Hop til indhold
Guest Smuk Enlig Mor

Kæreste med en glædespige..?

Recommended Posts

Kære BX,

Tak for roserne, ven - det var sødt! :)

Og ja! De fleste mænd er nemlig forfængelige, og det er da både dejligt og prisværdigt! For tro mig... Vi kvinder (i hvert fald jeg) lægger mærke til de små ting som de pæne sko, den gode parfume, det nyklippede hår og ja... De flotte redte krøller. ;)

Og Sus har helt ret... Jeg ser (som oftest) den version af mændene som er kærlig, opmærksom, hensynsfuld, begærende, sød, lydhør og nærværende. Jeres dårlige sider skal jeg sjældent slås med. ;) Det samme skal i heller ikke med mig, så den konstruktion er jo slet ikke så ringe. :)

Nu ser jeg ikke mit morgenhår som én af mine dårlige sider (det er der måske nogle, der gør :D ) for jeg ser sgu heller ikke for skarp ud, når jeg - efter en gedigen pudekamp - står tilbage svedig, med bollehår og makeup der ikke sidder de rigtige steder... :D Så det er nu ikke mit forbehold.

Til gengæld er jeg IKKE for børn og sarte sjæle om morgenen, og dét er én af de sider, jeg ikke vil byde mine gæster. ;)

Og Toddy... Jeg kan egentlig godt lide, det du skriver, men nu udtaler du dig rimelig skråsikkert. Så vidt jeg har forstået, så har du ikke prøvet at være kæreste med en glædespige vel? :)

Én ting er, hvordan du i teorien mener, at du ville føle - og det skal jeg ikke kunne sige ikke er spot on - men i praksis kan det faktisk være overraskende, hvad man lærer om sig selv. :)

Du udlægger det bare lidt som om, at det er "a walk in the park on a sunny day"... Det er faktisk hårdt arbejde, og det kræver både sin mand og sin kvinde. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og ja! De fleste mænd er nemlig forfængelige, og det er da både dejligt og prisværdigt! For tro mig... Vi kvinder (i hvert fald jeg) lægger mærke til de små ting som de pæne sko, den gode parfume, det nyklippede hår og ja... De flotte redte krøller. ;)

Var der nogen der sagde sko ?? Her tror jeg godt jeg kan være med. :grin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære BX,

Tak for roserne, ven - det var sødt! :)

Og Sus har helt ret... Jeg ser (som oftest) den version af mændene som er kærlig, opmærksom, hensynsfuld, begærende, sød, lydhør og nærværende. Jeres dårlige sider skal jeg sjældent slås med. ;) Det samme skal i heller ikke med mig, så den konstruktion er jo slet ikke så ringe. :)

Nu ser jeg ikke mit morgenhår som én af mine dårlige sider (det er der måske nogle, der gør :D ) for jeg ser sgu heller ikke for skarp ud, når jeg - efter en gedigen pudekamp - står tilbage svedig, med bollehår og makeup der ikke sidder de rigtige steder... :D Så det er nu ikke mit forbehold.

Til gengæld er jeg IKKE for børn og sarte sjæle om morgenen, og dét er én af de sider, jeg ikke vil byde mine gæster. ;)

Og Toddy... Jeg kan egentlig godt lide, det du skriver, men nu udtaler du dig rimelig skråsikkert. Så vidt jeg har forstået, så har du ikke prøvet at være kæreste med en glædespige vel? :)

Én ting er, hvordan du i teorien mener, at du ville føle - og det skal jeg ikke kunne sige ikke er spot on - men i praksis kan det faktisk være overraskende, hvad man lærer om sig selv. :)

Du udlægger det bare lidt som om, at det er "a walk in the park on a sunny day"... Det er faktisk hårdt arbejde, og det kræver både sin mand og sin kvinde. :)

Det var sådan set ikke meningen at det skulle læses sådan.

Alle forhold er svære at få til at fungere, men spørgsmålet lød på om man kunne være kæreste med en glædespige.

For mig der betyder det næsten detsamme, som om man kunne være kæreste med en, som har sex med andre.

Det har jeg ikke direkte prøvet, men har haft en veninde de sidste 3 år, som jeg har sex med.

Vi er ikke kærester, men har et meget tæt forhold, hvor vi også tager på ferie med vores børn sammen osv.

Vi har begge haft sex med andre i den tid vi har kendt hinanden både hver for sig, men også som leg sammen.

Jeg er godt klar over at der er stor forskel, men jeg tror virkelig at det er en af de ting, som jeg ikke mere ville have det svært ved.

Sådan var det ikke før i tiden og jeg har rent faktisk aldrig været nogen af mine exer utro, men at have sex med en anden end sin kæreste er så i mine øjne heller ikke at være utro.

Man er først utro, når man svigter sin kærestes tillid.

Man kan aldrig vide hvordan man virkelig ville føle noget som helst, førend man rent faktisk prøver det selv, det vil jeg give dig ret i, man kan kun have en ide.

Før end at jeg læste den her tråd, var det egentlig ikke noget, som jeg havde tænkt meget over. Tanken havde da strejfet mig, men at tænke på utopia, når man lever i den virkelige verden finder jeg ingen grund til.

Jeg havde dog igennem længere tid, pga min veninde, tænkt på om jeg kunne leve i et åbent forhold og det må jeg så sige, at det tror jeg godt at jeg kan.

Jeg har aldrig været den jalouis type og sålænge man ikke føler sig overset eller tilsidesat, så har jeg det fint

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... når jeg - efter en gedigen pudekamp - står tilbage svedig, med bollehår og makeup der ikke sidder de rigtige steder... :D Så det er ....

.... jo her, at jeg skal sige pænt tak for sidst i din rede ..... :);):D

Edit: Jeg har også lige købt nye sko :lol: :lol: :lol:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen øvelsen er jo ikke så svær, Man ejer ikke et andet menneske, Man kan håbe på det andet menneskets kærlighed,

Det kræver en masse tolerace og tro på kærligheden, sammmenhørigheden, og at netop man har det der, sammen.

Her spiller så opfattelsen af Det at være Glædespige ind, ville ham jeg elsker, se ned på mig, hvis jeg ordnet nedgroede negle?, renset kloakker? delte post ud? eller ville hans opfattelse af at være glædespige være den samme som min?

Hvis han så ned på mit job og forlangt jeg forlod mit job, havde jeg aldrig mødt ham privat, Jeg ville ikke kunne blive bestemt over!

Min mening om mit job og hvad jeg vil og hvornår jeg vil stoppe, er noget jeg bestemmer, Det er kan han eller andre overhovede ikke blande sig i.

For det ved jeg bedst. Ligesåvel, ved han hvad der er bedst for ham.

Det hedder gensidig respekt og kærlighed, og ikke ejerskab.

Og klart det kræver en masse "opdragelse" af den udvalgte Alfahan, der klart er parat med frådne tænder at kræve sin territorieret,

At Parring med andre, ikke forandre hans status som Alfahan i mit verdensbillede. :D :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu kan man jo være kærester på mange forskellige måder.  Set i et generelt skær vil jeg umiddelbart mene at der er stor forskel  på om dette kæreste forhold sker imellem to unge mennesker der ønsker at bo sammen, at få børn sammen osv  eller om vi i modsatte ende af spektret taler hver for sig boende kærester,  hvor parterne så at sige er hinandens ”krydderi ” i  deres liv .  

Jeg tror, at skal der sættes procenter på,  så vil sidst nævnte mere løse forhold have bedre betingelser end først nævnte.   Jeg tror dog stadig at sidste nævnte vil være en ordentlig mundfuld for en del, da det således også fordre at begge personer er nogle rimelig stærke og selvstændige personer, der i daglig dagen kan klare sig selv.

Jeg vil ikke dvæle så meget ved jalousi, mistro, ejerfornemmelser,  da andre allerede har nævnt disse forhold, samt at det er indlysende nødvendigt at disse følelser bør ligge et pænt stykke under  ”gennemsnitsmennesket”.

Jeg tror heller ikke at man kan se bort fra graden af åbenhed  kontra dækhistorier overfor ens familie og nærmeste omgangskreds,  har betydning for forholdets overlevelsesevne.   Og til sidst vil jeg blot nævne en ting, som jeg kender fra fokus-forhold (forhold som alle ser og kommentere på)  Det kræver nosser at stå ved og forsvare sin kærlighed, når den angribes fra ens nære omgivelser.   Man skal nok heller ikke være konfliktsky hvis man vover forsøget.

Hvad med mig selv ? Selvfølgelig kan jeg da forelske mig en glædespige. Om jeg ville gå ind i et kæreste forhold ville nok afhænge af  hvilket type forhold vi taler om.   Umiddelbart ville jeg ikke have nogen kvaler ved at træde ind i et rimeligt løst forhold.     Taler vi et klassisk til livet os skiller forhold ville det relevante spørgsmål ikke være ”Elsker jeg pigen” men ”Kan jeg leve ud denne pige”.

For ikke at skrive en længere smøre end højest nødvendigt, skal sidst nævnte tolkes som en moden og velovervejet beslutning  fra begge parter, hvor man efter bedste evne har forholdt sig til de problematikker og konflikter der vil følge med .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lady Cherie

Og klart det kræver en masse "opdragelse" af den udvalgte Alfahan, der klart er parat med frådne tænder at kræve sin territorieret,  

Jamen, så vælg en bonobo-mand (eller flere) i stedet for en chimpanse-han ... :) 

Der er to abe-arter, der er meget tæt beslægtet med mennesket.
Chimpansen og bonobo-en.

Bonoboen er også en slags chimpanse, men de to arters adfærd er kollosalt forskelligt - især på det sociale og seksuelle område.

Chimpanser er strengt hierarki-dannende, og den dominerende han tilkæmper sig eneretten til at parre sig.

Hos bonoboerne er det hnnerne, der dominerer, og alle dyrker sex på kryds og tværs - sex er et socialt bindemiddel.

Som der står i en artikel på Videnskab.dk 

http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/sex-glade-hippie-aber-er-menneskets-fraekke-kusine 

.. hvis man smider et stykke legetøj ind til en chimpanseflok, så slås de om den indtil den stærkeste erobrer legetøjet, og så beholder han den for sig selv.
.. hvis man smider legetøjet ind til en bonobo-flok, så dyrker de først sex på kryds og tværs, og så deles de om legetøjet ...

Jeg har tit en oplevelse af, at vi mennesker er voldsomt splittet mellem en 'chimpanse-natur' og en 'bonobo-natur'.

Og 'bonobo-mennesker' har en helt anden og meget mere afslappet tilgang til sex og erotik end 'chimpanse-mennesker'.
Og i øvrigt også til mange andre sociale ting, så som fordelingen af goderne ("legetøjet")

Det er lidt 'sat på spidsen', men jeg ku' ikk' la' vær ...

Historien er en evig kamp mellem 'chimpanse-mentalitet' og 'bonobo-mentalitet' ...
De to mennesketyper forstår overhovedet ikke hinanden, og især kan chimpansemennesker ikke udstå bonobo-mennesker ... 

Nå, men pointen var altså bare, drop Alfa-hannen og find dig nogle Bonobo-mænd ...
De vil sikkert ha' det okay med dit job ... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo være kærester på mange forskellige måder.  Set i et generelt skær vil jeg umiddelbart mene at der er stor forskel  på om dette kæreste forhold sker imellem to unge mennesker der ønsker at bo sammen, at få børn sammen osv  eller om vi i modsatte ende af spektret taler hver for sig boende kærester,  hvor parterne så at sige er hinandens ”krydderi ” i  deres liv .  

Jeg tror, at skal der sættes procenter på,  så vil sidst nævnte mere løse forhold have bedre betingelser end først nævnte.   Jeg tror dog stadig at sidste nævnte vil være en ordentlig mundfuld for en del, da det således også fordre at begge personer er nogle rimelig stærke og selvstændige personer, der i daglig dagen kan klare sig selv.

Jeg vil ikke dvæle så meget ved jalousi, mistro, ejerfornemmelser,  da andre allerede har nævnt disse forhold, samt at det er indlysende nødvendigt at disse følelser bør ligge et pænt stykke under  ”gennemsnitsmennesket”.

Jeg tror heller ikke at man kan se bort fra graden af åbenhed  kontra dækhistorier overfor ens familie og nærmeste omgangskreds,  har betydning for forholdets overlevelsesevne.   Og til sidst vil jeg blot nævne en ting, som jeg kender fra fokus-forhold (forhold som alle ser og kommentere på)  Det kræver nosser at stå ved og forsvare sin kærlighed, når den angribes fra ens nære omgivelser.   Man skal nok heller ikke være konfliktsky hvis man vover forsøget.

Hvad med mig selv ? Selvfølgelig kan jeg da forelske mig en glædespige. Om jeg ville gå ind i et kæreste forhold ville nok afhænge af  hvilket type forhold vi taler om.   Umiddelbart ville jeg ikke have nogen kvaler ved at træde ind i et rimeligt løst forhold.     Taler vi et klassisk til livet os skiller forhold ville det relevante spørgsmål ikke være ”Elsker jeg pigen” men ”Kan jeg leve ud denne pige”.

For ikke at skrive en længere smøre end højest nødvendigt, skal sidst nævnte tolkes som en moden og velovervejet beslutning  fra begge parter, hvor man efter bedste evne har forholdt sig til de problematikker og konflikter der vil følge med .

Nu tror jeg desværre ikke at jeg nogensinde ville kunne gå ind i et forhold med en moden og velovervejet beslutning.

Hvis mit hjerte siger wauv, så kaster jeg alt hvad jeg har ind i det, helt uden nogen forbehold eller omtanke.

Ved godt at det er dumt, men sådan er mit dumme hjerte :wub: :wub: :wub: :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lady Cherie

Jamen, så vælg en bonobo-mand (eller flere) i stedet for en chimpanse-han ... :) 

Der er to abe-arter, der er meget tæt beslægtet med mennesket.

Chimpansen og bonobo-en.

Bonoboen er også en slags chimpanse, men de to arters adfærd er kollosalt forskelligt - især på det sociale og seksuelle område.

Chimpanser er strengt hierarki-dannende, og den dominerende han tilkæmper sig eneretten til at parre sig.

Hos bonoboerne er det hnnerne, der dominerer, og alle dyrker sex på kryds og tværs - sex er et socialt bindemiddel.

Som der står i en artikel på Videnskab.dk 

http://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/sex-glade-hippie-aber-er-menneskets-fraekke-kusine 

.. hvis man smider et stykke legetøj ind til en chimpanseflok, så slås de om den indtil den stærkeste erobrer legetøjet, og så beholder han den for sig selv.

.. hvis man smider legetøjet ind til en bonobo-flok, så dyrker de først sex på kryds og tværs, og så deles de om legetøjet ...

Jeg har tit en oplevelse af, at vi mennesker er voldsomt splittet mellem en 'chimpanse-natur' og en 'bonobo-natur'.

Og 'bonobo-mennesker' har en helt anden og meget mere afslappet tilgang til sex og erotik end 'chimpanse-mennesker'.

Og i øvrigt også til mange andre sociale ting, så som fordelingen af goderne ("legetøjet")

Det er lidt 'sat på spidsen', men jeg ku' ikk' la' vær ...

Historien er en evig kamp mellem 'chimpanse-mentalitet' og 'bonobo-mentalitet' ...

De to mennesketyper forstår overhovedet ikke hinanden, og især kan chimpansemennesker ikke udstå bonobo-mennesker ... 

Nå, men pointen var altså bare, drop Alfa-hannen og find dig nogle Bonobo-mænd ...

De vil sikkert ha' det okay med dit job ... :)

Hej Sneræv

mmm jeg tror, du misforstår lidt med vilje...he he :D :D

Men som Nikita Skriver, det kræver sin mand og sin Kvinde at have et forhold i Vores Branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke selv været forelsket i en glædespige, men mødt mange som jeg har haft utroligt stor respekt for og af samme grund har haft lyst til at lære at kende på en anden måde. Og når jeg har haft det sådan, er jeg blevet ramt af virkeligheden; for det er jo netop en del af konceptet man også betaler for, nemlig at ingen af parterne kan stille krav eller forventninger om mere.

Jeg genkender det med respekten for glædespigerne.

Jeg har opsøgt glædespiger de sidste 4-5 år, og min respekt for dem er kun steget med tiden. Navnlig grundet de forbavsende velformulerede piger, der er herinde. De har åbnet helt nye horisonter.

Forelsket - hvordan det så end defineres - i en glædespige har jeg nu aldrig været. Her har jeg omhyggeligt gjort min position klar: Jeg er en gift mand med børn og et godt familieliv, som jeg ikke vil sætte over styr.

En del af denne succes er - sært nok - at besøge en glædespige, og hvis jeg kan lære hende nærmere at kende som menneske er det kun et uvurderligt stort plus. Og det kan faktisk lykkes.

Så jeg er i den enestående situation, at jeg på den ene side har et lykkeligt familieliv, og på den anden side, hvor dette alligevel ikke helt slår til, et additiv i form af en pige, jeg har fuld fortrolighed med, både fysisk og psykisk.

Jeg forlanger ikke mere af denne tilværelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu tror jeg desværre ikke at jeg nogensinde ville kunne gå ind i et forhold med en moden og velovervejet beslutning.

Hvis mit hjerte siger wauv, så kaster jeg alt hvad jeg har ind i det, helt uden nogen forbehold eller omtanke.

Ved godt at det er dumt, men sådan er mit dumme hjerte :wub: :wub: :wub: :wub:

Nu skal det vel også retfærdigt vis med, at jeg skrev et klassisk til livet os skiller forhold, Jeg er såmænd ikke anderledes skruet sammen omkring mit hjerte, så længe vi taler forelskelse og løse forhold, men taler vi, at skulle have en hverdag til at fungere sammen, fælles bolig, økonomi, mine unger, dine unger, exere osv,  så må jeg nok indrømme, at jeg også inddrager en del fornuft.

Og hvorfor så det ? Tja, har man prøvet det med længere varende forhold nogle gange, så er det vist meget naturligt, at man inddrager sine tidligere erfaringer før man filtre sig helt ind i et andet menneske igen. Men selvfølgelig er vi jo alle forskellige og alle har jo også noget forskelligt med i baggagen.

Og jeg afviser bestemt heller ikke at din metode virker. Samme metode virkede egentligt fint for mig, da jeg blev far "Jeg kastede mig såmænd også bare ud i det uden at have gjort mig ret mange tanker omkring, hvordan det ville forandre mit liv" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX.

Ny fagre verden.  :-P  :-P

Ja, vi, som har kendt kong Gudfred personligt, må jo bøje os for de nye tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu skal det vel også retfærdigt vis med, at jeg skrev et klassisk til livet os skiller forhold, Jeg er såmænd ikke anderledes skruet sammen omkring mit hjerte, så længe vi taler forelskelse og løse forhold, men taler vi, at skulle have en hverdag til at fungere sammen, fælles bolig, økonomi, mine unger, dine unger, exere osv,  så må jeg nok indrømme, at jeg også inddrager en del fornuft.

Og hvorfor så det ? Tja, har man prøvet det med længere varende forhold nogle gange, så er det vist meget naturligt, at man inddrager sine tidligere erfaringer før man filtre sig helt ind i et andet menneske igen. Men selvfølgelig er vi jo alle forskellige og alle har jo også noget forskelligt med i baggagen.

Og jeg afviser bestemt heller ikke at din metode virker. Samme metode virkede egentligt fint for mig, da jeg blev far "Jeg kastede mig såmænd også bare ud i det uden at have gjort mig ret mange tanker omkring, hvordan det ville forandre mit liv" :)

Nu har jeg en del erfaring ud i at være i et fast forhold. Mit sidste forhold varede i 11 år og vi fik to børn.

Jeg har yderligere et barn, fra et tidligere forhold, der så varede i 5 år.

Mit sidste forhold endte faktisk helt ok til at starte med, men så fandt min ex en anden mand og lige pludselig ville hun have børnene fuld tid, selvom vi havde kørt med en 7/7 ordning i 2 år

Det hele endte med en retssag og et helvede, som jeg slet ikke kan beskrive på tekst.

Desværre fortsætter det og ender måske i endnu en retssag.

Det skulle man så mene at det burde have gjort mig klogere, men jeg ved med mig selv, at hvis jeg først bliver rigtigt forelsket, så ryger alle mine forbehold og så kaster jeg mig ud i det, med hud, hår og sjæl.

For mig er det den eneste måde og kan jeg ikke det, så vil jeg hellere lade være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, vi, som har kendt kong Gudfred personligt, må jo bøje os for de nye tider.

'

Ja, og der var vist noget med at ham Gudfred truede Kejseren Karl den store, med at ville Voldgæste ham i Aachen. 

Lækkert ord for øvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror det spørgsmål siger noget om dit syn på glædespiger, eller blot din forestilling om dem - og tag det endelig ikke som et angreb fra min side :smile:

Ja, jeg er blevet mere følelsesmæssigt moden. Det gør mig ofte også mere tolerant og eftergivende, men det har nu endnu ikke gjort livet til en dans på roser :smile:

VikingThor,

Nu var mine spørgsmål ledende, jeg ville bare høre hvordan du vil takle disse følelsesmæssige situationer.

Ja, jeg kunne godt være kæreste med en glædespige :)

Jeg har selv besøgt en del glædespiger så den fælles baggrund er på plads, og det ville være en smule hyklerisk hvis jeg ikke kunne acceptere hendes job når jeg selv benytter mig af tjenesterne.

Jeg mener absolut ikke man automatisk kvalificerer sig til at være egnet som kæreste materiale bare fordi man har besøg en masse glædespiger...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først lige en anerkendende og befriende konstatering: skønt med et interessant emne der har kørt mange sider uden tilsmudsnig -skønt!

Kæreste med en glædespige?

-Det korte svar er: nej

Begrundelsen: intet med jalousi - eller problemer med at dele - eller se ned på glædespiger:-)

Jeg gør mig simpelthen ikke i kærester og parforhold -ikke til "one woman"

Dur bare ikke for mig - jeg er til min absolutte frihed og uafhængighed.

Uanset hvor meget bøvl der er med kollegaer og omgangskreds der ikke kan forstå det.

Jeg har tog et livsvalg for 6 år siden og det har bare føltes så rigtig og skabt indre harmoni

Lad mig danse rundt fra den ene glædespige til den anden og lad mig nyde den lille forelske som der er efter et succes fyldt møde -skal være:-)

Men beklager ingen langvarig forelskelser og ingen potentiel kærestemulighed hos mig

Jeg deler gerne glædespiger med andre og glædespiger må deles om mig;-)

/K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan ikke helt se mig selv være kæreste med en glædespige. Ikke fordi jeg ikke vil(for jeg vil godt!), men fordi jeg tvivler på jeg kan hive en sådan stor fisk i land.

Tror ikke engang det ville hjælpe hvis jeg blev millionær :P.

MEN, skulle muligheden en dag byde sig for at blive kæreste med en glædespige, så deler jeg gerne med andre ;).

Er selvfølgelig nemt for mig at sige nu hvor det jo ikke er aktuel.

Men har faktisk tit tænkt på at hvis jeg en dag fik en kæreste(hvem som helst), så ville det ikke gøre mig noget jeg ikke havde hende for mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Ja nu mente jeg at jeg utrykte mig klart. Det kan jeg godt se jeg ikke gjorde.

Jeg mener ikke eje hende som menneske - men jeg vil eje hendes troskab. Det i sig selv er at begrænse hende, men sådan er jeg nu indrettet. Hun har frihed til at gøre alt andet, også uden at forklare. Men den der ting, det er for tæt på vores fælles intimitet, til at jeg kan leve med at andre også oplever den.

Gav det mening nu?

Ja, nu giver det rigtig god mening, og jeg forstår - eller prøver i hvert fald på at forstå... :)  - Tak for at skære det ud i pap.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Vælger man kæreste ud fra hvilket job han/hun har ?? 

Det gør nogle jo åbenbart, siden spørgsmålet kommer op her.

Jeg gør ikke, jeg forstår faktisk ikke rigtigt hvorfor det kan være et problem. Hvis man forelsker sig i hinanden, kan jeg simpelt hen ikke se problem stillingen. Man ejer ikke hinanden under nogen omstændigheder alligevel. Det vigtigste må - i min optik - være at være ærlige overfor hinanden, og så kommer resten af sig selv, hvis man virkelig elsker hinanden.

Jalousi kan ødelægge ethvert forhold, uanset om vi taler et forhold med en glædespige eller ej.

Men jeg har egentlig altid troet at det mest komplicerede var for pigen selv - det at forelske sig i en gæst. Jeg kan sagtens se hvorfor gæsten skulle forelske sig i pigen. Der er jo nogle af dem der er fantastiske mennesker. Med al den menneskelige rummelighed, man netop ikke ser de fleste andre steder.

Jeg har selv været meget tæt på at forelske mig i en glædespige, og måtte simpelt hen lade være med at besøge hende igen, af frygt for yderligere forelskelse - og selvfølgelig fordi jeg var sikker på at det ikke var gensidigt, til trods for at jeg nok tror vi begge nød når jeg besøgte hende. Jeg gjorde ihvertfald.

TVR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tvr: Ja, nogle vælger kæreste efter hvilket job hun har..... jeg har overvejet længe, om jeg ville deltage i denne tråd, og ville egentlig ikke, men dit indlæg fik mig til at ændre mening.... Bla fordi min historie ikke handler om forhold med gæster, men med mænd udenfor branchen, hvis man kan sige det sådan.

Jeg er single og har det faktisk rigtig godt med det, heldigvis, for det kommer sandsynligvis til at forblive sådan for mig.... Jeg har arbejdet som pige ca 1 1/2 år og har i den periode forelsket mig to gange, og så kommer der jo tanker om en fælles hverdag og fælles fremtid, hvis man som jeg privat er til tosomhed og troskab ;-)

Begge gange har det været mænd jeg har kendt privat og været venner med gennem flere år. Begge gange har jeg været ærlig og fortalt om mit job, så snart der kom amoriner i luften. Det kom bag på dem, men begge var villige til at forsøge.

Jeg er stadig single, begge forhold varede kun et par måneder eller tre før vi måtte give op. Det var for svært at jeg gik på arbejde, selvom det for mig netop er et arbejde, det var også for svært at håndtere dobbeltlivet, dækhistorierne og tanken om, hvad folk ville sige, hvis det kom frem. Begge mænd ville gerne ha en fælles fremtid med mig, hvis jeg bare holdt op med at arbejde.

Mit arbejde, der kun er et bijob, kom til at fylde rigtig meget, selvom det er mænd jeg har fælles interesser, venner mv med og vi har kendt hinanden i årevis. Vi er heldigvis stadig venner, men det kostede lige et par hak i tuden, og en forvisning om at det er bedst for mig, at forblive single.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tvr: Ja, nogle vælger kæreste efter hvilket job hun har..... jeg har overvejet længe, om jeg ville deltage i denne tråd, og ville egentlig ikke, men dit indlæg fik mig til at ændre mening.... Bla fordi min historie ikke handler om forhold med gæster, men med mænd udenfor branchen, hvis man kan sige det sådan.

Jeg er single og har det faktisk rigtig godt med det, heldigvis, for det kommer sandsynligvis til at forblive sådan for mig.... Jeg har arbejdet som pige ca 1 1/2 år og har i den periode forelsket mig to gange, og så kommer der jo tanker om en fælles hverdag og fælles fremtid, hvis man som jeg privat er til tosomhed og troskab :wink:

Begge gange har det været mænd jeg har kendt privat og været venner med gennem flere år. Begge gange har jeg været ærlig og fortalt om mit job, så snart der kom amoriner i luften. Det kom bag på dem, men begge var villige til at forsøge.

Jeg er stadig single, begge forhold varede kun et par måneder eller tre før vi måtte give op. Det var for svært at jeg gik på arbejde, selvom det for mig netop er et arbejde, det var også for svært at håndtere dobbeltlivet, dækhistorierne og tanken om, hvad folk ville sige, hvis det kom frem. Begge mænd ville gerne ha en fælles fremtid med mig, hvis jeg bare holdt op med at arbejde.

Mit arbejde, der kun er et bijob, kom til at fylde rigtig meget, selvom det er mænd jeg har fælles interesser, venner mv med og vi har kendt hinanden i årevis. Vi er heldigvis stadig venner, men det kostede lige et par hak i tuden, og en forvisning om at det er bedst for mig, at forblive single.

Bare et nysgerrig spørgsmål Liv….. Men har jeg læst rigtig, at du forventer at han ikke ser andre kvinder, selvom du har dit arbejde?? Et arbejde du ikke har lyst til at opgive i kærlighedens navn…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en rigtig rørende historie Liv ... det gør mig på sin vis trist at det kiksede men stor respekt for forsøgene... 

jeg valgte singlelivet inden jeg startede det her... men jeg ville godt nok være ked af hvis jeg havde lyst til at være double at få sådan et par hak i tuden som du beskriver der.. 

jeg synes det er absurd modigt at du har gjort forsøget med risiko for kiks... endda 2 gange....  gigant respekt...det er totalt sejt at turde risikere at blive såret på den måde!!

bow.gifbow.gifbow.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Liderlig, de mænd jeg omtaler var slet ikke interesserede i at se andre kvinder, det var ikke det debatten gik på. Men om hvorvidt de kunne holde til, at jeg gik på arbejde. Det er ikke elskere, jeg har har, det er gæster i min forretning ;-) Kan du se forskellen? Opgiver du dit arbejde som fx buschauffør, fordi din nye kæreste beder dig om det? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...