Hop til indhold

Overdrevet "vaskemaskine-kys" (bl.a Mila Rose)?

Featured Replies

Skrevet

Kære alle,

Jeg har prøvet Mila Rose en enkelt gang (https://nympho.dk/n21670/mila-rose) der jo både er en smuk og sød pige. En ting jeg studsede lidt over var at kys med hende var meget "vaskemaskine-kys" altså hvor tungen bare kørte rundt og rundt lidt maskinelt. Jeg tror at hun prøvede at please, men det blev en meget underlig oplevelse for mig.

Normalt er det vel det modsatte, altså at der næsten ingen tunge er - men her var der tunge, men på en usexet/mekanisk roteren.

Er der andre der har prøvet det hos hende eller andre piger? Og hvad gør man - skal man sige at hun skal sætte tempoet lidt ned, eller?

Vh DonS

Skrevet

Kys er meget individuelt. Både i forhold til eget udgangspunkt og i forhold til, hvad vi hver især kan lide. Det bedste er, når man sporer sig ind på hinanden, men det kræver jo nok, at begge parter har nogenlunde samme forståelse af, hvad et godt kys er. Er det ikke tilfældet, som fx med din oplevelse hos Mila Rose, må man enten acceptere forskellen, droppe kyssene eller bringe emnet på bane over for hende.

DonSantos skrev, for 31 minutter siden:

Og hvad gør man - skal man sige at hun skal sætte tempoet lidt ned, eller?

Det er i hvert fald nemmere at sige det, end at medbringe en stavlygte og morse budskabet.

Skrevet

“jeg kan bedre lide det langsomt, kan vi prøve det” så du holder bolden på egen banehalvdel. At blive kritiseret for den slags ting har det nemlig også med at dræbe sexlysten hos den der bliver kritiseret.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
  • Author
Pink Peach skrev, 1 time siden:

“jeg kan bedre lide det langsomt, kan vi prøve det”

Godt eksempel. Jeg tænker at hun gør sit bedste, og jeg vil meget gerne levere budskabet konstruktivt og på egen banehalvdel. Det er jo også en "svær kritik" da det jo vil variere fra person til person hvad man kan lide. Det må jeg prøve, tak.

Skrevet

Hej derude☺️

Nåe - så længe i ikke kysser med en "Putins kødhakker"👺 - - så går det nok

Men bortset fra diverse propel kys - tøjslynge kys - kødhakker kys - dykkerkys, så foretrækker jeg så absolut det sublime kys: -det langsomme - følsomme - smagfulde - sanselig - erotiske

Og er hun ryger - så giver en svag smag af røgen for mig et lille dejligt pikant tillæg.
Så ryger pigerne er absolut velkomne

Mange hilsner
Nye tider

• - husk et kys skal altid vare mindst 10 minutter -. citat Joan Ørting/sexolog

Redigeret af Nye tider

Skrevet

Jeg er heldigvis kun stødt på 3 virkelig "dårlige" kyssere i mit liv og alle tre åbnede bare munden og lod tungen ligge død i undermunden.

Den 3. havde jeg vild god sex med, så jeg blev helt desperat da hun kyssede så sløjt.

Så jeg tog en chance og slikkede hende på tungen... Hun gik helt agurk og kyssede pludselig vidunderligt og vi hang stort set sammen ved læberne resten af aftenen og hun blev ved med at sige "hold kæft, hvor kysser du dejligt!". 😍

Det virkede som om at hun bare aldrig havde oplevet nogen der havde mødt hende i den måde hun havde behov for at blive mødt på.

Sexen var selvsagt endnu bedre, når hun praktisk talt insisterede på at vi skulle råsnave under hele agten 🔥💋

Skrevet
DonSantos skrev, den 26.5.2026 at 13:11:

Tak for din feedback 🙃🤭

Det gør mig lidt ked af det at høre, at du ikke kunne lide mine kys - især nu bagefter og ikke under selve mødet 🙂 Men tak fordi du deler din oplevelse 🤗

Jeg er faktisk enig med kommentarerne nedenfor: det er vigtigt at sige ting højt 😄

For hvordan skal jeg kunne mærke eller forstå, at noget ikke føles godt for dig, hvis du ikke siger det i situationen? Jeg er altid åben for at tilpasse mig, sætte tempoet ned eller ændre noget, hvis det er muligt 🙃

Det vigtigste for mig er, at begge har det godt og nyder oplevelsen. Og hvis man mærker, at kemien eller noget andet ikke fungerer, kan man altid afslutte mødet stille og roligt uden dårlig stemning 🙂

Så undskyld hvis jeg skuffede dig i det øjeblik 🤍

Og tak fordi du tog dig tid til at skrive din oplevelse.

Jeg har prøvet Mila Rose en enkelt gang (https://nympho.dk/n21670/mila-rose) der jo både er en smuk og sød pige. En ting jeg studsede lidt over var at kys med hende var meget "vaskemaskine-kys" altså hvor tungen bare kørte rundt og rundt lidt maskinelt. Jeg tror at hun prøvede at please, men det blev en meget underlig oplevelse for mig.

Normalt er det vel det modsatte, altså at der næsten ingen tunge er - men her var der tunge, men på en usexet/mekanisk roteren.

Er der andre der har prøvet det hos hende eller andre piger? Og hvad gør man - skal man sige at hun skal sætte tempoet lidt ned, eller?

Vh DonS

Skrevet

Har besøgt Mila et par gange og jeg bliver helt liderlig af den måde hun kysser på, jeg kunne kysse med hende fra start til slut, men det er selvfølgelig en smagssag

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.