Hop til indhold

Naomi Cuban i Søborg - sød og lækker

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan godt lide flotte cubanske piger, men det har bare været en drøm. Men så faldt jeg over Naomi Cuban og tænkte, at det skulle alligevel prøves. Jeg går meget efter min mave-fornemmelse, og der var noget ved Naomi, som føltes rigtigt. Nå ja, og lidt massage af en flot, mørk pige kunne vel ikke være så tosset. Det var også lidt trygt, at hun ikke var helt ung - hun skriver 37 år.

Kommunikation med WhatsApp var nem, stedet diskret og fri parkering.

https://nympho.dk/n32491/smukke-naomi

Jeg var spændt, da hun åbnede døren. Wow, hun var lækker. Og enormt sød. Jeg var nærmest lidt overvældet!

Naomis billeder kan godt virke lidt kolde, uden ret meget glæde. Det ved hun godt selv - det stammer vist fra noget modelarbejde, hvor hun lærte ikke at smile til kameraet. Men sådan er hun slet ikke. Hun er virkelig sød med flotte, mørke øjne og et dejligt smil. Og det med de 37 år kan slet ikke ses - hun kunne let gå for at være 27, og en lækker 27-årig endda. Med til det unge look hører, at brysterne struttede vældig flot. Jeg foretrækker dem helt naturlige, men hvis det skal være, så kan det ikke være bedre.

Det meste af tiden gik med massage med lidt body2body - en skøn pige at være sammen med.

Naomi er fra Spanien, men kig på hende: Mere cubansk kan det ikke blive!

Skrevet

Tak for at du har været forbi Naomi. Jeg har kigget på hendes annonce et par gange, men jeg kan godt lide en god gang b2b, men hendes annonce er så sparsom, så jeg er lidt i tvivl om, hvad hun egentligt tilbyder af ydelser - som hun selv skriver Extra 500 spørg. Kan du kaste lidt lys over det?

Skrevet
  • Author
Mr_T skrev, 1 time siden:

Tak for at du har været forbi Naomi. Jeg har kigget på hendes annonce et par gange, men jeg kan godt lide en god gang b2b, men hendes annonce er så sparsom, så jeg er lidt i tvivl om, hvad hun egentligt tilbyder af ydelser - som hun selv skriver Extra 500 spørg. Kan du kaste lidt lys over det?

Jeg valgte bare den fulde pakke og fik en behagelig (ikke hård) massage af hele kroppen med lidt b2b mod slutningen (de bryster kan noget) og sex til afslutning.

Det hele var rart og foregik i en erotisk wellness atmosfære, ikke noget med vildt begær, stønnen, tungekys og den slags. Men hvor er hun bare lækker, altså...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.