Hop til indhold

2 danske piger i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Fatter simpelthen ikke du vil spilde din egen tid på en annonce der giver så lidt. Der står vitterligt ingen ting udover deres alder. Så holder de til fra Esbjerg, Varde, Odense og København. Lige en god tur fra Vest til Øst.

Skrevet
Johnholm1 skrev, for 8 timer siden:

Jeg har kigget lidt på denne annonce og talt i telefon med den ene i sidste uge, dog uden at lave en aftale da jeg ikke kan se nogle fotos på annoncen.

Er der nogen, der har besøgt dem eller besidder noget info om dem? Hvis ja, hvordan ser de ud?

https://annoncelight.dk/showad/457524

Har du ikke spurgt efter billeder på sms?

Jeg fik billeder af begge, men dem tvivler jeg godt nok meget på er ægte. Har dog ikke fået noget resultat af at søge på dem.

Skrevet
  • Author
just27fun skrev, for 1 time siden:

Har du ikke spurgt efter billeder på sms?

Jeg fik billeder af begge, men dem tvivler jeg godt nok meget på er ægte. Har dog ikke fået noget resultat af at søge på dem.

Nej, jeg har ikke lige ville tage risikoen i Esbjerg, hvis det er lokale piger. Ved du noget om det? Hvordan så deres kropsform ud på de billeder, som du fik tilsendt?

Skrevet

Jeg tror måske at den ældste er på sugardate også , ikke at det gør den store forskel , men der er da et foto , hvis ellers det er ægte

Skrevet
  • Author
Smedesvenden skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror måske at den ældste er på sugardate også , ikke at det gør den store forskel , men der er da et foto , hvis ellers det er ægte

Hvor ser du et billede? Jeg kan intet se i annoncen.

Skrevet

Jeg hacde også en aftale med Micheller i går aften kl 22.00 . jeg hade en mobil samtale med hende midt i ugen. Vi skrive sammem på sms Lørdag om vi skule mødes Søndag aften som aftalt. Alt var ok. VI skule tale i mobil kl 15.00 igen om søndag igen. Så skete der ikke mere hverken på mobilsamtale eller på sms. Så drenge hold jer langt væk fra det to piger

https://annoncelight.dk/showad/457524

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.