Hop til indhold

Så er jeg tilbage med anmeldelser i - Jylland

Featured Replies

Skrevet

Kære forum,

af forskellige årsager havde jeg valgt at slette min gamle bruger for ca. 1,5 år siden.

Jeg havde egentlig planlagt at holde en pause fra det hele, men kvinderne fristede og jeg kunne ikke helt lade være. Jeg blev også ved med at læse med her i forum og nu synes jeg altså er det på tide at vende tilbage, så jeg kan dele mine oplevelser med jer, gode som dårlige, for at bidrage noget til fælleskabet. Jeg nyder jo trods alt også godt af, at andre lægger deres erfaringer op her.

Jeg har ikke kunne finde aktuelle links til annoncerne til alle kvinder, så I må leve med at jeg for nogen kun bruger gamle links eller bare deres navne.

Den første besøg efter pausen var hos Sam Rose
Dengang kaldte hun sig stadig Danske Perle, men hun har skiftet navn siden. Jeg besøgte hende et kendt sted i Randers. Hun spurgte om jeg havde lyst til at også møde hendes veninde Stella, som vist var helt ny i gamet som glædespige. Tilbuddet var fristende og jeg takkede ja. For at blive hos Sam, så kan jeg kun sige godt om hende. Attraktiv kvinde, der nyder hvad hun laver og ved hvad hun vil og ikke vil. Hun ville måske afskrække nogen med sin kontante måde, men jeg kan godt lide det. Jeg synes vi svingede godt sammen og jeg nød vores møde i den grad. Hos hende får man hvad hun lover og man ved hvor man har hende.

Som skrevet mødte jeg i samme omgang Stella Winther
Hun sagde at jeg var hendes allerførste kunde som glædespige. Hun har vist arbejdet som Camgirl før, men har ikke solgt sex før. Det kunne jeg sandelig ikke mærke. Ingen berøringsangst og generelt intet at brokke sig over. Måske var hun bare en lille smule generet i starten, men det gik hurtig over. Holdt da op en knald jeg fik. Både af hende og Sam Rose. Jeg har sidenhen holdt øje med om ikke hun finder vejen tilbage til Randersområdet, enten alene eller med Sam (for sådan en trekant ville jeg straks booke igen), men desværre har jeg ikke været heldig indtil videre. Men hvis I får mulighed for at besøge dem, så kan jeg kun kraftigt anbefale at aflægge et besøg.

Mexikanske Jolien besøgte jeg i Hadsten
Hun er blevet anmeldt mange gange før og jeg har sådan set ikke meget at tilføje andet end, at hun stadig er en utrolig smuk kvinde, med en lækker slank krop og en yderst indbydende bagdel. Hun er nemt at snakke med, let til smil og giver faktisk en ganske fin massage, udover at hun er utrolig frækt at sexe med. Jeg havde bestilt 45 minutter og vi snakkede så meget at tiden egentlig var gået, selvom vi havde aftalt to omgange. Jeg var klar til at tage tøj på, men hun syntes at jeg ikke skulle snydes for min anden omgang sex, så hun trak mig tilbage i sengen og så stod jeg først udenfor døren efter lidt over en time. Ekstra penge ville hun ikke have, for hun mente at det var hendes skyld at vi snakkede så meget. Fantastisk kvinde, jeg har besøgt hende en gang mere siden, dengang overholdte vi tiden.

Danske Silje var på en adresse tæt på Randers da jeg besøgte hende
Her har jeg lidt svært ved at skrive en anmeldelse, for kvinden er meget charmerende og hvis man er til store bryster så får man da i den grad valuta for pengene.
Måske var jeg uheldig og mødte hende bare på en dårlig dag. Ikke fordi hun var i dårlig stemning, men hendes indsats under akten kan altså ikke kaldes andet end uengageret. Hun lagde sig bare på ryggen, hvor hun fik tungen, hvilket hun var meget modtagelig for, og efterfølgende måtte jeg tage hende i missionær. Men det var også det. Andre stillinger havde hun ikke lyst til og hendes blow var heller ikke noget storartet.
Til en sludder over en kop kaffe kunne jeg sagtens møde hende igen, men ikke til sex.

Lily Emma er ikke oprindelig fra Danmark, men taler flydende dansk.
Hun er en fræk kvinde der er med til lidt af hvert. Jeg tror at man sagtens kan have en fin GFE oplevelse med hende, hvis det er det man er ude efter. Jeg var den dag på udkig efter noget mere frækt, og det leverede hun da uden at jeg har noget at brokke mig over. Skulle jeg finde noget negativ at sige, så er det at hendes billeder på annoncen er noget retoucherede, så nogle ville nok synes at det kan være misvisende, for hendes krop ligner altså den af en 40 årig kvinde. Ikke fordi der er noget galt med det, men maven sidder ikke helt så stram som billederne viser det. Det gjorde mig ikke noget, jeg havde som sagt et gangske fin møde med hende, men det skal man være klar over, når man besøger hende.

Melissa fra Estland er også blevet flere gange anmeldt før.
Fantastisk ung kvinde med et meget indtagende væsen. Da jeg trådte ind på værelset spurgte hun om jeg er til elektronisk musik. Det sagde jeg ja til, så tændte hun for noget Housemusic og begyndte at danse med mig. Det havde jeg alligevel ikke prøvet før. Så var tonen sat og sådan fortsætte det hele den time jeg havde booket hos hende. Dejlig sex, dejlig blow og dejlig kvinde. Skulle jeg få muligheden for at besøge hende igen, vil jeg gerne se om ikke jeg kan tage hende analt. Den bagdel er simpelthen for lækker til at sige nej til.

Danske Celeste mødte jeg det samme kendte sted som tidligere Sam Rose og Stella
Hendes annonce hed dengang Lejetøjfrabr, men jeg kan se at hun har fået en profil på pigekollektivets hjemmeside.
Selvom hun er ung, så er hun altså vist ikke ny i gamet. Holdt op en blowjob jeg fik. Generelt synes jeg ikke hun overdriver når hun påstår at hun kan sit kram. Fordi det er en ydelse som ikke mange tilbyder, vil jeg lige understrege hendes mundknep. Det nød jeg virkelig og hun tog den som en champ. Anal med hende var også virkelig frækt. Er man til møder med mere avanceret indhold, så kan jeg altså kraftig anbefale denne dejlige kvinde. Så længe man aftaler ting med hende og taler pænt, så kan man få mange ønsker opfyldt.

Polske Daria besøgte jeg for to uger siden i Randers.
Der findes ikke særlig mange anmeldelser om hende, selvom hun vist har touret i Danmark i et par år nu. Det er en skam for hun er en perle der har fortjent ethvert rosende ord.
Hendes dejlig blød hud kunne jeg kysse på i timevis og hendes blow kunne jeg ligeledes nyde i flere timer. Nogle gange kan jeg lide det hårdt og nogle gange har jeg brug for noget blidt. Den blide del kan Daria altså virkelig finde ud af. Her føler man at man besøger en kæreste.

Der har været to besøg mere hos kvinder hvis navn jeg allerede har glemt og hvis annonce jeg ikke kan finde mere. De klassiske sydamerikanske/spanske kvinder, der rejser rundt i danmark og leverer den samme vare uden indlevelse. Jeg troede at jeg egentlig efterhånden var blevet klog nok til at holde fingre fra dem, men jeg er også bare et menneske.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.