Hop til indhold

Eevee/ EGIRL i Ringsted

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/389193

Jeg faldt over denne annonce, og søgte på hende.

Jeg synes at de fleste anmeldelser er af noget ældre dato.

Jeg kommer lidt langt væk fra hendes tilholdssted, så vil gerne gøre lidt research inden jeg måske prøver at leve en aftale.

Er der nogen der har besøgt hende for nyligt, der kan fortælle om hun lever op til tidligere meritter.

Det ser ud som om, at hun har været i gamet en del år.

Det kan godt give lidt “slitage”.

Forståeligt nok i øvrigt.

På forhånd tak 👍

Redigeret af Kontant

Skrevet

Besøgte hende sidst ultimo januar i år, og hun levede fuldstændig op til tidligere ry og rygte dér ) Ingen grund til at tro det har ændret sig.

Hun er en sød pige, ligner sine billeder, de er 100% af hende

Udfører et dejligt blæs, og hun er lydhør for at gøre det som du ønsker. Ta'r imod afslutningen med iver og roligt sug - sluger, og siger "Tak!" med et kækt smil.

Kan varmt anbefale hende :)

Skrevet
Kontant skrev, for 32 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/389193

Jeg kommer lidt langt væk fra hendes tilholdssted, så vil gerne gøre lidt research inden jeg måske prøver at leve en aftale.

Personligt kommer jeg også en del væk fra hende (1t 30m) og jeg har to gange blevet brændt af, hvor jeg stod og ventede og måtte tage tomhændet hjem igen. Hun skrev undskyld og tredje gang var lykkens gang, hvilket var rigtig godt. Top klasse blowjob.

Har ikke skrevet til hende siden, da det er for langt at bruge transport på noget usikkert. Men hun er virkelig god til!

Skrevet

Hun er sød og dygtig 🤤

Men ja, hun er dsv en anelse ustabil, men ikke af ond vilje, hun sover meget.

Skrevet

Det er kedeligt, at hun er så ustabil. Det lyde eller lige som en suttepige, jeg skulle besøge. Kaffe med på vejen. Det er helt utroligt
Hvis jeg ikke kan regne med hende, så tager jeg skutte helt til Ringsted

Skrevet
Argent skrev, for 2 timer siden:

Besøgte hende sidst ultimo januar i år, og hun levede fuldstændig op til tidligere ry og rygte dér ) Ingen grund til at tro det har ændret sig.

Hun er en sød pige, ligner sine billeder, de er 100% af hende

Udfører et dejligt blæs, og hun er lydhør for at gøre det som du ønsker. Ta'r imod afslutningen med iver og roligt sug - sluger, og siger "Tak!" med et kækt smil.

Kan varmt anbefale hende )

Jeg er så enig, Evee har også min varmeste anbefaling 😍

Skrevet

Jeg har også besøgt hende for nylig. Indenfor en måned og det var mit andet besøg hos hende. Der er ikke en finger at sætte på hendes evner ud i det at sutte. Hun får min varmeste anbefaling

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.