Hop til indhold

Søger jeres erfaringer med Columbianer i Randres

Featured Replies

Skrevet

Hejsa slet ikke nogen som har besøgt denne trans? Jeg synes jeg kan finde nogle anmeldelser af hende? Nogen som kan hjælpe med deres oplevelser eller hvor der er nogle anmeldelser af hende?

Skrevet

Jeg besøgte hende forleden og kommer ikke igen.

Bestilte en halv time med kærestesex. Kys var kun med trutmund og jeg måtte nærmest ikke røre ved hende. Hun er meget dominerende men har svært ved at holde sig stiv. Hendes bagdel er så pumpet at den føles som at tage på en basket bold.

Næste gang lysten kommer over mig, vælger jeg den sikre - selv om det er ekstra kørsel - og besøger Karen Castro eller Eva Evans i Aarhus.

Skrevet

Tak for input 👍🏻

Har overvejet et besøg i næste uge og fik lige bekræftet at hun er i Randers to uger endnu. Men nu tænker jeg mig om en ekstra gang. Hun har dog netop lagt en video i annoncen, hvor hun boller en røv ret godt. Det ser fristende ud 🤔

Modsat dig bor jeg i Aarhus så jeg sparer kilometer hvis jeg drejer fra i Skejby og giver Karen endnu et besøg 😋

Og du har helt ret - det er det sikreste valg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.