Hop til indhold
DenRødeBaron

Valg til Europa-parlementet

Recommended Posts

Er der nogen, der har overblik over hvem af de danske MEP'er der stod bag eller støttede den opfordring angående prostitution, der for nylig blev vedtaget i EP? Selv om det ikke er den eneste faktor, kunne jeg godt tænke mig at styre uden om dem til det kommende valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

godt emne Røde! Er der nogen som vil nedlægge paradis, så skal de fandeme ikke have min stemme!!!!!

Nej de må holde sig til om agurker skal være lige eller ej. og lidt politisamarbejde og holde bankfolkene i ørene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med alt respekt, så er der måske større politiske problemer end loven om prostitution. Og lur mig om ikke i finder mulighed til at udfolde jer seksuel uanset hvad lovgiverne går og fjumrer med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have set partilederdebatten igår (kors en elendig ordstyrer) så er jeg endnu mere for at vente med at tilslutte mig patentdomstolen end før... jeg vil virkelig virkelig gerne se den være noget positivt før vi går med.. 

jeg stemmer nej... vi kan altid gå med - så bare blindt at sige ja til noget vi ikke har en jordisk chance for at overskue konsekvensen af før det er implementeret er idioti.... EU er et tveægget sværd -det ødelægger ligeså meget som det skaber... og jeg er træt af ødelæggelserne :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at have set partilederdebatten igår (kors en elendig ordstyrer) så er jeg endnu mere for at vente med at tilslutte mig patentdomstolen end før... jeg vil virkelig virkelig gerne se den være noget positivt før vi går med.. 

jeg stemmer nej... vi kan altid gå med - så bare blindt at sige ja til noget vi ikke har en jordisk chance for at overskue konsekvensen af før det er implementeret er idioti.... EU er et tveægget sværd -det ødelægger ligeså meget som det skaber... og jeg er træt af ødelæggelserne :(

Jeg mener bare det er bedre at have lidt indflydelse end at sidde udenfor uden indflydelse. 

jeg tror det vil koste danske virksomheder dyrt, hvis det bliver et nej til patentdomstolen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener bare det er bedre at have lidt indflydelse end at sidde udenfor uden indflydelse. 

jeg tror det vil koste danske virksomheder dyrt, hvis det bliver et nej til patentdomstolen.

tror - det er det ord der vælter hele læsset....  

der var også mange der troede at fællesvalutaen var en god ide og møntunionen som den var tænkt - men nej.... der var vi da kloge nok til at blive ude...  og heldigvis for det... 

dette er blot endnu et eksempel... det KAN blive godt... og hvis det bliver  så kan vi fint bare melde os ind... men hvis det bliver lige så eklatant en fiasko som mange andre af EUs "fælles-ideer" - så kan jeg godt se ideen med at vente og glæde os over at vi blev ude 

Del dette indlæg

Link til indlæg

MZ123, jeg er nu ikke sikker på at det hverken var begrænset til venstrefløjen, eller hele fløjen. Det var mit indtryk at det var en gruppe lidt på tværs af det hele. Hvis det virkelig var venstrefløjen bliver jeg nødt til at stemme blankt. Jeg hedder ikke den røde baron for ingenting ;-)

Hvad med de Radikale?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er ligeglad med hvem vi sender ned til Micky Mouse parlamentet som M. Thatcher kaldte det :)

Er bestemt ikke ligeglad med patentdomstol. Et ja vil betyde vi skal bøje os for for de domme der gives alle mulige steder i EU bortset fra Polen, Italien og Spanien som har valgt at stå udenfor. Og med EUs track-record af elendige domme er der ingen tvivl. Tag bare BRCA1 screening (brystkræft) der har EU givet et patent til screening for en bestemt DNA mutaion nogle mennesker bærer i deres gener. Det patent er afvist i Danmark så vi screener bare, i tyskland betaler de royalities for at screene??

Nej tak til Patentdomstolen, og siger vi nej og viser det sig at være det fede shit, kan vi altid tilmelde os.... Vi kan ikke til gengæld ikke træde ud igen når vi først er på vognen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg stemmer også nej til patentdomstolen. Det lyder som en god idé umiddelbart men jeg er kommet i tvivl.

Jeg kan ikke overskue konsekvenserne af at en virksomhed kan ligge sag an i et obskurt østblok land og så gælder dommen i Danmark. Og der er tilmed INGEN mulighed for at anke til højere instans!

Jeg frygter lidt at store multinationale virksomheder kan tryne små virksomheder simpelthen fordi de har flere midler til at føre disse sager. For slet ikke at tale om korruptionen i visse lande, lur mig om ikke domme bliver sat til salg til højest bydende i visse lande. Der er så mange måder det her kan gå galt på.

Til parlamentet.. blahh.. Den ene klovn er vel ligeså god som den anden. Unionen har fået sit eget liv som et andet Frankensteins monster og er efterhånden udenfor demokratisk rækkevidde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen, der har overblik over hvem af de danske MEP'er der stod bag eller støttede den opfordring angående prostitution, der for nylig blev vedtaget i EP? Selv om det ikke er den eneste faktor, kunne jeg godt tænke mig at styre uden om dem til det kommende valg.

Nu er folk rund om i Europa jo godt trætte af EU, så denne 'opfordring' fra Europa Parlamentet er da noget af det bedste der er sket i længere tid. For når nu EU foreslår et forbud, så vil rigtig mange være imod indførelsen af et sådantforbud, netop af den ene årsag at det kommer fra EU  :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Med alt respekt, så er der måske større politiske problemer end loven om prostitution. Og lur mig om ikke i finder mulighed til at udfolde jer seksuel uanset hvad lovgiverne går og fjumrer med.

Jojo redde verden med grønne afgifter eller sænke skatten kraftigt. Det er ligesom mere nede på jorden og realistisk emne at forholde sig til for eller imod købesex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se denne tråd om valget:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Jeg har lavet noget research, SF og Socialdemokraterne stemte for, kun Venstre stemte i mod, alle andre var tilsyneladende blanke.

Undskyld, men jeg synes sgu det er vattet.

Og personligt er jeg pisse skuffet over kun at kunne stemme på Venstre hvis jeg vil beskytte mit erhverv.

Men, læs mit indlæg, jeg har fået svar fra nogle politikere som påstår at de vil stemme i mod og hjælpe os, så der er håb for at vi kan vælge andet en Venstre...

(men SF og S er fucking udelukket :((((((((( enten stemte de blankt, eller også stemte de for, fuck hvor er jeg skuffet, hvorfor hader de mennesker os så meget???? Jeg fatter det fucking ikke, jeg har altid stemt A, men det er fucking SLUT nu!!!!!!!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

JFaraday stem du roligt på Venstre. Forskellen på Venstre og Socialdemokratiets realpolitik udover købesex er vist lidt med skatten og de grønne afgifter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

MZ123, jeg er nu ikke sikker på at det hverken var begrænset til venstrefløjen, eller hele fløjen. Det var mit indtryk at det var en gruppe lidt på tværs af det hele. Hvis det virkelig var venstrefløjen bliver jeg nødt til at stemme blankt. Jeg hedder ikke den røde baron for ingenting :wink:

Hvad med de Radikale?

Det var de røde der stemte for, rent generelt, set med danske øjne.

Rundt I EU var det lidt mere blandet.

Der er, hvis du ser et par af mine andre indlæg, folk som Thomas E. fra de Radikale som er i mod et forbud, hvor man så kan diskutere hvor røde de er i de Radikale.

Men, de ser ud til at tale sandt mht. individer og deres rettigheder i mod andre grupper. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

tror - det er det ord der vælter hele læsset....

der var også mange der troede at fællesvalutaen var en god ide og møntunionen som den var tænkt - men nej.... der var vi da kloge nok til at blive ude... og heldigvis for det...

dette er blot endnu et eksempel... det KAN blive godt... og hvis det bliver så kan vi fint bare melde os ind... men hvis det bliver lige så eklatant en fiasko som mange andre af EUs "fælles-ideer" - så kan jeg godt se ideen med at vente og glæde os over at vi blev ude

Nu er vi sådan set bundet på euroen uanset hvad. Det er ligegyldigt om vi har den eller ej. Vi skal følge euroen dvs at i dårlige tider kan vi f.eks ikke devaluere vores mønt som er et fantastisk middel i dårlige tider. Så kronen har kun den ene værdi at det er symbolsk national følelse af egen møntfod. Praktisk er vi i samme båd.

Ellers har du ret, EU samarbejdet er et tveægget sværd, dog ser jeg det mest som pest eller kolera. Synes DK skulle lave sine love ikke EU.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...