Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag. Jeg har i en længere årerække fulgt flere kvinder der sælger sig selv. Her er der ikke tale om gadesælgere, men direkte "luksusprægede" kvinder, der ønsker at forsøde deres tilværelse med en ekstra "skilling" til husholdningsbudgettet. Hvordan lever de i virkeligheden. Hvordan har de det med deres familie, hvad med deres børn, deres partner osv. Hvorfor er de begyndt ? Hvad har prostitutionen betydet for deres liv ? Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje. I løbet af den kommende tid vil jeg fortælle deres historier, set fra mit perspektiv. Så kan du som sexkøber få indblik i hvordan pigerne rent faktisk har det, og hvad det betyder for dem at de "sælger" deres krop. Hilsen Journalisten. Redigeret 21. Maj, 2014 af Journalisten 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Maj, 2014 I løbet af den kommende tid vil jeg fortælle deres historier, set fra mit perspektiv. Så kan du som sexkøber få indblik i hvordan pigerne rent faktisk har det, og hvad det betyder for dem at de "sælger" deres krop. Det lyder jo meget godt. Men har du tænkt dig at publicere herinde, eller har du en avis at skrive i, så dine iagttagelser kommer ud til et større publikum? Det er det sidste, der er størst behov for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Maj, 2014 spændende - glæder mig til at læse hvad det handler om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 Det lyder jo meget godt. Men har du tænkt dig at publicere herinde, eller har du en avis at skrive i, så dine iagttagelser kommer ud til et større publikum? Det er det sidste, der er størst behov for. Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil. I øvrigt, mange tak for interessen. Hilsen Journalisten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest jens55 Skrevet 21. Maj, 2014 Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag. Jeg har i en længere årerække fulgt flere kvinder der sælger sig selv. Her er der ikke tale om gadesælgere, men direkte "luksusprægede" kvinder, der ønsker at forsøde deres tilværelse med en ekstra "skilling" til husholdningsbudgettet. Hvordan lever de i virkeligheden. Hvordan har de det med deres familie, hvad med deres børn, deres partner osv. Hvorfor er de begyndt ? Hvad har prostitutionen betydet for deres liv ? Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje. I løbet af den kommende tid vil jeg fortælle deres historier, set fra mit perspektiv. Så kan du som sexkøber få indblik i hvordan pigerne rent faktisk har det, og hvad det betyder for dem at de "sælger" deres krop. Hilsen Journalisten. Hej Jeg syntes det er meget spændende, det du laver ig jeg vil gerne følge med i det. For kan vi får et helt klar syn på dette, vil det hjælpe mange både køberer og sælgerer. Hilsen Jens 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil. Uhhh, hvor jeg hader sådanne præannonceringer - lidt ligesom, hvis jeg skrev at jeg i den nærmeste fremtid ville besøge den og den glædespige og bagefter ville jeg komme med en anmeldelse så laaang som ...... Redigeret 21. Maj, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Maj, 2014 Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil. I øvrigt, mange tak for interessen. Hilsen Journalisten Fint ide med at skrive herinde, vi kan evt. give dig feedback herfra, hvis nu du skulle være helt ude i hampen med dine historier jeg tror hver pige har sin egen historie... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Maj, 2014 Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil. I øvrigt, mange tak for interessen. Hilsen Journalisten Det lyder da spændende. Er du uddannet journalist? eller kan du bare godt lide at skrive og fortælle? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Kære Journalist Kunne du ikke lige tage et kik på din sidste sætning i dit indlæg; Den med kvinderne sælger deres krop. Det mener jeg og en del af kvinderne er forkert. De sælger nemlig en seksuel oplevelse og jeg føler bestem ikke, jeg efter et besøg ejer noget som helst af deres kroppe. Det er generelt en vending der bliver brugt af modstandere af prostitution. Redigeret 21. Maj, 2014 af Gaffer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Maj, 2014 Uhhh, hvor jeg hader sådanne præannonceringer - lidt ligesom, hvis jeg skrev at jeg i den nærmeste fremtid ville besøge den og den glædespige og bagefter ville jeg komme med en anmeldelse så laaang som ...... jeg forstår ikke argumentationen og sammenligningen... alle med interesse for den glædespige villa da se frem til anmeldelsen... ligesom alle med interesse for det emne journalisten har gang i her ser frem til at læse et eventuelt spændende input i debatten at vejre stemningen på forum ifht eventuel publicering herinde kontra whereever han ellers havde tænkt sig er da logisk og imho ret relevant ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 Uhhh, hvor jeg hader sådanne præannonceringer - lidt ligesom, hvis jeg skrev at jeg i den nærmeste fremtid ville besøge den og den glædespige og bagefter ville jeg komme med en anmeldelse så laaang som ...... Direkte "hader" ? Det lyder ikke godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 Det lyder da spændende. Er du uddannet journalist? eller kan du bare godt lide at skrive og fortælle? Jeg er -dannet- journalist! Jeg skriver i flere forskellige magasiner og laver også specifikke artikler efter bestilling. Både for aviser samt for virksomheder. Min store interesse er menneskelig forståelse bevidst / ubevidst. Hilsen Journalisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 Kære Journalist Kunne du ikke lige tage et kik på din sidste sætning i dit indlæg; Den med kvinderne sælger deres krop. Det mener jeg og en del af kvinderne er forkert. De sælger nemlig en seksuel oplevelse og jeg føler bestem ikke, jeg efter et besøg ejer noget som helst af deres kroppe. Det er generelt en vending der bliver brugt af modstandere af prostitution. Jeg er ordrytter i mit daglige virke, så jeg vil selvfølgelig sørge for at ethvert ord der bliver skrevet i fremtiden, er nøje afstemt, så jeg undgår at ramme nogen for "direkte" i forbindelse med mit sprog-brug Hilsen Journalisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 Fint ide med at skrive herinde, vi kan evt. give dig feedback herfra, hvis nu du skulle være helt ude i hampen med dine historier jeg tror hver pige har sin egen historie... tak og i skal være meget velkomne. Hilsen Journalisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Maj, 2014 Jeg er -dannet- journalist! Jeg skriver i flere forskellige magasiner og laver også specifikke artikler efter bestilling. Både for aviser samt for virksomheder. Min store interesse er menneskelig forståelse bevidst / ubevidst. Hilsen Journalisten Det hedder vist autodidakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 Det hedder vist autodidakt HA HA HA HA Det er simpelthen så fornøjeligt at være tilstede herinde. Der er humor, latter og sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Maj, 2014 HA HA HA HA Det er simpelthen så fornøjeligt at være tilstede herinde. Der er humor, latter og sjov sarkasme kan forekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 21. Maj, 2014 Kære Journalist Kunne du ikke lige tage et kik på din sidste sætning i dit indlæg; Den med kvinderne sælger deres krop. Det mener jeg og en del af kvinderne er forkert. De sælger nemlig en seksuel oplevelse og jeg føler bestem ikke, jeg efter et besøg ejer noget som helst af deres kroppe. Det er generelt en vending der bliver brugt af modstandere af prostitution. Jeg er aldrig kommet hjem med kvindens krop efter et besøg hos en glædespige, i så fald kan man så sælge den igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Maj, 2014 Jeg er aldrig kommet hjem med kvindens krop efter et besøg hos en glædespige, i så fald kan man så sælge den igen? husk at betale meromsætnings afgift så *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 21. Maj, 2014 Fint ide med at skrive herinde, vi kan evt. give dig feedback herfra, hvis nu du skulle være helt ude i hampen med dine historier jeg tror hver pige har sin egen historie... pigerne i hampen skulle vist også være søde, og et besøg værd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Kære alle : Pigerne, BX - Jasmin - Jens 55 - Jernsvinet - Nille - Århuselsker - Dette indlæg fra Journalisten, er min meget lille verden og med mit ejet lille vid, - det mest besynderlige jeg nogensinde har set i EG, - og hvorfor?? I bør da af egen drift vide, at der her på EG er alle mulige KRATLUSKERE, eks. forsmåede: - kærester/ægtemænd/skattefolk/politiet/PET/FET/osv - brug lige jeres fantasi!!!! - - - andet godtfolk der har fået: - polititilhold - kriminelle - pengeafpresning af piger eller kunder osv - brug lige fantasien Det kan også være en STALKER der begynder sin karriere - - eller er godt i gang med at STALKE - og måske mangler nogle helt specifikke oplysninger eks. pigers - kunders rigtige identitet osv - brug lige jeres fantasi Har i tænkt at udlevere jer selv sådan helt uden ...... !! Hvordan med dokumentation af egen person og profession !! Alle kan kalde sig journalist - ja - selv Annette Heick; - er han virkelig uddannet på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole eller RUC - og vigtigst af alt er der afgangsprojekt eller hvad man nu laver i denne profession - samt er uddannelsen bestået!!! - - - bare autodidakt - til et så vigtigt emne skal det være en som kan sit "håndværk" Er det her SE og HØR i krise, - efter noget mindre kompromitterende???? - eller andre ???? Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag. - ja profil er oprettet i dag - hvad hed profilen de 2 foregående år? - nej selvfølgelig ikke noget med kratluskeri - vel. Jeg har i en længere årerække fulgt flere kvinder der sælger sig selv. Her er der ikke tale om gadesælgere, men direkte "luksusprægede" kvinder, der ønsker at forsøde deres tilværelse med en ekstra "skilling" til husholdningsbudgettet. NÅ Hvordan lever de i virkeligheden. Hvordan har de det med deres familie, hvad med deres børn, deres partner osv. Hvorfor er de begyndt ? Hvad har prostitutionen betydet for deres liv ? Sig er dette ikke blevet vendt og drejet de sidste par år sammen med pigerne !!!!!! - - jeg har været her i ca. ½ år nu, - og synes da jeg har fået et særdeles godt indblik i pigernes situation - og han har været her i 2 år !!!!! - hvordan kan der stadig være spørgsmål???? Hvor mange af pigerne herinde er i det hele taget aktive her på EG - hvor mange vil deltage, og i hvilket omfang og med hvad??? Er det måden at lave research på , - i et debat forum - hvor beskeder kan være "spørge i øst og svare i vest" osv osv. - og undervejs diverse mundhuggeri Er det da ikke nemmere at slå op på Ekstra Bladets bagerste sider og kigge annoncer fra massagepigerne - surfe på nettet og se div. websides - og anden kilde søgning, og så ellers lave en aftale om et par timer og betal 1000 - 2000kr det er jo FACE to FACE - - for der må vel også lidt driftsudgifter før sådan en artikel kan publiceres- evt. sælges Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje. - nå sådan Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil. Det ved man først bagefter - nå jeg er et simpelt menneske, og ingen er forpligtet ud over deres evner, - så jeg har selvfølgelig taget helt fejl, - beklager . Mange hilsner Nyder livet Redigeret 21. Maj, 2014 af Nyder livet 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 21. Maj, 2014 Uhhh, hvor jeg hader sådanne præannonceringer - lidt ligesom, hvis jeg skrev at jeg i den nærmeste fremtid ville besøge den og den glædespige og bagefter ville jeg komme med en anmeldelse så laaang som ...... Kære Jernsvin - ja lige præcis, - - og hvad bliver resultatet - retvisende eller hvad Mange hilsner Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Kære alle : Pigerne, BX - Jasmin - Jens 55 - Jernsvinet - Nille - Århuselsker - Dette indlæg fra Journalisten, er min meget lille verden og med mit ejet lille vid, - det mest besynderlige jeg nogensinde har set i EG, - og hvorfor?? I bør da af egen drift vide, at der her på EG er alle mulige KRATLUSKERE, eks. forsmåede: - kærester/ægtemænd/skattefolk/politiet/PET/FET/osv - brug lige jeres fantasi!!!! - - - andet godtfolk der har fået: - polititilhold - kriminelle - pengeafpresning af piger eller kunder osv - brug lige fantasien Det kan også være en STALKER der begynder sin karriere - - eller er godt i gang med at STALKE - og måske mangler nogle helt specifikke oplysninger eks. pigers - kunders rigtige identitet osv - brug lige jeres fantasi Har i tænkt at udlevere jer selv sådan helt uden ...... !! Hvordan med dokumentation af egen person og profession !! Alle kan kalde sig journalist - ja - selv Annette Heick; - er han virkelig uddannet på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole eller RUC - og vigtigst af alt er der afgangsprojekt eller hvad man nu laver i denne profession - samt er uddannelsen bestået!!! - - - bare autodidakt - til et så vigtigt emne skal det være en som kan sit "håndværk" Er det her SE og HØR i krise, - efter noget mindre kompromitterende???? - eller andre ???? Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag. - ja profil er oprettet i dag - hvad hed profilen de 2 foregående år? - nej selvfølgelig ikke noget med kratluskeri - vel. Jeg har i en længere årerække fulgt flere kvinder der sælger sig selv. Her er der ikke tale om gadesælgere, men direkte "luksusprægede" kvinder, der ønsker at forsøde deres tilværelse med en ekstra "skilling" til husholdningsbudgettet. NÅ Hvordan lever de i virkeligheden. Hvordan har de det med deres familie, hvad med deres børn, deres partner osv. Hvorfor er de begyndt ? Hvad har prostitutionen betydet for deres liv ? Sig er dette ikke blevet vendt og drejet de sidste par år sammen med pigerne !!!!!! - - jeg har været her i ca. ½ år nu, - og synes da jeg har fået et særdeles godt indblik i pigernes situation - og han har været her i 2 år !!!!! - hvordan kan der stadig være spørgsmål???? Hvor mange af pigerne herinde er i det hele taget aktive her på EG - hvor mange vil deltage, og i hvilket omfang og med hvad??? Er det måden at lave research på , - i et debat forum - hvor beskeder kan være "spørge i øst og svare i vest" osv osv. - og undervejs diverse mundhuggeri Er det da ikke nemmere at slå op på Ekstra Bladets bagerste sider og kigge annoncer fra massagepigerne - surfe på nettet og se div. websides - og anden kilde søgning, og så ellers lave en aftale om et par timer og betal 1000 - 2000kr det er jo FACE to FACE - - for der må vel også lidt driftsudgifter før sådan en artikel kan publiceres- evt. sælges Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje. - nå sådan Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil. Det ved man først bagefter - nå jeg er et simpelt menneske, og ingen er forpligtet ud over deres evner, - så jeg har selvfølgelig taget helt fejl, - beklager . Mange hilsner Nyder livet Tak for dit indlæg Jeg ved ikke rigtigt hvor du vil hen med det du prøver at skrive ? Det er som om du er sprunget i en eller anden forsvarsmekanisme? Jeg har ikke generet nogen på nogen måde, men du prøver da absolut at genere mit virke her på debatten? er det fair ? Du prøver bevidst at gøre mine skriv useriøse, ved at stille tvivl. Hvad er du blevet ramt af ? Det kan da ikke være amours pil Må jeg ønske dig en fortsat dejlig solskins dag, jeg ønsker for dig at du "nyder livet"...... Hilsen Journalisten Redigeret 21. Maj, 2014 af Journalisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) jeg forstår ikke argumentationen og sammenligningen... alle med interesse for den glædespige villa da se frem til anmeldelsen... ligesom alle med interesse for det emne journalisten har gang i her ser frem til at læse et eventuelt spændende input i debatten at vejre stemningen på forum ifht eventuel publicering herinde kontra whereever han ellers havde tænkt sig er da logisk og imho ret relevant ? Hehe Jasmin, jeg begynder straks på en anmeldelse af dig til når du kommer til Jylland - så du har noget at glæde dig til - og den skal nok blive laaang Redigeret 21. Maj, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Maj, 2014 Det er morsomt at se at folk allerede reagerer på noget som de ikke har set endnu... spis nu brød til... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg