Gæst Skrevet 20. Maj, 2014 ... gang på gang går jeg ind og kigger på en profil, der har været på "visit" på MIN profil - bare for at snuse lidt tilbage for at se, hvem har været nysgerrig. Men hvad ER det med jer mænd? "Mænd" siger jeg, men jeg er jo ikke engang sikker, for mange af jer skriver ikke, om I er mand eller kvinde. Ej heller kan man få nys om en alder - og såmænd heller ikke på hvilken side af Broen I befinder jer. Jeg ved godt, at langt de fleste af jer helst vil optræde her i anonymiseret form - det håber jeg da også er lykkedes for mig selv i et eller andet omfang. Alligevel mener jeg, at jeg formår at få givet et indledende billede af mig selv, som kan vække eller svække en interesse hos beskueren. Men I er sgu svære at blive kloge på, når I kommer ind med en tom profil Jeg kunne ellers godt se, at I med fordel kunne løfte lidt på sløret indledningsvis, men I må have vægtige grunde til at foretrække det anderledes. Den pointe er så ikke sivet ind hos mig endnu, men måske nogle kan hjælpe med en forklaring? Kh Blonden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elsevier Skrevet 20. Maj, 2014 Mænd gider kun at skrive profiler på dating-sider hvor de så håber på at score noget fisse på det. EroGuide er ikke et sted hvor man håber på at score fisse, EroGuide omhandler at betale for at være stensikker på at få fisse. Og så er vi mænd så magelige, at når der alligevel er 100% garanti for fisse, så er der ingen grund til at spilde tid og kræfter på at skrive en profil. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2014 Mænd gider kun at skrive profiler på dating-sider hvor de så håber på at score noget fisse på det. EroGuide er ikke et sted hvor man håber på at score fisse, EroGuide omhandler at betale for at være stensikker på at få fisse. Og så er vi mænd så magelige, at når der alligevel er 100% garanti for fisse, så er der ingen grund til at spilde tid og kræfter på at skrive en profil. Åh, er vi virkelig ude i en snak om planeter (venus og mars)? Jamen, så skal jeg nok lade være med at spørge dumt igen Jeg synes ellers, at jeg fornemmer, at der er nogle af pigerne her, der rent faktisk interesserer sig lidt for, hvad det er for et menneske, de har i den anden ende, om jeg så må sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 20. Maj, 2014 Mænd gider kun at skrive profiler på dating-sider hvor de så håber på at score noget fisse på det. EroGuide er ikke et sted hvor man håber på at score fisse, EroGuide omhandler at betale for at være stensikker på at få fisse. Og så er vi mænd så magelige, at når der alligevel er 100% garanti for fisse, så er der ingen grund til at spilde tid og kræfter på at skrive en profil. Loooool. Der pissede jeg lige en lille smugle i bukserne af grin. Jeg tror det er det mest originale og ærlige indlæg der nogen sinde er skrevet på EG 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bodie 44 Skrevet 20. Maj, 2014 dy dig for hvad ???? gaaaaaaaaaaaaaaaab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 20. Maj, 2014 Anja, i morgen tager jeg dametøj på, og så er vi to der kan "lege" med drengene. Musernuz Bettina Bendixen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. Maj, 2014 (edited) Anja, i morgen tager jeg dametøj på, og så er vi to der kan "lege" med drengene. Musernuz Bettina Bendixen Bettina, ser vi en dansk udgave af Conchita Wurst Redigeret 20. Maj, 2014 af Nille 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 20. Maj, 2014 Jeg indrømmer, at jeg har været inde og snuse på Anjas profil, uden at have reelle hensigter. Jeg var simpelhen interesseret i at komme i bukserne på hende. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Lidt ala det Elsevier skriver, så skal jeg ikke umiddelbart byde mig til herinde Jeg kan selvfølgelig lave et eksperiment med en længere profil tekst, og se om de lyserøde kaster sig over mig, jeg tvivler dog... Jeg har dog dristet mig til at skrive ca. alder... folk har en tendens til at tro at man per automatik er i min. 45 år herinde :D Redigeret 21. Maj, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elsevier Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Jeg har dog dristet mig til at skrive ca. alder... folk har en tendens til at tro at man per automatik er i min. 45 år herinde Nu er jeg selv relativt ung (tror jeg i hvert fald), men jeg tror ikke nødvendigvis at de lyserøde ser dét at være ung som en fordel. Jeg tror faktisk at 40+ måske er en fordel da de lyserøde sikkert helst vil have kunder der er helt afklarede med sig selv, da jeg tror -at de tror- at folk der har rundet 40 hviler mere i sig selv. Man kan selvfølgelig godt -ligesom jeg selv - være ung og stadig være både afklaret og hvile i sig selv, men mange har nok en opfattelse af at man helst skal have rundet de 40 for at opnå disse egenskaber. Så fordi du er ung, tror jeg ikke nødvendigvis det er en fordel for dig at reklamere med det. Redigeret 21. Maj, 2014 af Elsevier 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Det er fandme en flot bluse du har på Anja, men du får ikke nærmere at vide hvor jeg bor Køn: Mand Nationalitet: Dansker Placering: Øst for storebælt Alder: Kan huske da jørgen de mylius kun hed mylius og havde eldorado på den eneste kanal i kassen Redigeret 21. Maj, 2014 af hot6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Maj, 2014 Nu er jeg selv relativt ung (tror jeg i hvert fald), men jeg tror ikke nødvendigvis at de lyserøde ser dét at være ung som en fordel. Jeg tror faktisk at 40+ måske er en fordel da de lyserøde sikkert helst vil have kunder der er helt afklarede mig sig selv, da jeg tror -at de tror- at folk der har rundet 40 hviler mere i sig selv. Man kan selvfølgelig godt -ligesom jeg selv - være ung og stadig være både afklaret og hvile i sig selv, men mange har nok en opfattelse af at man helst skal have rundet de 40 for at opnå disse egenskaber. Så fordi du er ung, tror jeg ikke nødvendigvis det er en fordel for dig at reklamere med det. Det er ikke for at reklamere med alderen, at jeg skulle være "ung" men for at vise min "rigtige" alder. Jeg er også af den overbevisning at over 40 er at foretrække hos mange af pigerne. Jeg skriver også med nogle af mændene herinde, og der bliver nogen gange foreslået enkebal Det emne kan hurtigt stryges af listen når de kan se min rigtige alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Maj, 2014 Ok, venner, got the message!! I værner om jeres anonymitet, og derudover synes de fleste af jer, at det er revnende ligegyldigt, hvem I er i forhold til os. Det respekterer jeg - men ved da godt med mig selv, hvem jeg til hver en tid vil vælge at give en tid i kalenderen Kan I have en god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 21. Maj, 2014 Ok, venner, got the message!! I værner om jeres anonymitet, og derudover synes de fleste af jer, at det er revnende ligegyldigt, hvem I er i forhold til os. Det respekterer jeg - men ved da godt med mig selv, hvem jeg til hver en tid vil vælge at give en tid i kalenderen Kan I have en god aften ... Men de synes, at du har en flot bluse... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) Ok, venner, got the message!! I værner om jeres anonymitet, og derudover synes de fleste af jer, at det er revnende ligegyldigt, hvem I er i forhold til os. Det respekterer jeg - men ved da godt med mig selv, hvem jeg til hver en tid vil vælge at give en tid i kalenderen Kan I have en god aften Det er jo et fåtal af det samlede antal af brugere som skriver herinde i trådene. 1 bruger står fx. for 4% af ALLE indlæg til dato total antal medlemmer på E.G. 6751 total antal mænd der har besøgt en glædes pige 1/6 af alle mænd statistisk set...der må da være temmelig mange mænd som er anonyme, i hvert fald ved første besøg Det er selvfølgelig udover E.G. ... måske jeg vrøvler på forhånd undskyld Redigeret 21. Maj, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Maj, 2014 ... Men de synes, at du har en flot bluse... ... det er også en ganske smuk lille ingenting du næsten har på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg