Hop til indhold

BEBS, megafransk - Scam eller ? - Lyngby/Kbh

Featured Replies

Skrevet

Umiddelbart ville jeg sige fake, men når hun har gjort sig den ulejlighed at overstrege en tatovering, så bliver jeg i tvivl :)

Skrevet

Hvad sker der hvis det er scam?

Bliver man så rullet når man kommer frem til adressen?

Skrevet
Mozart skrev, for 5 minutter siden:

Det tror jeg næppe man gør.

Skrevet
  • Author
Mozart skrev, for 1 minut siden:

Hvad sker der hvis det er scam?

Godt spørgsmål Mozart.. Jeg aner det ikke da jeg selv er "ny" mht. brugen af GPer og netop derfor spørger jeg herinde om div. anbefalinger og bekræftelser på at "profilen" er virkelig. Det jeg fornemmer er at der er helt ufatteligt mange profiler der på ingen måde kan leve op til det de skriver og her alt lige fra servicen, om det er den pers. man ser, alder på kvinde (Mange thai'er jeg har set er lysår i alder fra deres billede og virkelige alder) Så om man bliver fysisk rullet ved jeg ikke men jeg gør mit forarbejde så godt jeg nu kan da det sku er surt at købe noget helt andet end det man forventede. Sidst - kunne også tro at der er bagmænd på mange af disse piger der simpelthen oversælger dem, da der nok er en del der ikke aflyser når de først er mødt op på stedet men kan tage fejl her?

Skrevet

Jeg har besøgt hende et par gange, dog er det et par år siden sidst.

Der forgik det i hendes lejlighed (formoder jeg)

Kæmpe store naturlige bryster.

Og hun leverer et ret godt øko blow.

Jeg er dog ikke sikker på, hun ved hvad Megafransk er.

Hun blev i hvert fald overrasket over, at jeg kom i hendes mund.

Eller måske det er mig, der har misforstået begrebet 😊

Skrevet
  • Author
Kontant skrev, for 36 minutter siden:

Hun blev i hvert fald overrasket over, at jeg kom i hendes mund.

Eller måske det er mig, der har misforstået begrebet 😊

@kontant - høhø og ret så "kontant" om jeg må sige..(:-) Rart hun findes - kan du beskrive lidt om hendes udsende - hendes bryster ser jo ganske skønne ud men hvad med resten af kroppen - stor kvinde alm. udsende eller noget specielt?

Skrevet
Petersborg skrev, for 1 time siden:

@kontant - høhø og ret så "kontant" om jeg må sige..(:-) Rart hun findes - kan du beskrive lidt om hendes udsende - hendes bryster ser jo ganske skønne ud men hvad med resten af kroppen - stor kvinde alm. udsende eller noget specielt?

Hun er 50+ vil jeg tro. Lidt buttet, til stor i det

Men som sagt er det et par år siden.

Som jeg husker det, faldt hun mig ikke ligefrem om halsen.

Mere sådan venlig i det. Hvis det giver mening.

Op på cyklen, og prøv hende af.

Det er tilladt at sige “nej tak” når du ser hende. (det er det i øvrigt også for hende)

Skrevet
Mozart skrev, for 4 timer siden:

Dog ikke, det er der i hvertfald ingen der har skrevet om, men prøv at søge herinde i søgefunktionen, der er masser af tråde om begrebet "scam".

Til sidst vil jeg bare sige ;ALDRIG BETAL FORUD, ALTID VÆRE OPMÆRKSOM PÅ HVIS DU BLIVER BEDT OM AT KØBE PAYSAFE CARD!! (95 % scam)

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.