Hop til indhold

Hvorfor tænder denne video mig ...

Featured Replies

Skrevet

Baseret udelukkende på dit brugernavn, så forestiller jeg mig at du ønsker at være i hendes situation altså en masochist og få påført smerte?

Eller modsat er du evt. en sadist der ønsker det modsatte?

Personligt siger ingen af delene mig noget, men hver sin lyst så længe begge parter er enige, jeg har bare set for mange film om slaver Kunta Kinte eller Django unchained, som gør at det ikke siger mig noget.

Skrevet
  • Author

@Max Power

Din antagelse er rigtig bortset fra at jeg nyder at være i begge ender af pisken.

Men det som jeg tror gøre, at jeg tænder mere på denne video, er at den er enkel og simpel, ikke noget fancy udstyr, bare en skøn kvinde som tager mod smerten.

Vi tænder alle på forskellige ting og enig med dig at då længe at enighed om hvad der sker mellem to voksne mennesker og de ikke giver hinanden varige me'n, er det ok.

Sammenligning med fortidens slave finder jeg dog ikke passende for BDSM leg og slaveri som tidligere er to vidt forskellige ting

Skrevet

Undskyld hvis jeg har trådt dig over tæerne, det var ikke meningen.

Sammenligningen lå bare ligefor, som skrevet så giver det ikke mig et kick at påføre et andet menneske smerte uanset om personen kan lide det eller ej.

Som skrevet hver sin lyst.

Skrevet
SpankingSub skrev, for 5 timer siden:

@Max Power

Din antagelse er rigtig bortset fra at jeg nyder at være i begge ender af pisken.

Men det som jeg tror gøre, at jeg tænder mere på denne video, er at den er enkel og simpel, ikke noget fancy udstyr, bare en skøn kvinde som tager mod smerten.

Vi tænder alle på forskellige ting og enig med dig at då længe at enighed om hvad der sker mellem to voksne mennesker og de ikke giver hinanden varige me'n, er det ok.

Sammenligning med fortidens slave finder jeg dog ikke passende for BDSM leg og slaveri som tidligere er to vidt forskellige ting

@SpankingSub Hvorfor spørge andre når du selv godt kender svaret

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.