Hop til indhold
Journalisten

Prostitution set fra -side-linien-

Recommended Posts

Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag.

Jeg har i en længere årerække fulgt flere kvinder der sælger sig selv. Her er der ikke tale om gadesælgere, men direkte "luksusprægede" kvinder, der ønsker at forsøde deres tilværelse med en ekstra "skilling" til husholdningsbudgettet.

Hvordan lever de i virkeligheden. Hvordan har de det med deres familie, hvad med deres børn, deres partner osv.

Hvorfor er de begyndt ? Hvad har prostitutionen betydet for deres liv ?

Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje.

I løbet af den kommende tid vil jeg fortælle deres historier, set fra mit perspektiv.

Så kan du som sexkøber få indblik i hvordan pigerne rent faktisk har det, og hvad det betyder for dem at de "sælger" deres krop.

Hilsen

Journalisten. 

Redigeret af Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

I løbet af den kommende tid vil jeg fortælle deres historier, set fra mit perspektiv.

Så kan du som sexkøber få indblik i hvordan pigerne rent faktisk har det, og hvad det betyder for dem at de "sælger" deres krop.

Det lyder jo meget godt.

Men har du tænkt dig at publicere herinde, eller har du en avis at skrive i, så dine iagttagelser kommer ud til et større publikum?

Det er det sidste, der er størst behov for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo meget godt.

Men har du tænkt dig at publicere herinde, eller har du en avis at skrive i, så dine iagttagelser kommer ud til et større publikum?

Det er det sidste, der er størst behov for.

Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil.

I øvrigt, mange tak for interessen.

Hilsen

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jens55

Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag.

Jeg har i en længere årerække fulgt flere kvinder der sælger sig selv. Her er der ikke tale om gadesælgere, men direkte "luksusprægede" kvinder, der ønsker at forsøde deres tilværelse med en ekstra "skilling" til husholdningsbudgettet.

Hvordan lever de i virkeligheden. Hvordan har de det med deres familie, hvad med deres børn, deres partner osv.

Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje.

Hilsen

Journalisten. 

Hej

Jeg syntes det er meget spændende, det du laver ig jeg vil gerne følge med i det. For kan vi får et helt klar syn på dette, vil det hjælpe mange både køberer og sælgerer.

Hilsen

Jens

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg laver lidt skriv herinde. Så snart at hele historien bliver helt færdig, vil de udkomme i et stort oplag. Jeg skal nok informere om det når jeg kommer dertil.

Uhhh, hvor jeg hader sådanne præannonceringer - lidt ligesom, hvis jeg skrev at jeg i den nærmeste fremtid ville besøge den og den glædespige og bagefter ville jeg komme med en anmeldelse så laaang som ......   :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hilsen

Journalisten

Fint ide med at skrive herinde, vi kan evt. give dig feedback herfra, hvis nu du skulle være helt ude i hampen med dine historier :P jeg tror hver pige har sin egen historie...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hilsen

Journalisten

Det lyder da spændende.

Er du uddannet journalist? eller kan du bare godt lide at skrive og fortælle?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Kære Journalist

Kunne du ikke lige tage et kik på din sidste sætning i dit indlæg; Den med kvinderne sælger deres krop.

Det mener jeg og en del af kvinderne er forkert. De sælger nemlig en seksuel oplevelse og jeg føler bestem ikke, jeg efter et besøg ejer noget som helst af deres kroppe.

Det er generelt en vending der bliver brugt af modstandere af prostitution.

Redigeret af Gaffer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uhhh, hvor jeg hader sådanne præannonceringer - lidt ligesom, hvis jeg skrev at jeg i den nærmeste fremtid ville besøge den og den glædespige og bagefter ville jeg komme med en anmeldelse så laaang som ......   :roll:

jeg forstår ikke argumentationen og sammenligningen... 

alle med interesse for den glædespige villa da se frem til anmeldelsen... ligesom alle med interesse for det emne journalisten har gang i her ser frem til at læse et eventuelt spændende input i debatten

at vejre stemningen på forum ifht eventuel publicering herinde kontra whereever han ellers havde tænkt sig er da logisk og imho ret relevant ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Direkte "hader" ? Det lyder ikke godt. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder da spændende.

Er du uddannet journalist? eller kan du bare godt lide at skrive og fortælle?

Jeg er -dannet- journalist! ;-)

Jeg skriver i flere forskellige magasiner og laver også specifikke artikler efter bestilling. Både for aviser samt for virksomheder.

Min store interesse er menneskelig forståelse bevidst / ubevidst.

Hilsen

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Journalist

Kunne du ikke lige tage et kik på din sidste sætning i dit indlæg; Den med kvinderne sælger deres krop.

Det mener jeg og en del af kvinderne er forkert. De sælger nemlig en seksuel oplevelse og jeg føler bestem ikke, jeg efter et besøg ejer noget som helst af deres kroppe.

Jeg er ordrytter i mit daglige virke, så jeg vil selvfølgelig sørge for at ethvert ord der bliver skrevet i fremtiden, er nøje afstemt, så jeg undgår at ramme nogen for "direkte" i forbindelse med mit sprog-brug :-)

Hilsen

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint ide med at skrive herinde, vi kan evt. give dig feedback herfra, hvis nu du skulle være helt ude i hampen med dine historier :P jeg tror hver pige har sin egen historie...

tak og i skal være meget velkomne.

Hilsen

Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er -dannet- journalist! :wink:

Jeg skriver i flere forskellige magasiner og laver også specifikke artikler efter bestilling. Både for aviser samt for virksomheder.

Min store interesse er menneskelig forståelse bevidst / ubevidst.

Hilsen

Journalisten

Det hedder vist autodidakt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Journalist

Jeg er aldrig kommet hjem med kvindens krop efter et besøg hos en glædespige, i så fald kan man så sælge den igen?  :???:  :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er aldrig kommet hjem med kvindens krop efter et besøg hos en glædespige, i så fald kan man så sælge den igen?  :???:  :???:

husk at betale meromsætnings afgift så *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

pigerne i hampen skulle vist også være søde, og et besøg værd  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle :

Pigerne,           BX - Jasmin - Jens 55 - Jernsvinet - Nille - Århuselsker -

Dette indlæg fra Journalisten, er min meget lille verden og med mit ejet lille vid, - det mest besynderlige jeg nogensinde har set i EG, - og hvorfor??

I bør da af egen drift vide, at der her på EG er alle mulige KRATLUSKERE, eks. forsmåede: - kærester/ægtemænd/skattefolk/politiet/PET/FET/osv - brug lige jeres fantasi!!!! - - -   andet godtfolk der har fået: - polititilhold - kriminelle - pengeafpresning af piger eller kunder osv - brug lige fantasien

Det kan også være en STALKER der begynder sin karriere - - eller er godt i gang med at STALKE  - og måske mangler nogle helt specifikke oplysninger eks. pigers - kunders rigtige identitet osv   -  brug lige jeres fantasi

Har i tænkt at udlevere jer selv sådan helt uden ......  !!    

Hvordan med dokumentation af egen person og profession !!

Alle kan kalde sig journalist - ja - selv Annette Heick; - er han virkelig uddannet på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole  eller RUC  - og vigtigst af alt er der afgangsprojekt eller hvad man nu laver i denne profession - samt er uddannelsen bestået!!!     - - - bare autodidakt  - til et så vigtigt emne skal det være en som kan sit "håndværk"

Er det her SE og HØR i krise, -  efter noget mindre kompromitterende????    -  eller andre ????

Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag. - ja profil er oprettet i dag - hvad hed profilen de 2 foregående år? - nej selvfølgelig ikke noget med kratluskeri - vel.

Sig er dette ikke blevet vendt og drejet de sidste par år sammen med pigerne !!!!!!  - - jeg har været her i ca. ½ år nu, - og synes da jeg har fået et særdeles godt indblik i pigernes situation - og han har været her i 2 år !!!!!  - hvordan kan der stadig være spørgsmål????

Hvor mange af pigerne herinde er i det hele taget aktive her på EG - hvor mange vil deltage, og i hvilket omfang og med hvad???

Er det måden at lave research på , - i et debat forum - hvor beskeder kan være "spørge i øst og svare i vest" osv osv. - og undervejs diverse mundhuggeri 

Er det da ikke nemmere at slå op på Ekstra Bladets bagerste sider og kigge annoncer fra massagepigerne - surfe på nettet og se div. websides - og anden kilde søgning, og så ellers lave en aftale om et par timer og betal  1000 - 2000kr   det er jo FACE to FACE  - - for der må vel også lidt driftsudgifter før sådan en artikel kan publiceres- evt. sælges

Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje.   - nå sådan

Det ved man først bagefter

- nå jeg er et simpelt menneske, og ingen er forpligtet ud over deres evner, - så jeg har selvfølgelig taget helt fejl, - beklager .

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Jernsvin

- ja lige præcis, - - og hvad bliver resultatet :?:  :?:  -   :arrow: retvisende eller hvad

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle :

Pigerne,           BX - Jasmin - Jens 55 - Jernsvinet - Nille - Århuselsker -

Dette indlæg fra Journalisten, er min meget lille verden og med mit ejet lille vid, - det mest besynderlige jeg nogensinde har set i EG, - og hvorfor??

I bør da af egen drift vide, at der her på EG er alle mulige KRATLUSKERE, eks. forsmåede: - kærester/ægtemænd/skattefolk/politiet/PET/FET/osv - brug lige jeres fantasi!!!! - - -   andet godtfolk der har fået: - polititilhold - kriminelle - pengeafpresning af piger eller kunder osv - brug lige fantasien

Det kan også være en STALKER der begynder sin karriere - - eller er godt i gang med at STALKE  - og måske mangler nogle helt specifikke oplysninger eks. pigers - kunders rigtige identitet osv   -  brug lige jeres fantasi

Har i tænkt at udlevere jer selv sådan helt uden ......  !!    

Hvordan med dokumentation af egen person og profession !!

Alle kan kalde sig journalist - ja - selv Annette Heick; - er han virkelig uddannet på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole  eller RUC  - og vigtigst af alt er der afgangsprojekt eller hvad man nu laver i denne profession - samt er uddannelsen bestået!!!     - - - bare autodidakt  - til et så vigtigt emne skal det være en som kan sit "håndværk"

Er det her SE og HØR i krise, -  efter noget mindre kompromitterende????    -  eller andre ????

Jeg har fulgt dette forum de sidste 2 år fra sidelinien, og har først kommenteret rigtigt i dag. - ja profil er oprettet i dag - hvad hed profilen de 2 foregående år? - nej selvfølgelig ikke noget med kratluskeri - vel.

Sig er dette ikke blevet vendt og drejet de sidste par år sammen med pigerne !!!!!!  - - jeg har været her i ca. ½ år nu, - og synes da jeg har fået et særdeles godt indblik i pigernes situation - og han har været her i 2 år !!!!!  - hvordan kan der stadig være spørgsmål????

Hvor mange af pigerne herinde er i det hele taget aktive her på EG - hvor mange vil deltage, og i hvilket omfang og med hvad???

Er det måden at lave research på , - i et debat forum - hvor beskeder kan være "spørge i øst og svare i vest" osv osv. - og undervejs diverse mundhuggeri 

Er det da ikke nemmere at slå op på Ekstra Bladets bagerste sider og kigge annoncer fra massagepigerne - surfe på nettet og se div. websides - og anden kilde søgning, og så ellers lave en aftale om et par timer og betal  1000 - 2000kr   det er jo FACE to FACE  - - for der må vel også lidt driftsudgifter før sådan en artikel kan publiceres- evt. sælges

Jeg har fået svar på stort set alt, og det de ikke selv har fortalt, det har jeg fundet ud af via omveje.   - nå sådan

Det ved man først bagefter

- nå jeg er et simpelt menneske, og ingen er forpligtet ud over deres evner, - så jeg har selvfølgelig taget helt fejl, - beklager .

Mange hilsner

Nyder livet

Tak for dit indlæg

Jeg ved ikke rigtigt hvor du vil hen med det du prøver at skrive ? Det er som om du er sprunget i en eller anden forsvarsmekanisme?

Jeg har ikke generet nogen på nogen måde, men du prøver da absolut at genere mit virke her på debatten? er det fair ?

Du prøver bevidst at gøre mine skriv useriøse, ved at stille tvivl. 

Hvad er du blevet ramt af ? Det kan da ikke være amours pil ;-)

Må jeg ønske dig en fortsat dejlig solskins dag, jeg ønsker for dig at du "nyder livet"......

Hilsen

Journalisten

Redigeret af Journalisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg forstår ikke argumentationen og sammenligningen... 

alle med interesse for den glædespige villa da se frem til anmeldelsen... ligesom alle med interesse for det emne journalisten har gang i her ser frem til at læse et eventuelt spændende input i debatten

at vejre stemningen på forum ifht eventuel publicering herinde kontra whereever han ellers havde tænkt sig er da logisk og imho ret relevant ?

Hehe Jasmin, jeg begynder straks på en anmeldelse af dig til når du kommer til Jylland - så du har noget at glæde dig til - og den skal nok blive laaang  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...