Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Godaften brødre

Har haft en mega dejlig oplevelse i dag.

Besøgte Mercedes i hendes lejlighed. Hun lukkede op med et dejligt smil og en lille lårkort kjole.

Hun ser så sød og dejlig ud, og førte mig ind i stuen/soveværelset.

Jeg lagde mig på sengen og hun gav mig et dejligt blow uden gummi. Det er hun sku god til 🤩

Jeg havde bestilt 30min uden gummi, så efter blow satte Mercedes sig op på mig og red mig, mens jeg nussede hendes bryster. Om i doggy.. shit boys en røv.. kneppede hende så hårdt og kom med et brag.

tog et kort bad inden jeg smuttede ud af døren igen.

Sted 9/10 meget diskret lejlighed med gode parkeringsmuligheder

Mercedes: 10/10 mega sød, smuk og bare helt igennem dejlig

Link: https://annoncelight.dk/showad/456218

Peace out Holmeren

Skrevet
Holmeren skrev, for 9 timer siden:

Godaften brødre

Har haft en mega dejlig oplevelse i dag.

Besøgte Mercedes i hendes lejlighed. Hun lukkede op med et dejligt smil og en lille lårkort kjole.

Hun ser så sød og dejlig ud, og førte mig ind i stuen/soveværelset.

Jeg lagde mig på sengen og hun gav mig et dejligt blow uden gummi. Det er hun sku god til 🤩

Jeg havde bestilt 30min uden gummi, så efter blow satte Mercedes sig op på mig og red mig, mens jeg nussede hendes bryster. Om i doggy.. shit boys en røv.. kneppede hende så hårdt og kom med et brag.

tog et kort bad inden jeg smuttede ud af døren igen.

Sted 9/10 meget diskret lejlighed med gode parkeringsmuligheder

Mercedes: 10/10 mega sød, smuk og bare helt igennem dejlig

Link: https://annoncelight.dk/showad/456218

Peace out Holmeren

Passer hendes lave højde på 155 cm ?

Vil sku være frækt at opleve ved siden af mine egne 195 cm

Skrevet
Denwod skrev, for 9 minutter siden:

Passer hendes lave højde på 155 cm ?

hvad er årsagen at du citerer hele indlægget for at kommenterer så kort??

Skrevet
Nygløden skrev, for 6 minutter siden:

Nygløden skrev, for 6 minutter siden:

Kun for at genere alle herinde .... eller også var det en menneskelig morgen fejl

Skrevet

Frækt at hun kun er 155. Er fristet. Hvis man vælger uden er det så muligt at komme oppe i hende?

Skrevet

Tænker at det er nemmest at hører hende ad selv , for det er jo ikke sikkert at hhun lader alle afslutte oppe i hende.

Kan kun sige jeg gik fløjtende og meget happy derfra

Skrevet

Okay, men ved faktisk ikke engang om jeg tør med sex uden med GP. Men det lyder som om du havde en fræk tur -)

Skrevet

Var forbi frækkerten i går, fin kommunikation, smuk pige og vi startede med et lille glas vin. Lækker hygge og kan varmt anbefales. Det hele var uden kondom og nød hende fuld ud.

Skrevet

Det var jeg også. Jeg valgte dog at takke nej, da jeg ikke syntes jeg fik den rigtige fornemmelse. Hun var smadder sød og forstående, så det var som ikke hende der var noget galt med, jeg er bare til lidt andre typer, og syntes måske også det der "uden" virker lidt riskie.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

syntes måske også det der "uden" virker lidt riskie.

Jeg er som sådan enig i dette, men hvorfor i alverden spilder en erfaren fyr som dig så hendes og din egen tid med at aftale et besøg? Det står jo i hendes annonce, at sex uden kan tilkøbes.

Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

jeg er bare til lidt andre typer

Den årsag til at droppe besøget er i min optik meget mere plausibel, når man nu ikke 100% ved, hvordan hun ser ud og hvilket førstehåndsindtryk hun giver, når man møder hende. Fint, at du også skriver, at hun var sød og forstående overfor din beslutning, det fortæller jo også lidt om hende, synes jeg.

Skrevet

Jeg har også besøgt hende og som sådan, er hun skam sød og dejlig nok.

Dog slet ikke min type, men jeg gad ikke gå igen, da jeg alligevel var liderlig. Dog det der negle med skidt under, kan jeg slet ikke arbejde med.

Skrevet
Rejsekongen skrev, for 19 timer siden:

Havde hun klamme negle, eller beskidte? 😳

De var beskidte, hvor man kan se den der sorte kant inde ved neglene, selvom hun har forsøgt, at klippe dem kort.

Var desværre turn off for mig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.