Hop til indhold
Rexy

Findes der en pige der smøre sæd ud over brysterne?

Recommended Posts

Jeg søger en pige helst ikke for gammel, der frivilligt gerne smøre sæden godt ud over brysterne efter man er kommet på dem..

Gerne en som i hvert fald ser ud til at nyde det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg søger en pige helst ikke for gammel, der frivilligt gerne smøre sæden godt ud over brysterne efter man er kommet på dem..

Gerne en som i hvert fald ser ud til at nyde det :)

Hvis du bestiller spansk, er det ofte inkluderet. Forsøg ved afslutningen at komme til at sidde ved siden af pigen, så hun ved hun ikke behøver være bange for at du vil sprøjte hende i ansigtet.

Bemærk at alle piger, uanset om de har små frække eller store fyldige bryster kan give spansk - kun piger med knaldhårde silicone bryster har jeg dårlige erfaringer med: det gør ondt, man må ikke spytte på brysterne, så man rigtig kan glide imellem dem - eller de er så hårde at de ikke kan klemmes ordentlig sammen om kalorius eller der er en mærkelig forhøjning der, hvor der skulle have været en kavalergang  :cry:

Det bedste er faktisk lidt hængepatter, som man rigtig kan klemme sammen om kalorius og kan pigen nå at sutte samtidigt bliver det ikke bedre  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man er til spansk, så syntes jeg at de bedste bryster er den lidt store og tunge type.

De skal helst være af den naturlige slags. Dejligt bløde og til at forme og presse sammen.

Hvis pigen kan tirre lidt med tungen samtidig, så er det bare helt i top

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...