Hop til indhold

100 % DANSK baddie - Støvring

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ingen erfaringer med hende.
Hun forstår at sælge varen. Kneppedukke. Hvem kan ikke lide det 😁?

Skrevet
Mrking skrev, for 13 minutter siden:

Jeg tror ikke på at hun er dansk. Se på betalingsmuligheder. Revolut osv

Jeg tænkte det samme da jeg så annoncen. Revolut og Wise er typisk noget de udenlandske piger tager.
Der er også noget over ordvalget. Angiveligt er hun 26 år, men så kalder hun sig for en elegant, warm kvinde. Disse ord ser man enten i udenlandske annoncer, eller hos damer der er lidt ældre. Det lugter af fup.

Skrevet

Min umiddelbare fornemmelse efter kort at have været i kontakt med profilen er at der også er et eller andet shady ved profilen.

Ved kontakt er der super hurtig respons, hvilket jo er dejligt.

Der bliver også linket til en (dansk tror jeg) person som tilsyneladende både er på OF, har lavet noget webcam arbejde m.m.

Jeg kendte ikke umiddelbart vedkommende inden, så måtte lige ind og finde vedkommende og se lidt billeder.

Og min umiddelbare vurdering er at med de billeder på annoncelight.dk-profilen der er linket til her i tråden, samt de billeder jeg har kunnet finde af vedkommende på nettet, syntes jeg f.eks ikke jeg får det helt til at passe med tatoveringer m.m.

Læg dertil at korrespondancen var meget "jeg indsætter noget Copy/paste-info, alt er muligt, bla bla bla og et OF-link" og derudover lidt svær at få info ud af.

Jeg siger hermed ikke at det IKKE er vedkommende, - men med de erfaringer man efterhånden har gjort sig springer jeg ihvertfald over.

Skrevet

Enig. Der er mange redflags. Fik hurtigt svar med link til alle hendes profiler på diverse sites. Tvivler stærkt på det er hende man møder. Hvis der er nogen…

Skrevet

Også enig her, forsøgte at få en aftale i går, der bliver svaret hurtigt og fik kraftig mistanke om at det ikke er pigen man skriver med. Gav dog op da klokken ville være på den anden side af midnat. Og skrev til hende at det så måtte blive når hun rammer det nordjyske ( Da hun var i Støvring fra fredag til lørdag) annoncen blev opdateret efter 03 og igen senere i dag, nu er teksten ændret og hun er nu i Klarup….tilbud til 1000,- havde overvejet at tage en for holdet i dag. men alle røde lamper blinker efter at have læst tråden her.

Nedenstående er fra i går aftes

IMG_6551.png

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.