Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. Maj, 2014 Der var engang at jeg aldrig ville kunne have acc. at min kæreste havde sex med en anden. Efterhånden, som jeg er blevet ældre, så har jeg ændret mig en del. Sex mellem to mennesker der elsker hinanden er en utrolig og skøn ting og for mig meget vigtigt for at et forhold skal fungere, men når det så er sagt, så er sex nu engang "bare" sex og hvis det at man har sex med andre, eller involvere flere personer, når man som par har sex, er det der gør at man får et ekstra smil på i hverdagen, så helt fint med mig, sålænge at det virker begge veje og det ikke er noget der skal skjules osv. Jeg ville da ikke blive glad, hvis det var noget min kæreste havde lyst til, men så ikke have lyst til mig. Du skriver at mænd bare kan have sex uden at have følelser med, men at du ikke mener at det gælder for kvinder. Der må jeg sige at jeg er uenig med dig, for jeg tror faktisk ikke at der er så stor forskel, hvad det angår på mænd og kvinder mere. Kvinder er blevet meget mere frigjorte og uafhængige og med den frihed, som de har opnået, er også lysten til at udleve deres seksualitet steget og det har gjort at også kvinder har lyst til et knald i ny og næ, som ikke fører til andet end sex. Jeg føler mig overbevist om, at selvom en kvinde elsker en mand, så kan hun sagtens finde stor fornøjelse i at have sex med en anden. Mennesker har aldrig været monogame fra naturens side, heller ikke kvinderne, men samfundets normer har har "tvunget" det hen over hovederne på os og særligt kvinderne har været ilde set, hvis de havde sex med flere mænd, men så vil jeg da lige tilsidst stille et lille spørgsmål. Hvis mænd fra naturens side altid har haft sex med flere partnere end kvinderne, er der så en helvedes bunke kvinder der lyver, eller er der nogle få kvinder der har haft det VIRKELIGT sjovt Toddy - I love you..! - Og er meget enig i dine perceptioner - pånær det dér udsagn:"det er bare sex"... Det er det jo netop ikke "bare", når det tilsyneladende er så vigtigt, for at vi som mennesker kan fungere optimalt... Imo giver man et lille stykke af sig selv, når man deler det mest intime med et andet menneske... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. Maj, 2014 Hej SEM. Meget interessant indlæg du her, har lavet. Kunne, jeg blive forelsket, ja sagtens da. Om det er i en glædespige, en hvilken som helst anden pige. Så stort ja herfra. Kan der være nogle ting i et, sådan forhold ja mange. Kunne jeg forstille mig, min kæreste sagde god arbejdslyst til dig, jeg tager lige på kontoret. Se mine tanker kunne i løbet af dagen gå på. hvem er hun nu sammen med, har hun det godt, Er der sket hende noget. Men når det er sagt, tror jeg bestemt, at hvis man er åben begge to, er ærlige om hvad der sker, kan tale om det. Ja så vil, jeg da ikke sige det ikke kunne ske. Forelskelse kan være en svær ting at forholde sig til, se heller ikke sikkert du vil have en kæreste der har været kunde. Men hvis det skulle ske, tager jeg den der fra. Man kunne også møde en pige i byen blive vildt forelsket, og få, at vide efter nogle mdr, at hun har eller er glædespige, Ville det ændre mit syn. Nej det håber jeg ikke. Så lader tingene ske som de kommer. Og skulle de ske, at blive forelsket. Siger jeg bare jubiiiiii. KK Smiler... Du er ski da også altid så sympatisk KK... Nyder at læse dine indlæg - og tage til genmæle... Tak.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. Maj, 2014 Jeg er jo ret gammel – også herinde på EG – så derfor kan jeg huske et par strenge om spørgsmålet. Jeg tillader mig at bringe henvisninger til de relevante strenge, idet der jo er kommet en hel del nye brugere til siden: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> ... Og når du nu er så gammel, kunne det så ikke være dejligt med nogle heelt nye og friske betragtninger - også fra os nye..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Maj, 2014 Mange tak SEM. For de søde ord. Kan nu kun sige ilm til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Maj, 2014 Øhm... Blot liige for at slå én ting fast, er ovenstående ikke ment som en kontaktannonce... - Men tak for interessen.. Hæhæ, jeg tror sgu' at dit skriv herinde per se er en kæmpe kontaktannonce ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Maj, 2014 (edited) ... Og når du nu er så gammel, kunne det så ikke være dejligt med nogle heelt nye og friske betragtninger - også fra os nye..? Jo selvfølgelig kunne det da det. Ligesom jeg tænkte, at I nye kunne have glæde af at læse de mange kloge ord, der tidligere har været skrevet om emnet. Den dybe tallerken behøver ikke at blive opfundet hver evig eneste dag. Så min tanke var ikke et "åh nej, den har vi hørt før", men derimod at bygge en bro imellem gammelt og nyt :). Forhåbentligt til gælde for alle. Redigeret 19. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Stemplet Skrevet 19. Maj, 2014 Det ville jeg sagtens kunne, men kun med den betingelse af at sex med andre også er legitimt for manden. Så for en gangs skyld må jeg erklære mig enig i Jasmins model :-D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. Maj, 2014 Hæhæ, jeg tror sgu' at dit skriv herinde per se er en kæmpe kontaktannonce ;) Jeg tror du har ret... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. Maj, 2014 Jo selvfølgelig kunne det da det. Ligesom jeg tænkte, at I nye kunne have glæde af at læse de mange kloge ord, der tidligere har været skrevet om emnet. Den dybe tallerken behøver ikke at blive opfundet hver evig eneste dag. Så min tanke var ikke et "åh nej, den har vi hørt før", men derimod at bygge en bro imellem gammelt med nyt :). Forhåbentligt til gælde for alle. Den der med broen kan jeg ret godt lide - også i overført betydning... Tak, BX... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Maj, 2014 Imo giver man et lille stykke af sig selv, når man deler det mest intime med et andet menneske... Undskyld, at jeg gamle mand nu laver et sidespor. Men jeg har her på det sidste kunnet iagttage "imo", og hvad F..... betyder nu det? Vel næppe " i mildere omgivelser" ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Maj, 2014 in my opinion BX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. Maj, 2014 Undskyld, at jeg gamle mand nu laver et sidespor. Men jeg har her på det sidste kunnet iagttage "imo", og hvad F..... betyder nu det? Vel næppe " i mildere omgivelser" ? Imo = in my opinion... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 19. Maj, 2014 Hej smuksak, Uha ja... At være partner til en kvinde med vores erhverv er ikke for de fleste. Jeg er gift. Min mand har aldrig været betalende gæst hos mig, men har helt fra starten vidst, hvad han gik ind til. Jeg har ikke selv været kæreste til en mand, som jeg mødte på jobbet. Af hvad jeg har erfaret fra mange kollegaer, så er det nemlig ikke særlig nemt - for ikke at sige pænt umuligt - at få disse forhold til at glide uden alt for mange bump på vejen. Måske det er lykkes for nogle få... Har bare sjældent hørt om det. Sisse har før været inde på den her problemstilling, men når jeg møder mine gæster i dobbeltsengen, så er det mig i min allerbedste version, som de har fat i. Når en mand og jeg mødes, hygger og har sex, så ser vi kun hinandens bedste sider. Det er det smarte ved dette koncept. Det kan - hos nogle mænd - måske give en lidt skæv opfattelse af, at vi ikke er ligesom alle andre kvinder på andre områder... Men det er vi! Nogle mænd bliver måske fortryllet og fascineret af denne her varme kvinde, men ville så blive fælt skuffet, hvis de troede at frækkerten var liderlig 24/7, altid dullet op og altid var glad og smilende. Dog vil jeg gerne knalde med min mand noget oftere, end hvad jeg kan forstå på mange gifte mænd er normalt. Nå, men jeg er som sagt gift. Det siger sig selv, at man som mand ikke skal have alt for store tendenser til jalousi og besiddertrangen skal heller ikke være fremtrædende. Men eftersom at jeg selv kender én, samt det faktum at jeg kender rigtig mange kollegaer, som heller ikke er single, så findes der faktisk en hel del mænd, som er i stand til at trives med dette. Jeg orker faktisk ikke altid at fortælle det, når nogle af mine gæster spørger, om jeg er single, for jeg møder ofte store uforstående øjne, og derefter kan der også ryge nogle ubehagelige kommentarer ud fra sidebenene som f.eks: "så kan han da ikke elske dig sådan rigtigt!?"... SUK! Som Jasmin skriver, så er vi alle forskellige... Ikke alle lider af jalousi og besiddertrang, og derfor er det faktisk muligt. Endda muligt helt uden problemer! Hvis bare kærligheden og tilliden er intakt. For at komme ind på lidt af det, som Jordmanden skriver, så spørger min mand da om ting vedrørende jobbet. Men det er aldrig blevet modtaget som et tegn på mistillid - tværtimod! Der skal nemlig spilles med totalt åbne kort for, at tilliden skal forblive intakt. Og ligesom jeg interesserer mig for det, som han går og laver, så går det selvfølgelig også den anden vej. Og der er da ikke noget federe, at have så fortrolig en partner, at jeg kan komme hjem og dele både de gode og dårlige oplevelser. Jeg er meget priviligeret. Hehe... Så kvinder kan ikke dyrke sex med en mand, som de ikke elsker? Hvad pokker er det så, at alle os glædespiger laver? Og vi er sgu nok ikke de eneste kvinder, der har det fint med det. Og det kan vi oveni købet gøre samtidig med, at vi elsker en anden. Jeg har masser at give af, så der er plads til rigtig mange mennesker i min omsorgs-kurv. Som Toddy også runder, så er der nok ikke den store forskel på mænd og kvinder på det punkt... Kvinder praler måske bare ikke så meget over det, som jer mænd. ;) 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 19. Maj, 2014 Imo = in my opinion... Nååååh, I mener "efter min mening". Hvorfor skriver I så ikke "emm"? Det ville lette mange tankebesværede! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 19. Maj, 2014 BX. Ny fagre verden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 19. Maj, 2014 I loooove you Nikita. ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. Maj, 2014 Kvinder praler måske bare ikke så meget over det, som jer mænd. Som du sikkert ved smukke Nikita, så buldrer tomme tønder jo mest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 19. Maj, 2014 I loooove you Nikita. ... Kærligheden er såre gensidig :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 19. Maj, 2014 ... Og hvad tror du, kunne komplicere tingene...? De fleste af jeg fantastiske gudinder, ihvertfald dem jeg kunne se mig blive forelsket i, lever et dobbelt liv, som vil give noget knas i hverdagen. Og så er der jo elefanten i værelset, at hun ligger og hygger med andre mænd. Det vil kræve noget soul searching ikke at blive jalous. Men er kærligheden stor nok, hvilket jeg uden tvivl tror den vil kunne være, så overkommer man det jo nok i fælles skab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. Maj, 2014 Kærligheden er såre gensidig mmmhhh dejlig med pige til pige love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. Maj, 2014 mmmhhh dejlig med pige til pige love Fuck nu fik jeg lige en krise :wub: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 19. Maj, 2014 Hej smuksak, Uha ja... At være partner til en kvinde med vores erhverv er ikke for de fleste. Jeg er gift. Min mand har aldrig været betalende gæst hos mig, men har helt fra starten vidst, hvad han gik ind til. Jeg har ikke selv været kæreste til en mand, som jeg mødte på jobbet. Af hvad jeg har erfaret fra mange kollegaer, så er det nemlig ikke særlig nemt - for ikke at sige pænt umuligt - at få disse forhold til at glide uden alt for mange bump på vejen. Måske det er lykkes for nogle få... Har bare sjældent hørt om det. Sisse har før været inde på den her problemstilling, men når jeg møder mine gæster i dobbeltsengen, så er det mig i min allerbedste version, som de har fat i. Når en mand og jeg mødes, hygger og har sex, så ser vi kun hinandens bedste sider. Det er det smarte ved dette koncept. Det kan - hos nogle mænd - måske give en lidt skæv opfattelse af, at vi ikke er ligesom alle andre kvinder på andre områder... Men det er vi! Nogle mænd bliver måske fortryllet og fascineret af denne her varme kvinde, men ville så blive fælt skuffet, hvis de troede at frækkerten var liderlig 24/7, altid dullet op og altid var glad og smilende. Dog vil jeg gerne knalde med min mand noget oftere, end hvad jeg kan forstå på mange gifte mænd er normalt. Nå, men jeg er som sagt gift. Det siger sig selv, at man som mand ikke skal have alt for store tendenser til jalousi og besiddertrangen skal heller ikke være fremtrædende. Men eftersom at jeg selv kender én, samt det faktum at jeg kender rigtig mange kollegaer, som heller ikke er single, så findes der faktisk en hel del mænd, som er i stand til at trives med dette. Jeg orker faktisk ikke altid at fortælle det, når nogle af mine gæster spørger, om jeg er single, for jeg møder ofte store uforstående øjne, og derefter kan der også ryge nogle ubehagelige kommentarer ud fra sidebenene som f.eks: "så kan han da ikke elske dig sådan rigtigt!?"... SUK! Som Jasmin skriver, så er vi alle forskellige... Ikke alle lider af jalousi og besiddertrang, og derfor er det faktisk muligt. Endda muligt helt uden problemer! Hvis bare kærligheden og tilliden er intakt. For at komme ind på lidt af det, som Jordmanden skriver, så spørger min mand da om ting vedrørende jobbet. Men det er aldrig blevet modtaget som et tegn på mistillid - tværtimod! Der skal nemlig spilles med totalt åbne kort for, at tilliden skal forblive intakt. Og ligesom jeg interesserer mig for det, som han går og laver, så går det selvfølgelig også den anden vej. Og der er da ikke noget federe, at have så fortrolig en partner, at jeg kan komme hjem og dele både de gode og dårlige oplevelser. Jeg er meget priviligeret. Hehe... Så kvinder kan ikke dyrke sex med en mand, som de ikke elsker? Hvad pokker er det så, at alle os glædespiger laver? Og vi er sgu nok ikke de eneste kvinder, der har det fint med det. Og det kan vi oveni købet gøre samtidig med, at vi elsker en anden. Jeg har masser at give af, så der er plads til rigtig mange mennesker i min omsorgs-kurv. Som Toddy også runder, så er der nok ikke den store forskel på mænd og kvinder på det punkt... Kvinder praler måske bare ikke så meget over det, som jer mænd. Tak Nikita... Tak fordi du deler noget så personligt. - Og sikke da et skønt og ærligt indlæg der i dén grad vækker min eftertænksomhed... ...Sådan ville jeg også gerne leve engang i fremtiden - altså i kærlighed, åbenhed, respekt og tillid... Dog kræver det sin mand, som du også selv er inde på... Så det at du anser det som et privilegium, er jeg helt enig i - endda et ret stort et af slagsen... Hvor er det skønt og livsbekræftende, at det rent faktisk KAN lykkedes... Tak for at give mig troen på det jeg troede var umuligt... Krammer 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morten Jerk 30 Skrevet 19. Maj, 2014 i mine yngere dage ca. 10år siden var jeg stripper og så i en periode en pige som ikke direkte var glædes pige, nu om dage vil hun være sugar baby. men hun havet en ældre herre som besøgte hinde rimelig fast og hun fik sine faste udgifter dækket af ham. havet intet problem med at hun så en anden herre på den måde. hvordan jeg vil have det nu er ikke direkte til at svare på men tror enlig ikke jeg vil se det som noget problem at finde sammen med en kollega på det plan. tror dog ikke at det vil ske da jeg ikke ønsker at have sex med en kollega 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 19. Maj, 2014 Nååååh, I mener "efter min mening". Hvorfor skriver I så ikke "emm"? Det ville lette mange tankebesværede! Ja, tænk sig at folk kan finde på at bruge internet-forkortelser på..... Internettet Verden er af lave 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg