Hop til indhold

Zara petit i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg kommer lige fra det mest sexede besøg ved Zara tæt på IT Byen i Aarhus Nord.

Jeg havde som tidligere, efterspurgt et besøg, kun med blowjob og cim denne gang blev det krydret med nogle frække kys for i alt 1100.

På min anmodning inden jeg har i lejligheden, begyndte Zara at gramse og nusse min pik uden på bukserne da jeg kom ind i lejligheden. Alt imens jeg fandt pengene frem og mærkede hende tæt op ad mig.

Det var mega fedt at gå direkte ind i rollerne og der ikke var den her akavet pengene på bordet først oplevelse.

Efter lidt lækkert til mig stående, blev jeg lagt på sengen og skiftevis kunne se hende give mig et mega vådt blowjob, hvor hun pirrede mig med sin tunge og tunge piercing og frække kys med hende helt tæt på mig-alt fuldstændig som jeg vil have det.

Zara havde ikke travlt, kiggede ikke på uret og helt generelt var der bare en rigtig sexet og hyggelig stemning og jeg glæder mig allerede til at besøge hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/455408

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.