Hop til indhold

Jeres første gang? Jeg er ved at gå i spagat af nervøsitet...

Featured Replies

Skrevet

@ensomfyr

Citater: 'Med glædespigerne er det hej, knep og farvel.'

'Der er absolut ingen risiko for, at det skal udarte sig til en form for forhold.'

Ikke enig. Din generalisering er jeg ikke helt tilfreds med. 😉

Jeg er efterhånden blevet rigtig gode venner med et par skønne GP'er, og vi skriver sammen på privatnumre og mødes indimellem, hjemmebesøg, uden mere indblandet, ja, måske en brunch eller et kaffemøde i nærliggende by 😊

Alle har brug for lidt omsorg, og medfølelse, så hvis du evner det, kan det sagtens udvikle sig til venskab, gode snakke, og hyggeligt samvær 😉

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 1 time siden:

@ensomfyr

Citater: 'Med glædespigerne er det hej, knep og farvel.'

'Der er absolut ingen risiko for, at det skal udarte sig til en form for forhold.'

Ikke enig. Din generalisering er jeg ikke helt tilfreds med. 😉

Jeg er efterhånden blevet rigtig gode venner med et par skønne GP'er, og vi skriver sammen på privatnumre og mødes indimellem, hjemmebesøg, uden mere indblandet, ja, måske en brunch eller et kaffemøde i nærliggende by 😊

Alle har brug for lidt omsorg, og medfølelse, så hvis du evner det, kan det sagtens udvikle sig til venskab, gode snakke, og hyggeligt samvær 😉

Det tvivler jeg bestemt ikke på.

Men den umiddelbare aftale, der indgås med en glædespige, inkluderer ikke noget der skal udvikle sig til mere. Hun har sikkert glemt mig hurtigere end jeg har glemt hende.

Men det er klart, at hvis man begynder at besøge den samme glædespige igen og igen, så vil det jo med tiden kunne udvikle sig til noget.

Skrevet

Jeg genkender ikke meget af det der står i mange indlæg, tom fornemmelse elller var det bare det.

Første gang var selvfølgelig præget af nervøsitet og spænning, men pigen Maria fra Polen, var skøn, sød, hjælpsom og kærlig. Jeg forlod hende med en god fornemmelse i både hoved og krop og en klar tanke om det her, må jeg prøve meget mere af.

Det er 2-3 år siden. Jeg var vist 66 år og havde levet i cølibat i 10-15 år efter min kone blev for syg til sex. Vi havde et dejligt sexliv før det og vi var meget unge da vi mødtes og jeg havde kun haft sex med få kvinder før hende og ingen andre efter vi blev kærester og senere gift. Så jeg syntes at jeg måske havde noget tilgode.

Det har jeg rådet bod på med et par månedlige oplevelser siden og jeg har nydt det hele. Selv de gange jeg ikke har fået udløsning og de gange hvor oplevelsen har været under middel, har der alligevel være gode, dejlige oplevelser og jeg har aldrig haft en fornemmelse af at det var spildte penge. Lærepenge måske, men ikke spildte.

Jeg lægger ikke flere følelser i det end som så. Jeg skylder disse skønne kvinder, der giver mig disse oplevelser stor tak udover betalingen fordi jeg får noget, der egentlig ikke bare kan betales. Jeg håber bare at de også har det fint med det og at jeg ikke har nydt kvinder, der er tvunget af bagmænd/kvinder. Det er egentlig den eneste downside, der er ved denne aktivitet og det må jeg jo så leve med.

Tak til de søde piger jeg har nydt tid, sex, hygge og intimitet med. Håber vi mødes igen.

Skrevet

Min første gang hos en GP var også min første gang overhovedet, så jeg var virkelig nervøs. Men jeg havde ramt guld og blev mødt af den sødeste milf med enorme silibabser som tog sig virkelig kærligt af mig. Var det god sex? Nej overhovedet ikke, det var sådan lidt akavet, men hun formåede at give mig en ordentlig stivert og fik mig til at levere et kæmpe sprøjt på de store kloder.

Jeg besøgte hende en håndfuld gange og de ting hun lærte mig om den kvindelige krop er kommet mig godt til hjælp over årene.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 7 timer siden:

Hun har sikkert glemt mig hurtigere end jeg har glemt hende.

Jeg har sjovt nok nogle gange oplevet noget andet.
Nogle piger sætter måske en ære eller en glæde i at kunne huske gæsterne.
Når jeg henvender mig - også efter nogen tid - svarer pigen nogen gange med 'nåh ja det var dig der ... ' og så nævner hun eet eller andet jeg rent faktisk har fortalt.

Jeg tror relationer med GP'erne på mange måder er som relationer med alle andre mennesker.
Bekendtskab eller godt bekendtskab.
Det med 'at gå igen' handler meget om anonymitet, som er en god idé lige her for at undgå komplikationer.
Men i selve mødet oplever jeg ingen forskel, vi foretager os bare noget, nogle ville synes er kontroversielt ...
Ellers var der intet i vejen for at vi kunne mødes over en øl pg snakke om fælles interesser lidt som @KalundborgMature beskriver. Ikke mindst fordi mange af pigerne er interessante mennesker.
Det er blot sjældent det sker, på grund af de fuldt forståelige uskrevne regler ..
Det kræver nok at man kender hinanden r-e-t godt ..

Redigeret af sneræven

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.