Hop til indhold

Nyere erfaringer med Dokkoon Thai massage i Århus

Featured Replies

Skrevet

Det ligner godt nok en normal thaimassage hvor der ofte er mere på programmet, men du må jo lige et smut forbi og fortælle mere herefter ;)

Skrevet
Kirneh86 skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har nyere erfaringer fra Dokkoon?

Var der for ca 5 mdr. siden

Der ydes ekstra. Jeg fik hj men tænker alt er muligt.

Skrevet

Som bytyren @8000 skriver, er alt muligt

Hun har været i byen i mange år, og haft dette sted længe.
Hun er ret pæn, dog meget make up, og siger hun min standard pik er dejlig stor 😄
Hun har et godt humør, god energi, giver godt blow uden, sex med,
Stedet er ok uden at være prangende.

Skrevet
  • Author

@Voiggodrengen tak for godt svar. Hvor gammel vil du tro hun er? Tænker hendes priser er standard Aarhus/Thai pris?

Skrevet
Kirneh86 skrev, 1 time siden:

@Voiggodrengen tak for godt svar. Hvor gammel vil du tro hun er? Tænker hendes priser er standard Aarhus/Thai pris?

Hun må være omkring 45.
Vil tro det er standard thai priser. Jeg lægger altid 1500 kr og siger det dækker en god times leg med alt. Det har jeg kun fået glade smil for fra alle thaier, og gode oplevelser.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.