Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøger jævnligt Gan (hende på billederne), når jeg er i humør til en Thai MILF. Og hun skuffer aldrig. Hun leverer massage, fuld pakke og store bryster til min fulde tilfredshed . Hun er super sød og serviceminded. Så Klar anbefaling herfra.

Jeg har set den anden kvinde, men har ikke erfaring med hende. Men hun virker også sød

Skrevet
Asian_lover skrev, for 11 timer siden:

Hun leverer massage, fuld pakke

Er det til standardpriser? Der står ikke noget i teksen om det med mindre B2B står for sex :)

Skrevet
anmelder skrev, for 2 timer siden:

Er det til standardpriser? Der står ikke noget i teksen om det med mindre B2B står for sex :)

Det var det i hvert fald for et par år siden, så mon ikke det stadig er tilfældet?

Skrevet

Det er standard pris 1,5k for hele palleten og Gan er ikke nærig med hendes 😍

Skal lige siges at hendes massage er ok og piring undervejs er i top, så hvis du kun ønsker HJ or BJ tror jeg ikke du går skuffet derfra 🙂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.