Rockefeller 5 Skrevet 20. Maj, 2014 (edited) Verdens ældste erhverv bliver gang på gang taget op. Enhver kvinde er klar til prostitution, forskellen er blot at det kun er de flotteste kvinder, der for alvor kan tillade sig at opkræve "kassen" for det! Samfundet er gået totalt amok i vore dage! Kvinderne skal begæres, de skal mærke at de er kvinder og det skal gøres på den gammeldags måde. Vi må tilbage til 20erne eller 30erne, hvor mænd havde langt mere respekt for kvinder, og forsørgede dem meget meget mere end det er tilfældet i dag. Jeg tror på at prostitution for altid vil findes, uanset hvordan man vender og drejer det. Redigeret 20. Maj, 2014 af Rockefeller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Maj, 2014 det er et statement der udelukkende - i min optik - er betinget af 3 ting: 1 globaløkonomien... den dag der er nok til alle og hvor ingen sulter, ingen lider nød, ingen kan udnyttes for deres svage fundament og alle har økonomisk råd til at sige til og fra efter egen vilje... den dag det er realiseret - så har du fjernet al incitament for handel med sex af nød.... hvis det udbud der er betinget af nød stopper - så vil der kun være hele den frivillige gruppe tilbage... som gør det af grunde som de lyserøde herinde... 2. af-stigmatiseringen af erhvervet hvilket vil få en enorm stor procentdel til at frafalde fantasien om sex-salg... for hvis spændingen ved den forbudte fantasi frafalder - så vil udbuddet pludselig blive meget meget lille den 3 ting kan man ikke afskaffe - og det er pigerne (fx som mig) der gør det fordi jeg elsker sex og vil være fri for mænd på hjemmefronten... og tager mig betalt for at de ikke vil andet og mere end sex... men hvis de 2 foregående betingelser var opfyldt ville meget få have de økonomiske midler til købesex for priserne ville stige astronomisk - det ville i sandhed blive en luksusvare Du har ret i at køb og salg af sex nok altid vil findes.. men afhængig af hvordan vi udvikler os som art og lærer at dele og acceptere hinanden med de valg vi træffer - så vil det formodentlig blive meget mindre end det er idag men da betingelse nr 1 ligger så langt ude i fremtiden at det næppe bliver i nogen af vores levetider - så er der vist ingen grund til at spekulere så meget på det *gg* 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Journalisten 26 Skrevet 21. Maj, 2014 (edited) det er et statement der udelukkende - i min optik - er betinget af 3 ting: 1 globaløkonomien... den dag der er nok til alle og hvor ingen sulter, ingen lider nød, ingen kan udnyttes for deres svage fundament og alle har økonomisk råd til at sige til og fra efter egen vilje... den dag det er realiseret - så har du fjernet al incitament for handel med sex af nød.... hvis det udbud der er betinget af nød stopper - så vil der kun være hele den frivillige gruppe tilbage... som gør det af grunde som de lyserøde herinde... 2. af-stigmatiseringen af erhvervet hvilket vil få en enorm stor procentdel til at frafalde fantasien om sex-salg... for hvis spændingen ved den forbudte fantasi frafalder - så vil udbuddet pludselig blive meget meget lille den 3 ting kan man ikke afskaffe - og det er pigerne (fx som mig) der gør det fordi jeg elsker sex og vil være fri for mænd på hjemmefronten... og tager mig betalt for at de ikke vil andet og mere end sex... men hvis de 2 foregående betingelser var opfyldt ville meget få have de økonomiske midler til købesex for priserne ville stige astronomisk - det ville i sandhed blive en luksusvare Du har ret i at køb og salg af sex nok altid vil findes.. men afhængig af hvordan vi udvikler os som art og lærer at dele og acceptere hinanden med de valg vi træffer - så vil det formodentlig blive meget mindre end det er idag men da betingelse nr 1 ligger så langt ude i fremtiden at det næppe bliver i nogen af vores levetider - så er der vist ingen grund til at spekulere så meget på det *gg* Spændende svar - dog tror jeg ikke på at de virkeligt proffessionelle "sex-sælgere" gør det af nød. Jeg tror på at de gør det for at få endnu mere "råd" til at kunne leve det liv de hungrer efter eller drømmer om. Hilsen Journalisten Redigeret 21. Maj, 2014 af Journalisten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Maj, 2014 Spændende svar - dog tror jeg ikke på at de virkeligt proffessionelle "sex-sælgere" gør det af nød. Jeg tror på at de gør det for at få endnu mere "råd" til at kunne leve det liv de hungrer efter eller drømmer om. Hilsen Journalisten det tror jeg du kan have rigtig meget ret i ... det vil så i givet fald ryge i kategori 3 sammen med mig som piger der har truffet et valg baseret på rationaler der ikke handler om overlevelse eller fantasier... hvis prisen vil stige som jeg mener den vil som følge af at alle der ikke kan udnyttes fjernes fra markedet - så vil den gruppe uden tvivl blive større - men omvendt - hvis betingelse 1 er til stede, så er der nok også et frafald fordi mulighederne er åbnet på andre fronter udgangspunktet at det aldrig helt vil forsvinde tror jeg er logisk sandt - men der vil ske en skævvridning af udbud ifht efterspørgsel der ikke er set idag... havnebumsen lavede for tid tilbage et indlæg om den almindelige arbejder der skulle arbejde så og så meget for et knald... indlæg som det vil nok blive forfattet af øvre middelklasse hvis mine personlige forudsætninger i forrige svar holder stik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. Maj, 2014 det er et statement der udelukkende - i min optik - er betinget af 3 ting: 1 globaløkonomien... den dag der er nok til alle og hvor ingen sulter, ingen lider nød, ingen kan udnyttes for deres svage fundament og alle har økonomisk råd til at sige til og fra efter egen vilje... den dag det er realiseret - så har du fjernet al incitament for handel med sex af nød.... hvis det udbud der er betinget af nød stopper - så vil der kun være hele den frivillige gruppe tilbage... som gør det af grunde som de lyserøde herinde... 2. af-stigmatiseringen af erhvervet hvilket vil få en enorm stor procentdel til at frafalde fantasien om sex-salg... for hvis spændingen ved den forbudte fantasi frafalder - så vil udbuddet pludselig blive meget meget lille den 3 ting kan man ikke afskaffe - og det er pigerne (fx som mig) der gør det fordi jeg elsker sex og vil være fri for mænd på hjemmefronten... og tager mig betalt for at de ikke vil andet og mere end sex... men hvis de 2 foregående betingelser var opfyldt ville meget få have de økonomiske midler til købesex for priserne ville stige astronomisk - det ville i sandhed blive en luksusvare Du har ret i at køb og salg af sex nok altid vil findes.. men afhængig af hvordan vi udvikler os som art og lærer at dele og acceptere hinanden med de valg vi træffer - så vil det formodentlig blive meget mindre end det er idag men da betingelse nr 1 ligger så langt ude i fremtiden at det næppe bliver i nogen af vores levetider - så er der vist ingen grund til at spekulere så meget på det *gg* Det er næppe tænkeligt at 1 nogensinde indtræffer. Der har du ret. Der vil altid være grådige mennesker der vil holde andre ned, for selv at skumme fløden. Såfremt det bliver almindeligt at sælge sex, vil de der udelukkende gør det, fordi det er frækt og "forbudt", falde bort pga manglende spænding ( er det iøvrigt ret mange?). De vil dog, efter min mening, blive erstattet af alle dem der har lyst til at tjene ekstra og være sammen med mange mænd, men ikke kan få sig selv til det idag, pga. samfundets moral. Jeg tror heller ikke at vi nogensinde kommer til at mangle kvinder, der tilbyder de services vi efterspørger Men en afstigmatisering ville være svært velkommen. Det er pissetræls at gå og få en masse dejlige, sjove, varme og udviklende oplevelser, og ikke kunne dele dem med sin omgangskreds ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg