Hop til indhold

Thai i Aalborg - Hjørring, hvem er bedst?

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Jeg vil gerne vide hvem der er bedst i Aalborg og Hjørring pt. Massage, bj, pussyslide, full pakke…med store bryster??

En nybegynder :)

Skrevet

Hvis kravet er at det skal være store bryster ville Tisha eller Kia nok være gode bud.

https://annoncelight.dk/showad/453542

https://annoncelight.dk/showad/441060

Lige pussyslide er ikke det jeg gør mig så meget i, så skal ikke kunne sige om det er godt fra dem. Har dog besøgt dem begge og de har fine anmeldelser her inde også. Kia gav mig lidt massage da jeg besøgte hende, og det var overraskende godt faktisk.

Redigeret af LK12345

Skrevet

Phewa er bare skøn. Fik 20 min fuld pakke med spansk mellem hendes skønne store boobs, Bj , en ridetur på top og missionær sluttet af med at komme mellem hendes boobs. Hendes beliggenhed er central og nem parering ved det gamle Netto

Skrevet
Champ1 skrev, for 1 time siden:

Uden tvivl Milin

Milin er uden tvivl også min favorit af alle faktisk, men selv med god vilje kan jeg altså ikke kalde hendes bryster store.

Skrevet
  • Author
Latinaloverno1 skrev, for 21 timer siden:

Phewa er bare skøn. Fik 20 min fuld pakke med spansk mellem hendes skønne store boobs, Bj , en ridetur på top og missionær sluttet af med at komme mellem hendes boobs. Hendes beliggenhed er central og nem parering ved det gamle Netto

Phewa, hun ser dejlig fristende ud 👍🏼

Fik du “bare” 20 min eller var der mere? 😎

Skrevet

Kendte hende ikke og tænkte at 20 minutter var en god tester at prøve en thai pige for første gang. Kommer helt sikkert igen, men er ellers mest til spanske frodige latina kvinder

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.