Hop til indhold

Leyla new in COPENHAGEN

Featured Replies

Skrevet

Er det helt usansynligt at denne Leyla er her i København for at betjene mænd som os? Kort sagt: Er det for godt til at.....

Næh... imo virker hun rimelig ægte.

Men om varen giver valuta for pengene, kræver nok et besøg. Sad selv og nød hendes små film, så kan godt forstå at du er fristet.

Skrevet

Hun er veninde med og bor samme sted som legenden Elsa.

De er ved at indlogere sig på Frederiksberg lige i disse timer og tager imod mænd fra onsdag.

Hun yder samme service med video. Mums

Skrevet
  • Author

Tusind tak kære venner. Jeg sætter virkelig pris på jeres svar. Håber jeg får besøgt hende, og hvis jeg gør, skla jeg nok love at skrive en rapport

Skrevet

Nå så er der åbnet ude i havehust-)

Nogen brødre som har været forbi og nærstudere den unge sprøde Leyla?

Skrevet
  • Author

Jeg ville virkelig gerne men jeg når det nok ikke før engang i næste uge. Så hvis en af jer andre når det inden hører jeg meget gerne om jeres besøg.

Hvad er "Havehuset"? @Wafanden

Redigeret af Getlouder

Skrevet
Getlouder skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville virkelig gerne men jeg når det nok ikke før engang i næste uge. Så hvis en af jer andre når det inden hører jeg meget gerne om jeres besøg.

Hvad er "Havehuset"? @Wafanden

Det er et lille hyggeligt lysthus på ydre Frederiksberg hvor også Elsa holder til.

Jeg har booket tid med Leyla nu.

Skrevet
  • Author

Har prøvet at få tid, men uden held ind til videre. Ved nogen hvor længe hun bliver her?

Der ligger i øvrigt en enkelt anmelde af hende på nympho, men dem ved vi jo typisk ikke er så pålidelige.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.