Hop til indhold

Gider ikke mere annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Efter at annoncelight har ændret i deres opsætning, så når du kører ned igennem pigerne, så bliver den øverste halvdel af skærmen (på telefon) spærret af deres spam annoncer.

Så jeg søger alternative søge sider.

Gider ikke annoncelight får de fjerner de fastfrosne annoncer for betalingssiden.

Skrevet
Lady Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Hej Asp

Nu er jeg ikke den skarpeste kniv i skuffen, men er det de 6 øverste forsideannoncer, du mener er spam?

Eller ser, du noget, jeg ikke kan se?

Han omtaler at det, på mobiler, nu er når man går ind på en vilkårlig annonce, så er der to (af de seks) forsideannoncer der blokerer for hele den øvre tredjedel af skærmen. Man kan end ikke læse annoncens overskrift!

Jeg mistænker det er en formatteringsfejl på siden, men det er drabeligt irriterende ikke desto mindre.

Redigeret af Argent

Skrevet

Har samme problem. Også når man er inde på en annonce, er der fejl. Det er godt nok ikke smart lavet.

Men er der overhovedet alternativer?

Skrevet

Vil sige at det mest irriterende er at når man søger efter en specifik by, så kommer der annoncer op over 100 km væk, fordi annoncørerne skriver en helvedes masse byer i annoncen for at få clicks

Skrevet

ingen tvivl om at annoncelight har en elendig søge funktion. ville ikke tage meget implementation at kunne have lokalitet på "eget sted" som et filter, og så bibeholde byer som outcall....

Skrevet

Ja, det er noget irriterende med den nye funktion hvor de øverste annoncer bliver hængende når man scroller, samt de dækker for overskriften.

Til gengæld er siden blevet noget hurtigere, specielt til billedvisning.

Skrevet
Sharky skrev, for 3 timer siden:

I kan skjule det vha af ‘skjul forstyrrende emner’.

Hjælper ikke.

Skrevet

Jeg bruger brave browser, den blokerer alle reklamer på alle hjemmesider. Kan stærkt anbefale )

Skrevet

Jeg ser den nye forside som noget lort.

Vi ved at mænd bruger Max 2 sek på at tjekke forsiden inden de hopper i søgefeltet. På det korte øjeblik når annoncerne ikke at scrolle = meget mindre visninger/synlighed.

Så er forsiden spild at knap 400kr pr gang.

Jeg hopper i underkategorierne fremover.

Skrevet

Ser ud til Annonce Light , er tilbage i gammel format , håber det forbliver sådan.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Vi ved at mænd bruger Max 2 sek på at tjekke forsiden inden de hopper i søgefeltet. På det korte øjeblik når annoncerne ikke at scrolle = meget mindre visninger/synlighed.

Jeg gør det på kortere tid 😁
Jeg ser faktisk aldrig de fremhævede annoncer, og jeg klikker aldrig på dem, så ja, det er nok spild af penge.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 1 time siden:

Hvor finder du den funktion?

Det duer ikke rigtigt da næste gang du går ind på siden skal du gøre det samme. Det bliver nemt trælst men kan bruges de få gange du skal læse noget.

Brug enten Brave browser (eller anden browser) eller bedre tilføj udvidelsen uBlock Origin. De bruger de samme filtre.

Dyt skrev, den 12.5.2026 at 20:14:

Vil sige at det mest irriterende er at når man søger efter en specifik by, så kommer der annoncer op over 100 km væk, fordi annoncørerne skriver en helvedes masse byer i annoncen for at få clicks

Det problem er løst for mange år siden, men ingen annoncesider bruger løsningen. Det kræver at annoncøren specificerer et område i annoncen - vent, det er det da i annoncelight men de har ikke evnet at bruge det.

F.eks. https://api.dataforsyningen.dk/kommuner så kan man finde alle annoncer indenfor en kommune (eller f.eks. by) plus tilstødende områder helt automatisk. F.eks kan man ved at søge på Frederiksberg automatisk vise annoncører fra Vanløse i nærheden af Frederiksbert.

Nemt, men ingen evner at implementere det.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 2 timer siden:

Hvor finder du den funktion?

Jeg har iPhone. Det er sikkert anderledes på andre.

Men her:

IMG_5515.jpeg

IMG_5516.jpeg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.