Hop til indhold

De gode oplevelser

Featured Replies

Skrevet

Jeg genkender så meget den frustration, som beskrives når gæster udebliver. De er vildt umotiverende og kan til tider give lyst til helt at stoppe.

Jeg er GP’er på absolut hobbyplan og udlever min hobby blot enkelte gange om måneden. Derfor ser jeg også frem til disse dage, som heldigvis oftest giver mig en masse intense og gode oplevelser.

Når jeg tænker over, hvad der gør oplevelserne gode og giver mig lysten til fortsat at udleve mine hemmelige og frække oplevelser, så er det, når gæsten …

• ankommer nyvasket og jeg allerede i døren kan se, at han har gjort sig umage med sig selv

• Vi har god tid og bruger lidt tid på lige at lande, kysse og kramme inden vi går ind på værelset og klæder hinanden langsomt af

• Vi mærker hinanden og kemien opstår, hvor jeg kender hans ønsker men det hele opstår i et flow, hvor vi mærker, hvad der føles frækkest og intenst mere end en to do liste.

• Nydelsen er gensidig og jeg min nydelse og orgasmer er mindst lige så intense som hans

• Der er tid til lidt pillow talk

• Og ikke mindst en følelse af integritet, hvor respekten for hinanden og vores fælles møde og oplevelse er stor

Hvad gør jeres oplevelse til noget helt særligt, når I har gæster eller besøger en GP’er?

Skrevet

Skal nok starte med at sige jeg er meget ny i den her verden så ikke mange møder at svare ud fra.

Men meget det samme. Tænker man kan sammenligne det med alle andre service fag. God kemi og tid til "hygge" ig man har lyst til at komme igen.

Nu har det været meget snak omkring kunder det ikke dukker op, og er helt enige. Det allermindste man kan gøre er at melde afbud.

Jeg har desværre bare prøvet det den anden vej.

Pigen svarer ikke efter aftalt tidspunkt og man står som en idiot uden foran en dør (3 gange)

Melder afbud 10 min før.. (spildt kørsel)

Den bedste var pigen der lavede en anden aftale oven i min også kom med undskyldningen at hun ikke vidste hvem hun skulle skrive til for at aflyse...

Undskyld det blev vidst mere en , hvad er ikke godt, desværre med alle de scammer og fakes blive det hurtigt koldt og upersonligt.

Så kan kun gætte på det kræver man finde en fast for at opbygge tillid og man kan småsnakke, hygge og ikke bare "stop, fuck, Wash, leave"

Redigeret af akata21

Skrevet

Pænt ærligt oplæg.

Det du beskriver er jo mere en elskerinde end en glædespige.

Prisen ligger normalt på 1000 kr for 30 min herovre på djævleøen. Selvfølgelig kunne det være en drøm, at drikke en sodavand sammen inden turen i soveværelset. Hvis du prøver at regne på det, så ½ times oplæg = 1000 kr. ½ times sex = 1000 kr. ½ times pillow talk = 1000 kr. Tilkøb af kys 300. Hvis formålet er, at "få taget trykket", så er 3300 kr mange penge :) Personligt må jeg indrømme, at jeg ikke ville betale så meget ofr sex.

Havde tilbuddet lydt på 1500 for det du beskriver, så havde jeg været på vej til djursland om 10 min :)

Skrevet

Jeg elsker den følelse "af at have verdens bedste job" efter en fræk aftale.
Når det hele spiller. At manden man får besøg af er empatisk og betænksom. Kemien er god og det samme sexdelen.

At nyde selskabet af et andet menneske. Det er for mig de bedste oplevelser som gp.

Skrevet

@taboo nu er du jo også en fantastisk oplevelse ❤️ og ikke (som en del vidst leder efter) en hurtig udløsnig.

For mig er det netop tiden og nærværet der gør det til en god oplevelse, men jeg tror at alt for mange fokusere på prisen og en hurtig tilfredsstillese

Skrevet
Taboo skrev, for 4 timer siden:

Når jeg tænker over, hvad der gør oplevelserne gode og giver mig lysten til fortsat at udleve mine hemmelige og frække oplevelser, så er det, når gæsten …

Øjenkontakt er en af de allervigtigste for en god oplevelse. Dårlig øjenkontakt kan gøre en utryghed ved besøget/samværene. Jeg har ikke svært ved at se folk i øjnene, også selvom jeg er lidt genert 🫣 og jeg elsker at folk kunne se mig i øjnene mens de taler til mig - det vil gøre lettere for de disse timer vi tilbringer med hinanden, uanset om det er en god kemi eller ej.

Skrevet
  • Author

@anmelder jeg har nu aldrig oplevet at nogen ønskede at drikke en sodavand først, men måske lige et glas vand, hvis de er kørt et stykke. Jeg tilbyder ikke en halv time og min timepris er ikke ublu høj. Den kan du se på min profil, men med en time er der fin tid til at starte i roligt tempo, fornemme hinanden, kigge hinanden i øjenene, som @Mook så rigtigt skriver. Ikke to gæster har brug for det samme og det kræver, at vi lige “mærker” hinanden. Og nej, ikke alle ønsker en time, men så er der heldigvis mange andre, som tilbyder både 15 min og halve timer. Men for mig giver det bare ikke en god oplevelse.

Skrevet
  • Author
3300-76 skrev, for 1 time siden:

@taboo nu er du jo også en fantastisk oplevelse ❤️ og ikke (som en del vidst leder efter) en hurtig udløsnig.

For mig er det netop tiden og nærværet der gør det til en god oplevelse, men jeg tror at alt for mange fokusere på prisen og en hurtig tilfredsstillese

Tak for de søde ord og i lige måde ❤️

helt enig i, at tiden og tiden til nærvær gør hele forskellen

Skrevet
  • Author
Ingen ved det skrev, for 2 timer siden:

Jeg elsker den følelse "af at have verdens bedste job" efter en fræk aftale.
Når det hele spiller. At manden man får besøg af er empatisk og betænksom. Kemien er god og det samme sexdelen.

At nyde selskabet af et andet menneske. Det er for mig de bedste oplevelser som gp.

Så enig… den Aller bedste følelse

Skrevet

Jeg har også prøvet en længere korrespondance hvor man aftaler og får en adresse og man googler og bliver lidt mistænksom og siger man det til GP som prøver afmystificere min mistænksomhed og jeg lader mig overtale og kommer pænt til tiden og bliver så pludselig mødt med besked om jeg kan se Seven11 og købe et presafe card. jeg bliver lidt tosset - har spildt masser at tid på aftale på kørsel ind til byen i myldertid beggevej. Hendes forsvar var at kortet sendte adgang til hendes værelsesummeret - og jeg sagde tak for i aften, og at kontanter i hånden burde være bedre.

Taboo@ har du mulighed et link?

Skrevet
Taboo skrev, for 8 timer siden:
  • Vi har god tid og bruger lidt tid på lige at lande, kysse og kramme inden vi går ind på værelset og klæder hinanden langsomt af

Hvad gør jeres oplevelse til noget helt særligt, når I har gæster eller besøger en GP’er?

Hvor er det dejligt at læse dit indlæg, stille og roligt, og dybt erotisk, lyder som den fedeste GFE oplevelse hos dig.

Men jeg synes det er svært, at sætte på formel, hvad der gør en oplevelse til noget helt særligt - det behøver ikke at være det samme hver gang.

Et dejligt smil når man mødes, et glimt i øjet 'nu skal vi have det sjovt', det usagte kropssprog - det er så fedt. Husker en udenlandsk GP der altid startede med at hjælpe en ud af tøjet, knappede ens skjort op, mens hun så ud som om det var jul, og nu skulle hun pakke gaver ud (selv var hun altid mindre påklædt, den vej gik det hurtigere). Meget erotisk.

Den dejigste GPer jeg har kendt, havde det med, når hun trådte ind af døren, at smide frakken og tasken og kaste sig over mig, hurtigt ned på knæ, og knappe mine bukser op, og så var det ellers i gang, fuld knepning, mens tøj, der sidder i vejen, hen af vejen ryger af. Vi kendte selvfølgelig hinanden i forvejen, men generelt kan jeg godt lide at være stamkunde - selvom det selvfølgelig også er spændende at opleve nye ting....

En rigtig, rigtig dejlig pige, jeg besøger p.t. har det med at sige 'kom indenfor', og så går hun ellers bare igang med at tage sit tøj af, vender sig imod mig, og kigger sådan lidt - 'hvad har du nu lyst til at lave' - og så bliver der ellers råkneppet...

Jamen der er mange forskellige tilgange til sex, og der er mange ting, der sætter sig i hukommelsen som en helt særlig oplevelse.

For mig er første møde sjældent 'den helt særlige oplevelse', jeg har brug for trygheden i at GP'en synes vi hygger godt sammen, vi har en god kontakt, og finder noget sex vi synes er frækt og sjovt. Går det første møde godt, kommer jeg igen, og så bygger vi videre derfra. Iøvrigt er det tit svært med udenlandske piger, medmindre de er rigtigt gode til engelsk (eller dansk), kropsprog kan gør meget, men at man kan tale sammen gør meget.

Jeg kan ikke beskrive 'det perfekte møde', men det bliver ikke godt, hvis der ingen kemi er - og det er svært at beskrive generelt, men de 3 eksempler giver måske mening?

Skrevet
  • Author

@FlemmingP det lyder som 3 rigtig dejlige møder og du har helt ret. Ingen er ens og forskellige tilgange kan være både erotiske og ekstrem frække. Men fælles for det du beskriver er, som jeg læser det, lysten til hinanden, at fornemme og aflæse den anden og begge parter er fuldt tilstede i mødet.

Tak for at dele

Skrevet

At jeg kan mærke at hun er tryg og afslappet og at hun er ok med min fysiske fremtoning, så der er plads til at magien kan opstå, hvis kemien er der.

For mig handler det utrolig meget om den seksuelle kemi og optakten i første møde handler primært om at gå ind i intimiteten på en god måde, hvor hun kan mærke at hun kan være tryg ved mig.

Ved gentagne møder kender vi hinanden og kan lege med enten super intime kys og nus eller ligepå og hårdt begær.

Hvis vi så kan noget særligt i sengen, så er pillow talk, som regel mere et spørgsmål om at få vejret, nyde efterskælvene og lande lidt igen, så vi hver især kan komme videre med vores dag, men selvfølgelig er der tid til lige at fortælle en røverhistorie eller dele, hvis der er sket noget siden sidst 🥰

Skrevet
  • Author

@Refresh pillow talk kan helt klart også bruges i halvlegen inden næste runde 😄

Skrevet
Taboo skrev, for 10 timer siden:

Men fælles for det du beskriver er, som jeg læser det, lysten til hinanden, at fornemme og aflæse den anden og begge parter er fuldt tilstede i mødet.

Det er ret godt formuleret som 'fælles' for de gode oplevelser. Jeg vil sige lysten at til hinanden er måske lidt meget at kræve af en GP. Men i hvert fald at man føler sig accepteret og respekteret, uden fordomme, med de lyster man nu har (og hvor alt så ofte ikke ligger inden for hvad GP'en så kan/vil levere) - gensidigt - det er meget vigtigt. Hvis GP'en er en pleaser, der fokuserer på min lyst, så er det også OK.

Tråden satte nogle tanker igang - tak.

Skrevet

At man bliver mødt af den dame man forventer

At vi lige hilser med et kram og kontakt - altså ser hinanden

At lyset forbliver så man kan se den skønne dame også i de frække detaljer

At vi får ordnet det forretningsmæssige let og hurtigt. Betaling og aftalte “services”

At jeg får lov at nyde lingeri før det tages af - altså at jeg ikke oplever at hun tager der smukke tøj af mens jeg klæder mig af fx

At vi kæler lidt mens hendes tøj (der der skal af) tages af, men noget må gerne blive på

At jeg får lov at kysse, slikke og nusse og at hun kæler igen altså ikke passivt tager imod. Jeg elsker at hun føler og kæler for mit lem, mellemkød, nosser, mens jeg slikker hende.

At hun nyder det jeg gør ved hende eller i hvert fald udtrykker at hun nyder det med lyde eller og attitude

At denne indledende leg stille og roligt intensiveres og det glider over i bj, sex og så er jeg lidt ligeglad om der er gået 20 min eller 40 min når jeg/vi når toppen og jeg får udløsning. Det er i denne fase jeg må sige at det bare er meget bedre for mig uden kondom. Så kan man glide ind og ud. Tage en pause og slikke og glide ud og ind igen stoppe og nyde bj og knalde videre indtil man beslutter eller overmandes af en udløsning efter aftale.

Efter udløsning er det lækkert hvis hun stadig her interesse for mit lem og kæler den helt stille og roligt.

Så er det tid til aftøring med en lunken klud både i ansigtet og kønnet, men vi begynder at snakke og er der tid kan vi snakke og kæle lidt længere indtil tiden er gået.

Nu må det jo aldrig blive en fast rutine så der er mange andre måder at gøre det på. Fx at starte lige på som om man kun har 15 min eller starte med at hun masserer mig eller jeg masserer hende. Det er også dejligt at starte med at bade sammen. Det giver en særlig dimension, men det er lidt synd at det frække lingeri så er taget af, når vi skal lege.

Skrevet
Taboo skrev, for 6 timer siden:

@Refresh pillow talk kan helt klart også bruges i halvlegen inden næste runde 😄

I købesex er det meget sjældent at jeg har plads til flere runder. Ikke fordi jeg ikke har lyst, men simpelt fordi det ikke rigtig giver mening.

Jeg får langt mere ud af at købe 2 x 30 min. med et par dages mellemrum end at købe 60 på en gang, så vi kan nå 2. runde.

Har både privat og med kvinder jeg har mødt igennem købesex haft hele aftener med mange runder, men til fuld timepris ville jeg føle mig udnyttet...

Skrevet
Taboo skrev, for 23 timer siden:

@anmelder jeg har nu aldrig oplevet at nogen ønskede at drikke en sodavand først, men måske lige et glas vand, hvis de er kørt et stykke. Jeg tilbyder ikke en halv time og min timepris er ikke ublu høj. Den kan du se på min profil, men med en time er der fin tid til at starte i roligt tempo, fornemme hinanden, kigge hinanden i øjenene, som @Mook så rigtigt skriver. Ikke to gæster har brug for det samme og det kræver, at vi lige “mærker” hinanden. Og nej, ikke alle ønsker en time, men så er der heldigvis mange andre, som tilbyder både 15 min og halve timer. Men for mig giver det bare ikke en god oplevelse.

Taboo hvor kan jeg finde din profil?

Vh Håbet

Skrevet
  • Author

@Håbet du kan klikke på mit profilbilllede og så tryk på fanen “om”

Skrevet

De gode oplevelser har der været rigtigt mange af i de +30 år jeg har besøgt GPer, de dårlige har jeg glemt.

Jeg har været så heldig at besøge Taboo og kan kun sige at hun til fulde lever efter de lever efter de ting som hun skriver i den første tråd og har givet mig en oplevelse blandt de bedste jeg har haft🥰 Tak!

Og Mook har så uendeligt ret øjen kontakt er vigtig, for det er i øjnene, at man ser lysten, det ikke i et par overdimensioneret silikone bryster. Mook er også blandt de kvinder hvor man går fra med en lykkelig følelse i kroppen 🥰 Tak

Som sagt listen af kvinder som giver en god oplevelse er lang og det vil være umuligt at nævne og huske dem alle, men der er dog 2 jeg skylder at nævne.

Mis-kath på Falster og Fie hos Hvidovre Pigerne 🥰 Tak

Undskyld og Tak 🥰 til de mange kvinder som jeg ikke har nævnt, men liste ville blive lang.

Taboo skriver... kemien opstår... Ja uden den er alt det andet ligegyldigt

Skrevet
  • Author

@sn57 tak for de fine ord og jeg nød i den grad også dit besøg 🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.