Rexy 9 Skrevet 19. Maj, 2014 Jeg søger en pige helst ikke for gammel, der frivilligt gerne smøre sæden godt ud over brysterne efter man er kommet på dem.. Gerne en som i hvert fald ser ud til at nyde det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Maj, 2014 Det gør norske Katrine,men hun er desværre ikke ung. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 19. Maj, 2014 det er mange. men det har også noget men kemi! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 19. Maj, 2014 Jeg søger en pige helst ikke for gammel, der frivilligt gerne smøre sæden godt ud over brysterne efter man er kommet på dem.. Gerne en som i hvert fald ser ud til at nyde det Hvis du bestiller spansk, er det ofte inkluderet. Forsøg ved afslutningen at komme til at sidde ved siden af pigen, så hun ved hun ikke behøver være bange for at du vil sprøjte hende i ansigtet. Bemærk at alle piger, uanset om de har små frække eller store fyldige bryster kan give spansk - kun piger med knaldhårde silicone bryster har jeg dårlige erfaringer med: det gør ondt, man må ikke spytte på brysterne, så man rigtig kan glide imellem dem - eller de er så hårde at de ikke kan klemmes ordentlig sammen om kalorius eller der er en mærkelig forhøjning der, hvor der skulle have været en kavalergang Det bedste er faktisk lidt hængepatter, som man rigtig kan klemme sammen om kalorius og kan pigen nå at sutte samtidigt bliver det ikke bedre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. Maj, 2014 Hvis man er til spansk, så syntes jeg at de bedste bryster er den lidt store og tunge type. De skal helst være af den naturlige slags. Dejligt bløde og til at forme og presse sammen. Hvis pigen kan tirre lidt med tungen samtidig, så er det bare helt i top 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg