Hop til indhold

Overdrevet "vaskemaskine-kys" (bl.a Mila Rose)?

Featured Replies

Skrevet

KĂŠre alle,

Jeg har prÞvet Mila Rose en enkelt gang (https://nympho.dk/n21670/mila-rose) der jo bÄde er en smuk og sÞd pige. En ting jeg studsede lidt over var at kys med hende var meget "vaskemaskine-kys" altsÄ hvor tungen bare kÞrte rundt og rundt lidt maskinelt. Jeg tror at hun prÞvede at please, men det blev en meget underlig oplevelse for mig.

Normalt er det vel det modsatte, altsÄ at der nÊsten ingen tunge er - men her var der tunge, men pÄ en usexet/mekanisk roteren.

Er der andre der har prĂžvet det hos hende eller andre piger? Og hvad gĂžr man - skal man sige at hun skal sĂŠtte tempoet lidt ned, eller?

Vh DonS

Skrevet

Kys er meget individuelt. BÄde i forhold til eget udgangspunkt og i forhold til, hvad vi hver isÊr kan lide. Det bedste er, nÄr man sporer sig ind pÄ hinanden, men det krÊver jo nok, at begge parter har nogenlunde samme forstÄelse af, hvad et godt kys er. Er det ikke tilfÊldet, som fx med din oplevelse hos Mila Rose, mÄ man enten acceptere forskellen, droppe kyssene eller bringe emnet pÄ bane over for hende.

DonSantos skrev, for 31 minutter siden:

Og hvad gĂžr man - skal man sige at hun skal sĂŠtte tempoet lidt ned, eller?

Det er i hvert fald nemmere at sige det, end at medbringe en stavlygte og morse budskabet.

Skrevet

“jeg kan bedre lide det langsomt, kan vi prĂžve det” sĂ„ du holder bolden pĂ„ egen banehalvdel. At blive kritiseret for den slags ting har det nemlig ogsĂ„ med at drĂŠbe sexlysten hos den der bliver kritiseret.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, 1 time siden:

“jeg kan bedre lide det langsomt, kan vi prþve det”

Godt eksempel. Jeg tÊnker at hun gÞr sit bedste, og jeg vil meget gerne levere budskabet konstruktivt og pÄ egen banehalvdel. Det er jo ogsÄ en "svÊr kritik" da det jo vil variere fra person til person hvad man kan lide. Det mÄ jeg prÞve, tak.

Skrevet

Hej derudeâ˜ș

NĂ„e - sĂ„ lĂŠnge i ikke kysser med en "Putins kĂždhakker"đŸ‘ș - - sĂ„ gĂ„r det nok

Men bortset fra diverse propel kys - tÞjslynge kys - kÞdhakker kys - dykkerkys, sÄ foretrÊkker jeg sÄ absolut det sublime kys: -det langsomme - fÞlsomme - smagfulde - sanselig - erotiske

Og er hun ryger - sÄ giver en svag smag af rÞgen for mig et lille dejligt pikant tillÊg.
SĂ„ ryger pigerne er absolut velkomne

Mange hilsner
Nye tider

• - husk et kys skal altid vare mindst 10 minutter -. citat Joan Ørting/sexolog

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Jeg er heldigvis kun stÞdt pÄ 3 virkelig "dÄrlige" kyssere i mit liv og alle tre Äbnede bare munden og lod tungen ligge dÞd i undermunden.

Den 3. havde jeg vild god sex med, sÄ jeg blev helt desperat da hun kyssede sÄ slÞjt.

SĂ„ jeg tog en chance og slikkede hende pĂ„ tungen... Hun gik helt agurk og kyssede pludselig vidunderligt og vi hang stort set sammen ved lĂŠberne resten af aftenen og hun blev ved med at sige "hold kĂŠft, hvor kysser du dejligt!". 😍

Det virkede som om at hun bare aldrig havde oplevet nogen der havde mÞdt hende i den mÄde hun havde behov for at blive mÞdt pÄ.

Sexen var selvsagt endnu bedre, nĂ„r hun praktisk talt insisterede pĂ„ at vi skulle rĂ„snave under hele agten đŸ”„đŸ’‹

Skrevet
DonSantos skrev, den 26.5.2026 at 13:11:

Tak for din feedback đŸ™ƒđŸ€­

Det gĂžr mig lidt ked af det at hĂžre, at du ikke kunne lide mine kys - isĂŠr nu bagefter og ikke under selve mĂždet 🙂 Men tak fordi du deler din oplevelse đŸ€—

Jeg er faktisk enig med kommentarerne nedenfor: det er vigtigt at sige ting hþjt 😄

For hvordan skal jeg kunne mĂŠrke eller forstĂ„, at noget ikke fĂžles godt for dig, hvis du ikke siger det i situationen? Jeg er altid Ă„ben for at tilpasse mig, sĂŠtte tempoet ned eller ĂŠndre noget, hvis det er muligt 🙃

Det vigtigste for mig er, at begge har det godt og nyder oplevelsen. Og hvis man mĂŠrker, at kemien eller noget andet ikke fungerer, kan man altid afslutte mĂždet stille og roligt uden dĂ„rlig stemning 🙂

SĂ„ undskyld hvis jeg skuffede dig i det Ăžjeblik đŸ€

Og tak fordi du tog dig tid til at skrive din oplevelse.

Jeg har prÞvet Mila Rose en enkelt gang (https://nympho.dk/n21670/mila-rose) der jo bÄde er en smuk og sÞd pige. En ting jeg studsede lidt over var at kys med hende var meget "vaskemaskine-kys" altsÄ hvor tungen bare kÞrte rundt og rundt lidt maskinelt. Jeg tror at hun prÞvede at please, men det blev en meget underlig oplevelse for mig.

Normalt er det vel det modsatte, altsÄ at der nÊsten ingen tunge er - men her var der tunge, men pÄ en usexet/mekanisk roteren.

Er der andre der har prĂžvet det hos hende eller andre piger? Og hvad gĂžr man - skal man sige at hun skal sĂŠtte tempoet lidt ned, eller?

Vh DonS

Skrevet

Har besÞgt Mila et par gange og jeg bliver helt liderlig af den mÄde hun kysser pÄ, jeg kunne kysse med hende fra start til slut, men det er selvfÞlgelig en smagssag

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse pÄ siden. Klik pÄ "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trÊkke dit samtykke tilbage eller Êndre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.