Hop til indhold

Superbrugere og overskrifter

Featured Replies

Skrevet

Det fungerer tilsyneladende fint med, at Superbrugere kan ændre overskrifter, og det er jo rigtig godt, når et indlæg blot har overskriften "Hjælp"
Men jeg har lagt mærke til, at en overskrift sagtens kan blive ændret 3-4 gange. Måske hver gang en Superbruger logger på. Er det nu også nødvendigt?

Et frisk eksempel er denne, som i løbet af et par timer blev ændret 3 gange:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/214482-nogen-der-har-erfaringer-med-natasa-i-sydjylland/

Først stod der "Natasa" i overskriften. By/område manglede altså.
Overskriften blev så ændret til "Natasa Sønderjylland". Vældig fint.
Senere blev det til "Natasa Sydjylland". Nok mere præcis, når man kigger annoncen.
Og nu "Nogen der har erfaringer med Natasa i Sydjylland". Nærmest hele indlægget er kopieret op som overskrift.

Jeg er godt klar over, at mennesker er forskellige, og Superbrugere har også hver deres mening om, hvad der er rigtigt og forkert, men er det virkelig nødvendigt at overskriften nærmest består af hele indlægget?
Og behøver overskriften bestå af mere end navn og by/område, når anmeldelsen eller efterlysningen er oprettet i rette forum – eller flyttet dertil – af en Superbruger?

I eksemplet ville Natasa Sønderjylland eller Natasa Sydjylland være rigeligt.
Det er jo lige før, at brugeren som har oprettet indlægget, har svært ved at finde det igen.

Jeg så også et andet indlæg, hvor et komma i overskriften blev ændret til en bindestreg!
Er det ikke at gå i lidt for små sko, Hr. Superbruger?

Kan systemet ikke programmeres sådan, at en overskrift kun kan ændres én eller max to gange? Eller at Superbrugere kan se, når en overskrift er blevet ændret af en anden Superbruger, uden der nødvendigvis står af hvem?
Superbrugere må respektere andre Superbrugere, og flere ændringer er unødvendige.

Skrevet

Meget enig i dit indlæg @Julius har også undret mig over gentagne ændringer, overskrift burde kunne holdes til: Navn/ydelse/ eller nationalitet og dernæst lokation. Så vil der naturligvis altid være undtagelser, hvor ovenstående ikke er dækkende. Og som du foreslår, mulighed for at superbrugere kan se overskriften allerede er rettet.

Redigeret af Kirneh86

Skrevet

Jeg er af den opfattelse at alle kan foreslå ændringer af overskrifter, men kun superbrugere kan godkende dem. Så de gentagne ændringer kan komme fra enhver bruger.

Skrevet
  • Author

Ja alle kan foreslå en anden overskrift, men det er Superbrugere der ændrer overskriften ved at godkende forslaget.

Der kan sagtens ligge et nyt forslag på et enkelt indlæg hvert 5. minut, og hver gang en Superbruger logger på, kan det så ændres igen og igen.

Superbrugere kan selvfølgelig også selv foreslå en anden overskrift, og hvis en bruger f.eks. har anmeldt en pige i Silkeborg med overskriften "Lille Lise let på tå", så kan en bruger foreslå "Lise i Silkeborg", en anden bruger foreslår "Lille Lise i Silkeborg".
Her mener jeg, Superbrugeren bør afvise begge, og selv foreslå "Lille Lise let på tå i Silkeborg", og så bør overskriften være låst, så den ikke kan ændres til "Lille Lise let på tå i Silkeborg øst".
Overskriften bør ikke ændres til noget der afviger for meget fra den overskrift, anmelderen har valgt, og heller ikke være mere detaljeret end nødvendigt.

Men som jeg skrev, så er der lige så mange forskellige meninger blandt Superbrugere som blandt alle andre mennesker. Superbrugere bør bare være lidt mere kritisk overfor de forslag der stilles. Er det nu nødvendigt at ændre, eller er den nuværende overskrift egentlig god nok.

Det indlæg jeg refererer til med tre ændringer på et par timer, ville være OK med tilføjelse af Sønderjylland eller Sydjylland.
Jeg kan selvfølgelig bare foreslå at ændre den igen 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.