Hop til indhold

Carolina Catwalk hos Seduction (København)

Featured Replies

Skrevet

Ja, tak!

Var sammen med Carolina igen i lørdags og det blev som sædvanligt intenst og lækkert.

Vi har den fedeste kemi og der er altid garanti for lækre kys og masser af smask liderlig sex. Denne gang var ikke en undtagelse.

Da sidste par gange har stået på grådige længselsfylde kys og sexen har nærmest bare været en lækker tilføjelse.

Men lørdag stod den på intens råknep i flere forskellige stillinger og jeg var grundigt marineret i hendes safter da jeg gik derfra.

Vores største problem er at finde gode stillinger, hvor man kan kysse samtidig, men det er nu et ret lækkert luksusproblem, når hun nærmest tigger om at få pik og blive kysset på samme tid.

Jeg elsker hendes stemme, smil og latter og hun siger altid de sødeste og sjoveste ting, når vi er sammen.

Stærk anbefaling herfra 😍

Skrevet
  • Author
Exile-63 skrev, for 3 timer siden:

Link ville hjælpe.

For h...... tænk at man kan glemme det! 🫣

Godt Bear var hurtig på tasterne.

Skrevet
Refresh skrev, for 18 timer siden:

Men lørdag stod den på intens råknep i flere forskellige stillinger og jeg var grundigt marineret i hendes safter da jeg gik derfra.

Marineret!🤣🤩 det lyder sku saftigt, tak for en god anmeldelse

/Guy

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.