Hop til indhold

Thai massør skriver privat

Featured Replies

Skrevet

Hejsa jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål.

Jeg har en thai massør som skriver privat sms til mig. Jeg er med på at de kan skrive hvis det fx. Er en sløv dag og de så derfor søger lidt kunder af deres lidt faste. Men i det her tilfælde er det mere som tusind tak for i dag og godnat beskeder. Er det en extra service for at føle sig som en god kunde?

Skrevet
larsenpeter skrev, for 2 minutter siden:

Er det en extra service for at føle sig som en god kunde?

Ja. Som single synes en del, at det er hyggeligt. I parforhold kan det meget hurtigt risikere at blive et problem, at der pludselig kommer kærlige sms’er.

Skrevet
larsenpeter skrev, for 5 minutter siden:

jeg har et lidt mærkeligt spørgsmål.

Spørgsmålet er i øvrigt overhovedet ikke mærkeligt. Og hvis I har aftalt, at det er ok, eller hvis du selv har holdt lidt korrespondance kørende efter dit besøg, kan det være svært for pigen at vide, hvis du helst var yderligere sms’er foruden.

Men du kan jo selv vælge, om du vil svare eller bede hende pænt om at lade være med at sende flere hilsener til dig.

Skrevet
  • Author

Altså det er ikke noget vi har snakket om i den sammenhæng. Fik bare hendes nummer uden om klinikken efter et godt besøg, og har så brugt det til at aftale tider. Dog har hun jo så haft skrevet et par gange om jeg ikke kommer forbi, de dage der har været få kunder. Og ja jeg er jo ikke naiv og tænker, at det kun er mig der får de beskeder eller at jeg er Guds gave 😂 mere det modsatte. Har bare aldrig oplevet det før

Skrevet
larsenpeter skrev, 1 time siden:

Fik bare hendes nummer uden om klinikken efter et godt besøg, og har så brugt det til at aftale tider. Dog har hun jo så haft skrevet et par gange om jeg ikke kommer forbi, de dage der har været få kunder.

Ok, så har I jo en del direkte kommunikation i forvejen. Og selvfølgelig handler det om forretning for hende. Men derfor kan hun jo godt have et ønske om pleje sine gode kunder, der, som du sikkert har det, har hygiejnen i orden og opfører sig pænt.

Skrevet

Hvis man er single ser jeg ikke problemet , det kan være hun bare syntes du er en sød fyr og lige havde dig i tankerne og hvis i tidligere har kommunikeret , så gør det vel ikke så meget.
hvis du ikke bryder dig om det , så kan du jo enten lade være med at svare eller lige kommenterer at privat snak ikke er ok, det kan man godt gøre på en ordentlig måde.
Måske det også kunne være fordi det er en sløj dag , men så ville det jo være på sin plads hvis hun så spurgte ind til et besøg :)

Der var også en jeg skrev lidt privat med , det fandt jeg bare hyggeligt og var hel ok for mig , men igen jeg er jo også single og skal ikke holde min telefon skjult eller lign.

Skrevet

Hun er måske forelsket i dig🤔

Men tro mig, jeg skriver aldrig aldrig til mine klienter, jeg har fuld respekt for deres privatliv.

- Også selvom jeg ikke har gæster i en eller to uger, skriver jeg heller ikke til nogen. - Og hvis jeg savner ham - hører jeg gerne en musik og det hjælper ❤️ hver gang.

larsenpeter skrev, for 22 timer siden:

Men i det her tilfælde er det mere som tusind tak for i dag og godnat besked.

Redigeret af Mook

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 2 timer siden:

Hun er måske forelsket i dig🤔

Men tro mig, jeg skriver aldrig aldrig til mine klienter, jeg har fuld respekt for deres privatliv.

- Også selvom jeg ikke har gæster i en eller to uger, skriver jeg heller ikke til nogen. - Og hvis jeg savner ham - hører jeg gerne en musik og det hjælper ❤️ hver gang.

Det lyder jo meget flot, men tro mig er vidst ikke så meget at være forelsket i 😂 også selvom jeg bliver kaldt skat, men det ord har jo en lettere løs betydning i dagens Danmark. Og ja musik kan gøre meget 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.