Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 23. Maj, 2014 (edited) Joh, mon ikke glædespiger er som andre piger? De har vel bare en dimension eller to mere end alle de andre. Uhh..! Den betragtning kan jeg ret godt lide, så den snupper vi... Redigeret 23. Maj, 2014 af Smuk Enlig Mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 23. Maj, 2014 Jeg ved ikke, om jeg kan tåle din "drillepind", men jeg kan sgtens tåle dine drillerier :D Hej igen - - nå det var faktisk mere "møntet" på de eventuelle 2 turtelduer - men det bryllup er vist allerede laaangt væk Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 23. Maj, 2014 (edited) Flot skrevet, udelukkende af ren nysgerrighed ville jeg gerne høre lidt mere om det dybe og vigtige som du nævner, og ikke sexdelen. den vil jeg gerne give et bud på for jeg er nemlig HELT enig... for mig - der er det en ordløs gensidig forståelse om at uanset hvad, vil der være forståelse og respekt for den andens valg... det er en rummelighed der er svær at sætte ord på for den er der bare... langt de fleste forhold har snævrere grænser og rammer, men fordi rammerne er så vidde som de er, så er selvtilliden hos den enkelte - at man virkelig ER den eneste ene - ekstremt meget større.... for man tror på og føler uden tvivl at partneren ikke kan gøre det bedre end en selv og derfor altid vil komme tilbage når man har den tillid til sig selv og ikke føler nogen tvivl... og tilliden omfatter partneren på trods af alle sexuelle udskejelser - så er der en connection der går langt ud over hvad jeg har oplevet med mænd der forlanger sexuel troskab et forhold uden tvivl om at man er alt det den anden vil have fordi man er den man er og ikke fordi man gør det man gør - det er nummeret bedre i min verden... Redigeret 23. Maj, 2014 af Jasmin 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 23. Maj, 2014 Jeg kan ikke se det som det store problem. Det handler vel om at hvad man lægger følelser i. Sålænge at pigen ikke tager nogle uventede ting med hjem, samt ikke 'giver sit fulde' til kunderne, men gør dette i forholdet, er det vel det vigtigste. Et forhold er jo mere end blot sex. Selvf. ville jeg foretrække at pigen holdte visse standardarder, men, vælger man at begynde et forhold med en allerede aktiv glædespige, skal man også være indstillet på at indordne sig i hendes liv, og hendes arbejdsliv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Maj, 2014 Joh, mon ikke glædespiger er som andre piger? De har vel bare en dimension eller to mere end alle de andre. Mener du fysisk eller psykisk dimension ? Der nogen som skrev at glædespiger var "dumme", jeg kan ikke huske den præcise tråd. Men jeg synes pigerne er ret kloge, pigerne får penge og masser af sex - 2 fluer med et smæk... Nogle kunder betaler endda mange penge for at få smæk, det må være som at slå 3 fluer med et smæk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F67 96 Skrevet 23. Maj, 2014 (edited) den vil jeg gerne give et bud på for jeg er nemlig HELT enig... for mig - der er det en ordløs gensidig forståelse om at uanset hvad, vil der være forståelse og respekt for den andens valg... det er en rummelighed der er svær at sætte ord på for den er der bare... langt de fleste forhold har snævrere grænser og rammer, men fordi rammerne er så vidde som de er, så er selvtilliden hos den enkelte - at man virkelig ER den eneste ene - ekstremt meget større.... for man tror på og føler uden tvivl at partneren ikke kan gøre det bedre end en selv og derfor altid vil komme tilbage når man har den tillid til sig selv og ikke føler nogen tvivl... og tilliden omfatter partneren på trods af alle sexuelle udskejelser - så er der en connection der går langt ud over hvad jeg har oplevet med mænd der forlanger sexuel troskab et forhold uden tvivl om at man er alt det den anden vil have fordi man er den man er og ikke fordi man gør det man gør - det er nummeret bedre i min verden...Rigtigt godt formuleret, Jasmin. Du nævner tilliden, som selvfølgelig er et afgørende parameter. Langt vanskeligere forholder det sig med loyaliteten, synes jeg i hvert fald. Forventningen om, at det man har i det dér særlige, allerinderste private fællesrum (som Smuk Enlig Mor omtaler), også forbliver i præcis det rum. Både mens man er i forholdet, men i allerhøjeste grad også efter - hvis det ender med et 'efter'. Jeg har aldrig nogensinde selv brudt den loyalitet, men kan desværre ikke sige, at jeg har været forskånet for at en tidligere partner har brudt selvsamme. Lige præcis det gør, at jeg i dag har ufatteligt svært ved at udvise den tillid, der gør at jeg nogensinde vil lade en kvinde komme ind i det inderste rum igen. Så ja, tillid er vigtig, men loyalitet altafgørende. I hvert fald for nogen af os. Og hermed håber jeg også at jeg har vist, at jeg har reflekteret over både Smuk Enlig Mors og Nyder livets svar på mit tidligere indlæg. Tak for jeres tanker omkring mit. Redigeret 23. Maj, 2014 af F67 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Hej. Vil bare lige komme med en kort kommentar.jeg har været kæreste med en glædespige i ca 2 år,dog for ca 10 år siden.det var den skønneste pige jeg nogensinde har datet.vi snakkede egentlig ikke om hendes arbejde,vi snakkede heller ikke om mit,det var 2 gode år,som alle vel har med en kæreste,god weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Maj, 2014 (edited) Mener du fysisk eller psykisk dimension ? Der nogen som skrev at glædespiger var "dumme", jeg kan ikke huske den præcise tråd. Men jeg synes pigerne er ret kloge, pigerne får penge og masser af sex - 2 fluer med et smæk... Nogle kunder betaler endda mange penge for at få smæk, det må være som at slå 3 fluer med et smæk Hej du altid uartige dreng . Det, jeg mente, var, at pigerne er ganske almindelige piger, der har følelser, politiske holdninger, meninger om samfundet, om økologi, om aftensmaden etc. Der, hvor de adskiller sig fra de almindeligt trivielle, mere eller mindre grå piger i dagligdagen er, at det kræver noget særligt at være glædespige: Man skal kunne acceptere stigmatisering, man skal have styrke og psykologi til at imødegå nedladende gæster, måske endda pengeafpresere, og man skal have mod til at have en kæreste samt opnå accept fra en sådan. Kort sagt: Den yderligere dimension eller to, som glædespiger her (og uden for EG) har, er en betydelig større styrke og selvbevidsthed end den, som "alle andre" piger kan opvise. Redigeret 23. Maj, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 den vil jeg gerne give et bud på for jeg er nemlig HELT enig... for mig - der er det en ordløs gensidig forståelse om at uanset hvad, vil der være forståelse og respekt for den andens valg... det er en rummelighed der er svær at sætte ord på for den er der bare... langt de fleste forhold har snævrere grænser og rammer, men fordi rammerne er så vidde som de er, så er selvtilliden hos den enkelte - at man virkelig ER den eneste ene - ekstremt meget større.... for man tror på og føler uden tvivl at partneren ikke kan gøre det bedre end en selv og derfor altid vil komme tilbage når man har den tillid til sig selv og ikke føler nogen tvivl... og tilliden omfatter partneren på trods af alle sexuelle udskejelser - så er der en connection der går langt ud over hvad jeg har oplevet med mænd der forlanger sexuel troskab et forhold uden tvivl om at man er alt det den anden vil have fordi man er den man er og ikke fordi man gør det man gør - det er nummeret bedre i min verden... Tak for uddybelse. Det vil jeg gruble lidt over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 23. Maj, 2014 Der, hvor de adskiller sig fra de almindeligt trivielle, mere eller mindre grå piger i dagligdagen er, at det kræver noget særligt at være glædespige: Man skal kunne acceptere stigmatisering, man skal have styrke og psykologi til at imødegå nedladende gæster, måske endda pengeafpresere, og man skal have mod til at have en kæreste samt opnå accept fra en sådan. Kort sagt: Den yderligere dimension eller to, som glædespiger her (og uden for EG) har, er en betydelig større styrke og selvbevidsthed end den, som "alle andre" piger kan opvise. Jeg tror alle kan tilegne sig disse "dimensioner" hen af vejen og når det gælder for at udføre jobbet, pigerne har jo ikke taget en "uddannelse" i at blive glædespiger, det er noget som de lære hen af vejen på godt og ondt, pigerne hjælper også hinanden og de lærer efterhånden at håndtere forskellige type mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Jeg har fulgt denne tråd med interesse selvom det, som skrevet i et tidligere indlæg, aldrig vil aktuelt for mit vedkommende. En ting undrer mig lidt, der er ingen, såvidt jeg husker, der har omtalt det eller de problemer, der kan opstå når man møder pigens familie og veninder/venner. Der min opfattelse at mange piger ikke har fortalt (ret mange) i deres nærmeste omgangskreds om arbejdet som glædespige, så derfor skal man være pokkers opmærksom på, hvad man siger. Jeg mener at det var her på EG, at der var en der for et stykke tid siden fortalte om et forhold, der var gået i vasken fordi han ikke kunne holde ud at de konstant skulle leve på en løgn overfor familie og venner.. Og det må være belastende for begge parter, hvis der bliver tale om at leve i en slags skyggetilværelse med risiko for, at en af dem kommer til at røbe noget der skulle ha' været en hemmelighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 23. Maj, 2014 pigerne har jo ikke taget en "uddannelse" i at blive glædespiger, det er noget som de lære hen af vejen på godt og ondt, Er ikke helt enig med dig her, Nille... At være en succesfuld glædespige er ikke noget man kan tillære sig, imo... Det er derimod en egenskab man er velsignet med, og som i kraft af denne velsignelse, falder den pågældende pige ganske nemt... Selvfølgelig er der også de mere praktiske aspekter i det såsom markedsføring, regnskabsføring, forholdsregler ect., og disse aspekter er vi selvfølgelig nødt til at tillære os, så her er jeg til gengæld helt på linje med dig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 23. Maj, 2014 Lige mine ord Smo. Jeg har selv undret mig over, at den efterhånden lange tråd stort set ikke har indeholdt indlæg, som berører stigmatisering, fortielse, løgne, isolation etc. En ting er, at man kan falde for de varme, begavede, livskloge og livsbekræftende glædespiger, som vi møder her på siden. Noget andet er, om man enten er parat til åbenhed over for familie og omgangskreds eller parat til et liv fyldt med løgne og fortielse. Det er netop i ovenstående, at jeg kunne have mine betænkeligheder. Jeg har dog intet problem med at sætte min kvinde fri og lade hende have sex med andre mænd. En glad og tilfreds kvinde, som er tro mod sig selv, har uendelig meget at give. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Maj, 2014 Jeg tror alle kan tilegne sig disse "dimensioner" hen af vejen og når det gælder for at udføre jobbet, pigerne har jo ikke taget en "uddannelse" i at blive glædespiger, det er noget som de lære hen af vejen på godt og ondt, pigerne hjælper også hinanden og de lærer efterhånden at håndtere forskellige type mænd. Det strider jo ikke imod det, jeg skriver. Jeg mener tværtimod/i tillæg/ i fortsættelse af dit indlæg, at denne styrke kommer indefra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 23. Maj, 2014 (edited) .... En ting undrer mig lidt, der er ingen, såvidt jeg husker, der har omtalt det eller de problemer, der kan opstå når man møder pigens familie og veninder/venner. Der min opfattelse at mange piger ikke har fortalt (ret mange) i deres nærmeste omgangskreds om arbejdet som glædespige, så derfor skal man være pokkers opmærksom på, hvad man siger. Og det må være belastende for begge parter, hvis der bliver tale om at leve i en slags skyggetilværelse med risiko for, at en af dem kommer til at røbe noget der skulle ha' været en hemmelighed. Der var faktisk en (del?)streng om dette i sommeren eller sensommeren 2012. Der blev spurgt om åbenhjertigheden i dette, og det fremgik tydeligt, at kun de nærmeste slyngveninder var indviet i det, mens man over for resten holdt man tand for tunge. Man fornemmede, at det kunne være en lidt besværlig dobbelttilværelse. Strengen, jeg tænker på er: Redigeret 23. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Der var faktisk en (del?)streng om dette i sommeren eller sensommeren 2012. Fair nok, jeg var ikke på EG den gang ligesom så mange andre lidt nyere brugere, så derfor kan det indlæg jeg tænker ikke komme derfra. Det er så også ligegyldigt, hvornår det er fra, jeg har ikke tænkt mig at bruge aftenen til at finde det. Men bortset fra, så tak for linket, som selvfølgelig er relevant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Maj, 2014 (edited) Jeg har fulgt denne tråd med interesse selvom det, som skrevet i et tidligere indlæg, aldrig vil aktuelt for mit vedkommende. En ting undrer mig lidt, der er ingen, såvidt jeg husker, der har omtalt det eller de problemer, der kan opstå når man møder pigens familie og veninder/venner. Der min opfattelse at mange piger ikke har fortalt (ret mange) i deres nærmeste omgangskreds om arbejdet som glædespige, så derfor skal man være pokkers opmærksom på, hvad man siger. Jeg mener at det var her på EG, at der var en der for et stykke tid siden fortalte om et forhold, der var gået i vasken fordi han ikke kunne holde ud at de konstant skulle leve på en løgn overfor familie og venner.. Og det må være belastende for begge parter, hvis der bliver tale om at leve i en slags skyggetilværelse med risiko for, at en af dem kommer til at røbe noget der skulle ha' været en hemmelighed. Hej SMO For et par år siden var jeg kæreste med en glædespige i et halvt års tid, når man er i sådan et forhold er det da ikke hendes bibeskæftigelse man taler om, når man er blandt andre mennesker, man taler som alle andre om vejret, børnene og de alt for høje skatter. Flere i hendes familie kendte til hendes erhverv, men nævnte det da ikke når vi var sammen med andre. Så den del, er da det mindste problem, i sådan et forhold... Redigeret 23. Maj, 2014 af Ratata 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Hej SMO For et par år siden var jeg kæreste med en glædespige i et halvt års tid, når man er i sådan et forhold er det da ikke hendes bibeskæftigelse man taler om, når man er blandt andre mennesker, man taler som alle andre om vejret, børnene og de alt for høje skatter. Flere i hendes familie kendte til hendes erhverv, men nævnte det da ikke når vi var sammen med andre. Så den del, er da det mindste problem, i sådan et forhold... Fair nok, men nu drejer sig jo heller nødvendigvis om et halvt års tid, men måske flere år eller måske endda resten af livet, og så kan det være lidt af en udfordiring at skøjte henover alle spørgsmål. Og at nogen kendte til hendes job er da ligegyldigt hvis ikke alle gør, så drejer det så jo virkelig om at være opmærksom på, hvad man siger og gør, for ikke at kvaje sig, altså bliver udfordringen måske endnu større. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Maj, 2014 Fair nok, men nu drejer sig jo heller nødvendigvis om et halvt års tid, men måske flere år eller måske endda resten af livet, og så kan det være lidt af en udfordiring at skøjte henover alle spørgsmål. Og at nogen kendte til hendes job er da ligegyldigt hvis ikke alle gør, så drejer det så jo virkelig om at være opmærksom på, hvad man siger og gør, for ikke at kvaje sig, altså bliver udfordringen måske endnu større. Hej SMO Efter min bedste overbevisning har det da ikke noget at gøre med hvor lang tid man er kærester, så det skal du længere ud på landet med - her er vi ellers temmelig langt ude.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 (edited) Efter min bedste overbevisning har det da ikke noget at gøre med hvor lang tid man er kærester, så det skal du længere ud på landet med - her er vi ellers temmelig langt ude.... Det lader til, at vi ikke er mener det samme mht hvad 'Kæreste med en glædespige' betyder, så nok bedst at begrave den specifikke diskussion her. Redigeret 23. Maj, 2014 af smo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 23. Maj, 2014 God idé - så undgår vi også at moderator skal ind og skille de stridende ad... God weekend SMO... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Maj, 2014 Jeg mener nu heller ikke, at man skal forklejne de udfordringer der kan være forbundet med, at tage en dobbelt tilværelse med ind i sit forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 24. Maj, 2014 Som jeg skrevet før her inde. Så er dobbelt tilværelsen nok det største problem i at indgå i et forhold til en glædespige. Min erfaring er at det giver en magtforvridning når den ene part ved noget så hemmeligt om den anden og der er så meget på spil. Det er måske ikke altid at partnerne mærker det. Men min erfaring er at lige pludselig. Så kommer det. En bemærkning med henvisning til pigens virke. I et skænderi. Eller som pression. Et eller andet sted så er jeg også tilbøjelig til at være enig med Cherie. Ikke at pengene er afgørende for mig når jeg vælger en partner. Men jeg oplever ofte at mænd bliver enormt usikre på sig selv når jeg tjener betydeligt mere end dem. Det er ikke fordi jeg vil tage modet fra nogen. Men hvis jeg var fyr. Ville jeg tænke mig rigtig meget om før jeg indgik i et forhold til en glædespige. Men sommetider. Så er alt det svære bare lige meget og man kan bare ikke lade være med at ville hinanden. Også betyder alt det vrøvl jeg lige har skrevet slet ikke noget. For jo. Vi piger forelsker os også i kunderne. Det er bestemt ikke særlig sjovt for os heller. For hvor i har privilegiet at i kan kontakte jeres udkårne. Eller besøge hende. Ja så har vi stort set intet. Vi kan blot sætte os nej og vente på at han træder ind af dørene næste gang.. Også æde ham med hud og hår. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 24. Maj, 2014 Som jeg skrevet før her inde. Så er dobbelt tilværelsen nok det største problem i at indgå i et forhold til en glædespige. Min erfaring er at det giver en magtforvridning når den ene part ved noget så hemmeligt om den anden og der er så meget på spil. Det er måske ikke altid at partnerne mærker det. Men min erfaring er at lige pludselig. Så kommer det. En bemærkning med henvisning til pigens virke. I et skænderi. Eller som pression. Et eller andet sted så er jeg også tilbøjelig til at være enig med Cherie. Ikke at pengene er afgørende for mig når jeg vælger en partner. Men jeg oplever ofte at mænd bliver enormt usikre på sig selv når jeg tjener betydeligt mere end dem. Det er ikke fordi jeg vil tage modet fra nogen. Men hvis jeg var fyr. Ville jeg tænke mig rigtig meget om før jeg indgik i et forhold til en glædespige. Men sommetider. Så er alt det svære bare lige meget og man kan bare ikke lade være med at ville hinanden. Også betyder alt det vrøvl jeg lige har skrevet slet ikke noget. For jo. Vi piger forelsker os også i kunderne. Det er bestemt ikke særlig sjovt for os heller. For hvor i har privilegiet at i kan kontakte jeres udkårne. Eller besøge hende. Ja så har vi stort set intet. Vi kan blot sætte os nej og vente på at han træder ind af dørene næste gang.. Også æde ham med hud og hår. Hej Sisse. Kan sagtens følge både dine og blues refleksioner. Om dobbelt tilværelsen. i et parforhold. Og ja der er mange aspekter der, skal gennemtænkes. Ja bliver manden såret eller stødt over noget, kan der opstå nogle scenarier. Som bestemt kan vær uhensigtsmæssig. For begge parter. Det ville ikke være et kønt syn. Når den ene part bruger tingsom pression mod en anden. Men oftest er det jo den forsvars gen mennesket besidder uanset hvor beskidt det kan være. Men det er jo den forsvars position folk, kan tage hvis de føler sig angrebet. Mht det med, at pigen tjener betydeligt flere penge end mig. Vil som udgangspunkt intet betyde. Dog vil dilemmaet for mig være, at med den beskedne løn, jeg tjener jo ikke kunne give de ting, jeg gerne ville Kan ikke bare forkæle spise ude hver dag, Og er af gamle gårde synes ikke det er fedt hvis pigen skulle betale. Men igennem dialog og hvad man forventer af hinanden i sådan et forhold. Tror jeg nu man kommer langt. Og tror også, at kærligheden kan se igennem fingre med det. Tænker der kunne være 3 forskellige scenarier, for os mænd mht. det med pengene. De mænd, der oprigtigt er glade for deres kvindes succes. Det er de forhold, hvor jeg ser, at man har gennem tænkt sit forhold. De mænd, der siger, at det er enormt fedt, at deres kæreste eller kone har succes, (kan jo være selvbedrag) De mænd, der er alvorligt truet på deres maskulinitet og ikke lægger skjul på det. (her kunne jeg godt se mig selv, hvis jeg følte at pigen forsørgede mig. derfor, kan det, at have seperat økonomi være bedst for mig) Selvfølgelig bliver alle forelsket, uanset hvilket fag man besidder. Om der nemmere, eller svære at være forelsket i en glædespige aner, jeg intet om. Men blev, jeg det ville jeg da ikke sige nej til forelskelsen. Carpe Diem. Man tar tingene som de kommer. Det er ihvertfald lidt min livsholdning. Så kan da kun sige for mig handler det i høj grad om. Respekt, respekt, Og atter RESPEKT. Men er kommunikationen, tilliden, ærligheden, respekten tilstede. Tror jeg på det kan lykkedes. Sisse ha en dejlig dag med det du skal. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 24. Maj, 2014 Som jeg skrevet før her inde. Så er dobbelt tilværelsen nok det største problem i at indgå i et forhold til en glædespige. Min erfaring er at det giver en magtforvridning når den ene part ved noget så hemmeligt om den anden og der er så meget på spil. Det er måske ikke altid at partnerne mærker det. Men min erfaring er at lige pludselig. Så kommer det. En bemærkning med henvisning til pigens virke. I et skænderi. Eller som pression. Et eller andet sted så er jeg også tilbøjelig til at være enig med Cherie. Ikke at pengene er afgørende for mig når jeg vælger en partner. Men jeg oplever ofte at mænd bliver enormt usikre på sig selv når jeg tjener betydeligt mere end dem. Det er ikke fordi jeg vil tage modet fra nogen. Men hvis jeg var fyr. Ville jeg tænke mig rigtig meget om før jeg indgik i et forhold til en glædespige. Men sommetider. Så er alt det svære bare lige meget og man kan bare ikke lade være med at ville hinanden. Også betyder alt det vrøvl jeg lige har skrevet slet ikke noget. For jo. Vi piger forelsker os også i kunderne. Det er bestemt ikke særlig sjovt for os heller. For hvor i har privilegiet at i kan kontakte jeres udkårne. Eller besøge hende. Ja så har vi stort set intet. Vi kan blot sætte os nej og vente på at han træder ind af dørene næste gang.. Også æde ham med hud og hår. Du har ikke skrevet noget som helst vrøvl, Sisse..! Jeg NYDER at læse dine altid ærlige svar og betragtninger, for du er vis på rigtig mange områder, og har selv draget stor nytte deraf... Og ja, vi forelsker os da - og jeg er faktisk lidt små lun på alle mine mænd, og hvordan kan det også være anderledes, når de får mig til at føle mig som et af verdens 7. vidundere... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg