Hop til indhold

Pink Peach, København - fantasiopfyldelser

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte @Pink Peach i en time for at få opfyldt nogle fantasier, jeg har tumlet med i lidt tid. Jeg havde set en video, hun lagde op på annoncelight af “throat fuck”, og det tændte mig helt vildt. Så det ville jeg meget gerne prøve. Jeg havde heller aldrig prøvet anal sex, og det var også noget, jeg gerne ville prøve.

For et par måneder siden, spurgte jeg her på sitet, hvorfor anal sex egentlig var så populært. Der var mange gode svar, og nu kan jeg godt forstå, hvorfor så mange mænd også tænder på det 😊 og det er slet ikke sidste gang, jeg prøver det. Jeg skrev selv dengang, at det nok var noget, jeg ville prøve, før jeg engang skulle herfra. Men jeg fik prøvet det en del tid før, end jeg havde regnet med 😀

Men “the main event” var “throat fuck” med Pink Peach liggende på ryggen med hovedet ud over sengen. Rent visuelt er det en vanvittig pirrende oplevelse. Men også selve følelsen i pikhovedet, og det stramme greb man tydeligt mærker, når man presser pikhovedet ned i halsen. Og samtidigt kan man se ned på halsen, der udvider sig lidt, når man støder frem. Det er vildt. Jeg tænder ikke på de voldsomme “thrusts”, og de voldsomme gag-lyde, men snarere på de små rolige stød og de små lyde, der opstår. Det var vildt at prøve for en rookie som mig - men endnu mere pirrende, end jeg havde gået og forestillet mig. Og et kink jeg ikke vidste, jeg havde. Pink Peach tilbyder for en mindre merbetaling, at man kan få optaget en video af sceancen, og det tror jeg må blive næste gang.

Det er tydeligt at mærke, at Pink Peach nyder, hvad hun laver. Og det var en fornøjelse også at få lov til at give hende endnu mere nydelse ved at slikke hende.

“Almindelig sex” nåede det også at blive til i forskellige stillinger. Så man må sige, at vi kom godt rundt i repertoiret i den tid, vi havde sammen. Det var en time, der bragte sveden tydeligt frem på panden, men en bedre måde at brænde kalorier af på, findes vel næppe 😀

Hun er virkelig dejlig at være sammen med, og en klar anbefaling er hermed givet videre.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

Hej søde 😘

Tak for for anmeldelsen. Det var en fornøjelse at møde dig og frækt at hjælpe dig med dine fantasier. Du er virkelig også dejlig at være sammen med, meget behagelig og god 😜

Skrevet
Pink Peach skrev, den 21.5.2026 at 06:55:

Er der et link til en side hvor man kan se hvad du tilbyder og dine priser?

Skrevet
ToxicWaste skrev, 1 time siden:

Det glemte jeg i anmeldelsen…..

https://annoncelight.dk/showad/449561

Du skylder en omgang til alle 😆... 1 times fornøjelse i godt selskab med Pink Peach 😜 .

Ps.jeg glemte det selv i min første anmeldelse på Pink 😅😆

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.