennem. Cowgirl, missionær, doggy og nok igen cowgirl og missionær, inden jeg kommer i kondomet oppe i hende.

Jeg får lige afvasket pikken på badeværelset, men det er helt tydeligt, at nu er min tid ligesom gået selvom der nok stadig var 20 minutter tilbage. Fint nok, men det kunne nu være hyggeligt bare at have ligget i sengen tæt med hende i lidt tid.

Plusser:

- Ung og smuk kvinde
- Serviceminded
- Rigtig lækre kæreste kys

Minusser:

- Sexen var ikke noget særligt, lidt jævn
- Vi havde haft en supergod kommunikation på engelsk på telefonen. Fremme viste det sig, at den kommunikation nok var med hjælp fra en oversættelses-app, for hendes engelsk virkede begrænset ("new position", "doggy?", "was good?")
- Ville gerne have haft lidt mere fylde foroven, men bortset fra det var hun ganske perfekt.

https://nympho.dk/n33756/diana

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.