Hop til indhold

Leticia i Odense

Featured Replies

Skrevet

Det var i går hun skrev det. Et par timer efter jeg var gået fra Roxy. Der viste sig at være en stor fed malkepige

Skrevet

Det var på en adresse i starten af Sankt Jørgens Gade (mod byen). Ikke en adresse, derchar været brugt før. Havkatten du har fået en PM med præcis adresse.

Skrevet

Jeg har lige fået en PB fra Hook.
Jeg sputgte om Leticia ligner signe billeder.

"Hun er en lille fræk lolitta på billederne. Passer de?"
Hook svarer:

"I hvert fald meget tæt på, hvis de ikke er hende. Hun er meget ung og meget snæver. Den præcise adresse er Sankt Jørgens Gade ..."
Det var torsdag, at Hook var forbi.
Nu var hun åbenbart i Kochsgade fredag.

På med vanten drenge. Book 15 eller 30 min full service og fortæl os om det 😁

Skrevet

Hej har lige været forbi leticia.

Det er ikke hende på billederne.

Hende du møder er også lille og spinkel 155cm ca 45 kg lilleB

Men hun er ikke pengene værd, må næsten ikke røre, og venter kun på at man bliver færdig.

Hun er ikke længere på nogle af de nævnte adresser, hun er i noget bed and Breakfast

Køn pige, men hun er der kun for pengene. Har lyst til et hurtigt put så køb 15-30 minutter.

Skrevet

Tak for at tage en for holdet 😁. Tag at skrive en anmeldelse.

Det var det her alle frygtede, selv på trods af hvad @Hook skrev.
Hook udtrykker sig ikke lige tydligt hver gang.

Skrevet
asp73- skrev, for 1 time siden:

Hej har lige været forbi leticia.

Det er ikke hende på billederne.

Hende du møder er også lille og spinkel 155cm ca 45 kg lilleB

Men hun er ikke pengene værd, må næsten ikke røre, og venter kun på at man bliver færdig.

Hun er ikke længere på nogle af de nævnte adresser, hun er i noget bed and Breakfast

Køn pige, men hun er der kun for pengene. Har lyst til et hurtigt put så køb 15-30 minutter.

tak for tilbagemelding - hun flytter godt nok meget rundt hvis det altså er samme pige overhovedet..

Skrevet

Med 3 forskellige adresser på under en uge er jeg heller ikke overbevist om, at det er den samme pige. Når billederne ikke er ægte kan de jo nemt flytte rundt på kunderne mellem de forskellige steder afhængigt af efterspørgslen.

Skrevet

.

Havkatten skrev, for 3 timer siden:

... var det her alle frygtede, selv på trods af hvad @Hook skrev.
Hook udtrykker sig ikke lige tydligt hver gang.

Tja, skrev ægte foto og starten, men rettede ret hurtigt til at hun lignede. (Er det egentligt samme foto nu?). Hun prøvede også med finish, finish, men da jeg sagde no, no vandt den gode kemi. Jeg måtte, det jeg ville, måtte røre og hun foreslog selv stillinger.

Redigeret af Hook

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.