Hop til indhold
HGW

Dirty Secretxxx og Kira/Kecia Faaborg

Recommended Posts

Hej,

Havde Dirty secret på min Skype (og det er  den samme som er Kira/Kecia i Faaborg)

Aftalte camshow og straks da pengene var overført, blokkerede hun mig. Pas på hende. Hendes telefonnummer skal man bruge når man overfører, så det har jeg og der har jeg ringet og sms'et, uden helt. Jeg gider ikke være den der bliver snydt og accepterer at hun gør det igen og igen. Er det politiet man skal gå til eller er det lige at stramme den? Eller SKAT som kan undersøge om beskatningen er helt ok?

 

Pengebeløbet betyder ikke det store. Det er udrensningen af svindlere der betyder noget.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Havde Dirty secret på min Skype (og det er  den samme som er Kira/Kecia i Faaborg)

Aftalte camshow og straks da pengene var overført, blokkerede hun mig. Pas på hende. Hendes telefonnummer skal man bruge når man overfører, så det har jeg og der har jeg ringet og sms'et, uden helt. Jeg gider ikke være den der bliver snydt og accepterer at hun gør det igen og igen. Er det politiet man skal gå til eller er det lige at stramme den? Eller SKAT som kan undersøge om beskatningen er helt ok?

 

Pengebeløbet betyder ikke det store. Det er udrensningen af svindlere der betyder noget.

Link til omtalte: https://annoncelight.dk/annonce/123257/live-camsex-for-billige-penge-lille-nips-klar-til-at-lege-med-dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow. Havde selv aftalt Skype med hende. Men da jeg skrev "klar" og sad med mobilen svarede hun ikke. Heldigt, kan jeg forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan da forsøge at anmelde hendes annonce på Annoncelight. Måske kan du derved forhindre at andre bliver snydt.

Hun er nu anmeldt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes det er noget svineri når folk snyder på den måde ,man indgår en aftale og betaler,og så er der bare lukket.godt det er anmeldt.bedre held næste gang hgw.

Hilsen Henrik odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er til piger på cam kan jeg anbefale www.streamate.com

Men der er ingen DK piger. Der er så stort set alt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også selv skrevet med hende på skype, men 500 for 15 min var alligevel for meget til at jeg hoppede på. Hvilken pris har hun sagt til jer andre?

 

Skidt for hende at hun bruger samme tlf. nummer som hun bruger til at lave aftaler på Fyn, det sætter hende i et noget skidt lys.

Tror ikke hun er på dkwebcam længere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes også 500kr var for meget. Hun sagde ok til 200kr, men vi nåede aldrig længere inden tavsheden fra hende afbrød videre forløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er netop fordelen ved DK Webcam, der kan man klage til supporten hvis en model bryder reglerne, desuden er hun (dirty secret) ikke på siden derinde mere så hun har nok også brudt deres regler?

Pigerne på DKW er dyre end baltiske piger ja, men de er danske ;) og man finder da også et godt/billigt "tilbud" indimellem :) de styre jo selv deres priser så det er jo udbud og efterspørgelse der hersker derinde, Jeg syntes det er i orden, de betaler jo også skat og moms osv så det skal jo hænge sammen for dem .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Paven

Har bemærket, at en del piger er begyndt at lave det scam, så rådet må være, at holde sig fra enhver pige der tilbyder betaling via mobilpay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har bemærket, at en del piger er begyndt at lave det scam, så rådet må være, at holde sig fra enhver pige der tilbyder betaling via mobilpay

Da danske bank forbyder brug af Mobilepay til internet handel + man skal have en Mobilepay erhvervs aftale for at tilbyde fysisk handel via mobilepay (hvilket du ikke kan få uden CVR), så kan alle der har købt noget af nogen via mobilepay uden problemer få deres penge tilbage ved at henvende sig til danske bank, Du vil få dine penge tilbage og pigen eller personen der har snydt dig vil få lukket sin mobilepay privat aftale.

Dette BØR alle der er blevet snydt gøre så dette kan blive stoppet!!!

så benyt Webcam sider i stedet for webcam shows over skype/mobilepay og hvis man laver IRL aftaler så bør man aftale kontant afregning ved "levering" af varen. ganske enkelt!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du sikker på det guggen ?? Er nemlig selv røget med i fælden på den her .. Kunne da lune med 500 på kontoen igen :smile:

Ja det er jeg HELT sikker på, Danske Bank går meget højt op i at deres mobilepay løsning ikke benyttes til handel uden sælger har en gyldig mobilepay business aftale, jeg har pastet lidt tekst herunder, hvor du bør lægge mærke til " og ikke til brug i internethandel og fjernsalg " da Personen du har handlet med 99% sikkert ikke har en mobilepay business aftale og såfremt hun i mod alle odds skulle have en så har hun ikke ret til at handle via internet eller lave fjernsalg. Du er i dine gode ret til at få alle dine penge igen :)

Du skal ringe til banken og sige det her

1. jeg har ikke modtaget min vare

2. Jeg har handlet via internet med mobilepay

3. sælger kunne ikke oplyse mig et cvr nummer

4. jeg vil gerne lave en chargeback på den handel!

Så skal du nok få dine penge tilbage :)

Det eneste MEN der er, er at Danske bank først fik tilføjet i deres betingelser at internethandel ikke er tilladt den 25/3/2014 så køb før der kan du ikke gøre krav på i forhold til internethandel's reglen

Dog vil du stadig kunne lave en chargeback såfremt du ikke har modtaget dine vare/ydelse :) 

 

Hvem kan få MobilePay Business?

Virksomheder med et dansk CVR-nummer kan få MobilePay Business, uanset hvilken bank de har. MobilePay Business er til brug i fysisk handel og ikke til brug i internethandel og fjernsalg eller til abonnementsaftaler.

MobilePay Business er en betalingsløsning, der ud over app’en består af et modul, hvor du kan administrere MobilePay Business online. Inden du downloader app’en, skal din virksomhed derfor være oprettet som kunde i Danske Bank. Det betyder ikke, at du skal flytte din virksomheds bankengagement til Danske Bank, men blot at virksomheden skal have en konto i banken. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja det er jeg HELT sikker på, Danske Bank går meget højt op i at deres mobilepay løsning ikke benyttes til handel uden sælger har en gyldig mobilepay business aftale, jeg har pastet lidt tekst herunder, hvor du bør lægge mærke til " og ikke til brug i internethandel og fjernsalg " da Personen du har handlet med 99% sikkert ikke har en mobilepay business aftale og såfremt hun i mod alle odds skulle have en så har hun ikke ret til at handle via internet eller lave fjernsalg. Du er i dine gode ret til at få alle dine penge igen :)

Du skal ringe til banken og sige det her

1. jeg har ikke modtaget min vare

2. Jeg har handlet via internet med mobilepay

3. sælger kunne ikke oplyse mig et cvr nummer

4. jeg vil gerne lave en chargeback på den handel!

Så skal du nok få dine penge tilbage :)

Det eneste MEN der er, er at Danske bank først fik tilføjet i deres betingelser at internethandel ikke er tilladt den 25/3/2014 så køb før der kan du ikke gøre krav på i forhold til internethandel's reglen

Dog vil du stadig kunne lave en chargeback såfremt du ikke har modtaget dine vare/ydelse :) 

 

Hvem kan få MobilePay Business?

Virksomheder med et dansk CVR-nummer kan få MobilePay Business, uanset hvilken bank de har. MobilePay Business er til brug i fysisk handel og ikke til brug i internethandel og fjernsalg eller til abonnementsaftaler.

MobilePay Business er en betalingsløsning, der ud over app’en består af et modul, hvor du kan administrere MobilePay Business online. Inden du downloader app’en, skal din virksomhed derfor være oprettet som kunde i Danske Bank. Det betyder ikke, at du skal flytte din virksomheds bankengagement til Danske Bank, men blot at virksomheden skal have en konto i banken.

 

Man bruger da bare Mobil Pay privat.

 

http://www.danskebank.dk/da-dk/privat/selvbetjening/produkter/pages/mobilepay.aspx?sc_cid=mobilepay|search

 

Det er det de fleste gør.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er bange for du ikke har sat dig ind i sagen her !

Forklar venligst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forklar venligst.

 

Skrevet 05 juni 2014 - 11:45

CB Hansen sagde den 05 Jun 2014 - 01:46 AM:snapback.png

Er du sikker på det guggen ?? Er nemlig selv røget med i fælden på den her .. Kunne da lune med 500 på kontoen igen  :smile:

Ja det er jeg HELT sikker på, Danske Bank går meget højt op i at deres mobilepay løsning ikke benyttes til handel uden sælger har en gyldig mobilepay business aftale, jeg har pastet lidt tekst herunder, hvor du bør lægge mærke til " og ikke til brug i internethandel og fjernsalg " da Personen du har handlet med 99% sikkert ikke har en mobilepay business aftale og såfremt hun i mod alle odds skulle have en så har hun ikke ret til at handle via internet eller lave fjernsalg. Du er i dine gode ret til at få alle dine penge igen  :)

Du skal ringe til banken og sige det her

1. jeg har ikke modtaget min vare

2. Jeg har handlet via internet med mobilepay

3. sælger kunne ikke oplyse mig et cvr nummer

4. jeg vil gerne lave en chargeback på den handel!

Så skal du nok få dine penge tilbage  :)

Det eneste MEN der er, er at Danske bank først fik tilføjet i deres betingelser at internethandel ikke er tilladt den 25/3/2014 så køb før der kan du ikke gøre krav på i forhold til internethandel's reglen

Dog vil du stadig kunne lave en chargeback såfremt du ikke har modtaget dine vare/ydelse  :) 

 

Hvem kan få MobilePay Business?

Virksomheder med et dansk CVR-nummer kan få MobilePay Business, uanset hvilken bank de har. MobilePay Business er til brug i fysisk handel og ikke til brug i internethandel og fjernsalg eller til abonnementsaftaler.

MobilePay Business er en betalingsløsning, der ud over app’en består af et modul, hvor du kan administrere MobilePay Business online. Inden du downloader app’en, skal din virksomhed derfor være oprettet som kunde i Danske Bank. Det betyder ikke, at du skal flytte din virksomheds bankengagement til Danske Bank, men blot at virksomheden skal have en konto i banken.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...