Hop til indhold

Ekstra services

Featured Replies

Skrevet

Nu hvor man kan tilvælge alt mellem himmel og jord, burde aircondition da være en mulighed i den her varme 😅

Skrevet
Smølfen27 skrev, for 1 minut siden:

Nu hvor man kan tilvælge alt mellem himmel og jord, burde aircondition da være en mulighed i den her varme 😅

You have a point😉

Skrevet

Jeg elsker faktisk at mærke en svedig kvindekrop😋 Men en ekstra GP, der står med en vifte, kunne jeg godt tænke mig😁

Skrevet
Unrusted skrev, for 22 timer siden:

Jeg elsker faktisk at mærke en svedig kvindekrop😋 Men en ekstra GP, der står med en vifte, kunne jeg godt tænke mig😁

Ja, der er noget ekstra frækt, når jeg ligger på ryggen i sengen med glædespigen siddende overskrævs og ridende min stive pik og jeg så kan mærke med hænderne, at hendes hud bliver helt fugtig af sved.

Megafrækt. Sidder helt og får stiv pik bare ved tanken!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.