frenchlover1 4117 Skrevet 23. Maj, 2014 @bananas Det var vist (bl.a.) mig der skrev rosende om Emmy, Hørdumsgade. Og det ærgrer mig, at du ikke fik en god oplevelse. Jeg tror, at oplevelsen af sådan et blowjob kan være meget forskelligt fra mand til mand, selvom pigen gør det samme. Har også selv prøvet at blive skuffet ud fra ellers meget rosende forhåndsomtaler her og tidligere på VL. Pigens aktuelle humør, om hun lige er ankommet til DK eller har ligget på langs i to dage eller mere, og om vi klikker på hinanden, kan også spille ind. Venligst French Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 23. Maj, 2014 @bananas Det var vist (bl.a.) mig der skrev rosende om Emmy, Hørdumsgade. Og det ærgrer mig, at du ikke fik en god oplevelse. Jeg tror, at oplevelsen af sådan et blowjob kan være meget forskelligt fra mand til mand, selvom pigen gør det samme. Har også selv prøvet at blive skuffet ud fra ellers meget rosende forhåndsomtaler her og tidligere på VL. Pigens aktuelle humør, om hun lige er ankommet til DK eller har ligget på langs i to dage eller mere, og om vi klikker på hinanden, kan også spille ind. Venligst French Kære French, Jeg er på ingen måde skuffet, og fik på ingen måde en dårlig oplevelse. Det var absolut og aldeles helt ok, og vært alle pengene. Bare ikke verdensklasse - i min verden. Men du skal ikke ærge dig over noget som helst - i hvert fald ikke i forbindelse med dette. Venligst B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilasLBD 0 Skrevet 23. Maj, 2014 Det kunne da godt være man skulle teste hende Nina så. Jeg overvejer også for ved "selvsyn" at undersøge emmy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 23. Maj, 2014 Det kunne da godt være man skulle teste hende Nina så. Jeg overvejer også for ved "selvsyn" at undersøge emmy. Emmy er sgu desværre taget ned fra siden http://www.polskepiger.mono.net . Hun var ellers god ja, men halløjsa der er kommet lidt nye piger.... *G* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SilasLBD 0 Skrevet 25. Maj, 2014 Jeg prøvede Sara derfra. Topkarakterer for kemi og engagement, men selve bjet var meget almindeligt. Flere med et godt bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg