Hop til indhold

Nyhed i Aarhus professionel thai massage

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/profile/Maya999

Var hos denne godt i tirsdag og må sige hun lever op til teksten.

Hun er fuldstændig som billederne.

Det var virkelig god hård massage der kom i bund er stadig øm på den gode måde.

At hun så også gav et super lækkert hj hvor jag måtte røre hendes dejlige naturlige lækre bryster gjorde besøget endnu bedre.

Hun er uddannet massør i dk og det syntes jeg klart skinner igennem hun er her desværre kun Ca 1 mdr.

Kæmpe thumps up herfra.

Redigeret af dickens

Skrevet
  • Author

Kendt sted lidt længere ude end frisko huset.

Parkering lige uden for.

Redigeret af dickens

Skrevet

Jeg har også besøgt hende. Hun er buttet, har store bryster, er super sød og smilende. Jeg havde bestilt 1 time kasaimassage med hj til afslutning. Men der er mulighed for tilkøb af både B2B og FP. Denne dag havde jeg blot lyst til at ligge mig ned og nyde😋

Først ned på ryggen, så hun kunne massere lår og mave. Hun lavede forskellige tryk og bevægelser med hænderne på min mave, og det var faktisk behageligt. Derefter gjorde hun noget dejligt for kuglerne og musklerne lige, hvor lillemanden starter. Hun spurgte om det var ok, hvortil jeg svarede, om hun ikke kunne se det (lillemanden var blevet stangstiv). Hun tog sig god tid, så det var bare at nyde. Derefter skulle jeg stå i doggystyle, mens hun masserede kuglerne og lod sine fingre stryge op og ned af min stive pik. Den blev dernæst malket lidt (uhm).

Nå, om på maven igen, hvor der blev kælet for kuglerne igen, mens hun gik over til et grundigt håndjob. Skiftende mellem rolige bevægelser og kælen for penishovedet, så det næsten føltes som et bj. Så gik hun over til hurtige ryk op og ned. Igen rolige bevægelser og kælen for penishovedet. Så hurtige ryk og massage af kugler samtidig. Et godt og langt hj, så jeg måtte overgive mig til sidst.

Jeg var på stedet i 65 min, så der blev ikke snydt med tiden.

BEMÆRK: De er to kvinder på stedet. Hende, der giver kasaimassage, er den ældste. Den anden er yngre, slank og ser godt ud (synes jeg). Så hvis du er mest interesseret i FP, kan du jo vælge efter, hvad der tænder dig mest. En buttet med dejlige store bryster, eller en slank med bryster, som jeg vil tro er "medium" (hun havde tøj på😂).

Skrevet

Jeg glemte en information. De to er kun i Aarhus i lidt over en måned endnu. De holder normalt til i Gentofte, hvor deres klinik er ved at blive renoveret.

Skrevet

I have also visited the place this morning for half an hour tantra massage. I texted her that I will receive the service from the young girl (26Y). But upon arrival I realized the 26 year old is actually....a lady boy 😅. So I picked the chubby girl. Even though I am not into chubby but I think the girl was really cute and naughty. The tantra massage later turned into prostate massage lol. This is the first time I've actually experienced prostate massage and I still don't know if I like it or not 😅. But the girl was really attentive and service mind. While I was on all four, she started spanking my ass and dirty talking in both Danish and Thai.

She tried to sell me FP, it was tempting but I was only here for the massage. In the end I came while rubbing my cock on her big ass. Even though I booked for 30 minutes, I left after 45 minutes. There was no hurry. As I mentioned the girl was really sweet.

My only complain is that they could have said it on their ad that the 26 year is a lady boy. Otherwise I think the lady boy was really hot, nice slim fit body. She was clothed.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.