Hop til indhold
SilasLBD

Sjællands bedste bj - en guide

Recommended Posts

@bananas

Det var vist (bl.a.) mig der skrev rosende om Emmy, Hørdumsgade.

Og det ærgrer mig, at du ikke fik en god oplevelse.

Jeg tror, at oplevelsen af sådan et blowjob kan være meget forskelligt fra mand til mand, selvom pigen gør det samme.

Har også selv prøvet at blive skuffet ud fra ellers meget rosende forhåndsomtaler her og tidligere på VL.

Pigens aktuelle humør, om hun lige er ankommet til DK eller har ligget på langs i to dage eller mere, og om vi klikker på hinanden, kan også spille ind.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

@bananas

Det var vist (bl.a.) mig der skrev rosende om Emmy, Hørdumsgade.

Og det ærgrer mig, at du ikke fik en god oplevelse.

Jeg tror, at oplevelsen af sådan et blowjob kan være meget forskelligt fra mand til mand, selvom pigen gør det samme.

Har også selv prøvet at blive skuffet ud fra ellers meget rosende forhåndsomtaler her og tidligere på VL.

Pigens aktuelle humør, om hun lige er ankommet til DK eller har ligget på langs i to dage eller mere, og om vi klikker på hinanden, kan også spille ind.

Venligst

French

Kære French,

Jeg er på ingen måde skuffet, og fik på ingen måde en dårlig oplevelse. Det var absolut og aldeles helt ok, og vært alle pengene.

Bare ikke verdensklasse - i min verden.

Men du skal ikke ærge dig over noget som helst  - i hvert fald ikke i forbindelse med dette.

Venligst

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne da godt være man skulle teste hende Nina så. Jeg overvejer også for ved "selvsyn" at undersøge emmy.

Emmy er sgu desværre taget ned fra siden http://www.polskepiger.mono.net . Hun var ellers god ja, men halløjsa der er kommet lidt nye piger....

*G*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...