Hop til indhold

Leticia i Odense

Featured Replies

Skrevet

Ægte foto og godt. Dog hurtigt til at sige finish, finish, hand job, men sådan gik det heldigvis ikke, når man siger no,no. God stemning.

Skrevet
Hook skrev, for 36 minutter siden:

Ægte foto og godt

Havde ikke troet den var god nok. Så ny profil, og en del annoncer på AL der bliver opdateret på samme tid, så bliver jeg altid lidt skeptisk.

Skrevet

Hvis det er hende kan i finde smagsprøver ved at søge på candymiaxoxo eller mia_baby_girl.

Havde godt nok heller ikke troet det var ægte især grundet de mange sketchy/falske annoncer for tiden

Skrevet
bonuspenge skrev, for 22 minutter siden:

Hvor i byen holder hun til ?

Sankt Jørgens Gade. Nu skrev jeg tidligere at foto var ægte, hvis ikke, ligner hun rigtigt meget. Hun virker meget ung og uerfaren.

Redigeret af Hook

Skrevet
bonuspenge skrev, for 21 minutter siden:

lyder frækt.. havde ....

Nej, men var meget stram og nok rimelig"grøn" i branchen. Gå forsigtigt frem, så hun er "med".

Skrevet

Hvis billederne er ægte burde hun være nem at genkende på tatoveringen med to katte nederst på maven, som man kan se på hendes videoer andetsteds.

Hun har 2 forskellige slags priser, hvor den ene inkluderer "full service", så jeg er i tvivl om de andre priser blot er for massage. Hvad betalte du @Hook ?

Skrevet

Det skriver hun da. Det passer ikke med den adress Hook skrev. Mystikken breder sig.
Der sad 2 andre piger i sofaen, da jeg skred med nej tak fra Roxy. Jeg kiggede ikke nærmer på dem.
Måske er det et fake kollektiv?

Skrevet
Hook skrev, for 3 minutter siden:

Nej, men var meget stram og nok rimelig"grøn" i branchen. Gå forsigtigt frem, så hun er "med".

hvordan fik du kontakt ? skrev faktisk i går på whattsapp men uden svar ..

Havkatten skrev, for 9 minutter siden:

Hun er på samme adresse som Roxy, som er en stor fake.

jeg tænker de måske er flyttet sted dagen efter hans besøg ..

men lever hun så mere op til beskrivelsen en ROXY ?

Skrevet

Jeg har lige sendt en PM til Hook.
Hvis hun ligner sine billeder, så er hun jo en lille fræk lolitta.
15 min uden kondom 700 og 30 til 1000 ... me likes 😁

Skrevet
Havkatten skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har lige sendt en PM til Hook.
Hvis hun ligner sine billeder, så er hun jo en lille fræk lolitta.
15 min uden kondom 700 og 30 til 1000 ... me likes 😁

ja det jeg mener .. men det lyder jo næsten for godt til at være sandt hvis den anden er helt fejlbeskrevet.. men manden skriver jo hun langt hen ad vejen ligner billederne

Skrevet
Havkatten skrev, for 2 timer siden:

Det skriver hun da. Det passer ikke med den adress Hook skrev. Mystikken breder sig.
Der sad 2 andre piger i sofaen, da jeg skred med nej tak fra Roxy. Jeg kiggede ikke nærmer på dem.
Måske er det et fake kollektiv?

Det er vel også muligt, at de sender kunderne til en anden adresse, hvis der er for stor efterspørgsel på en bestemt pige? I så fald kan man ikke være sikker på, at det er den samme pige man møder.

Skrevet
Den Lange skrev, for 8 minutter siden:

Det er vel også muligt, at de sender kunderne til en anden adresse, hvis der er for stor efterspørgsel på en bestemt pige? I så fald kan man ikke være sikker på, at det er den samme pige man møder.

man skal da helst kunne regne med at hvis man viser interesse for en lille petite at så møder man ikke en stor og frodig når man dukker op.. så er vi i hvert fald på et skråplan hvis det er sådan det foregår .

Skrevet
Havkatten skrev, for 4 minutter siden:

Du kan ikke regne med noget som helst før du ser finken med dine egne øjne

nej har du nok ret i..man skal være klar til nogen skuffelser

Skrevet
altid klar skrev, den 13.5.2026 at 19:14:

Hej de herrer, er der nogen som har besøgt Leticia her i Odense?

https://annoncelight.dk/showad/456036

har du været forbi ?

Skrevet

Skrev til hende da hun var i trekants området start sidste mdr.
fik aldrig noget svar, men standard trussel brev fra Vladamir kort tid efter.

Skrevet

Hun skriver, at hun er i nummer 22 i stuen. Ja det er samme sted som Roxy er
Hook siger, at han har været der

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.