Jernsvinet 13991 Skrevet 18. Maj, 2014 Vipada Thai-Massage tel. 7160 8962 Kroggårdsvej 20 Hvam 8620 Kjellerup [email protected] Stedet er blevet lidt opgraderet med perlegrus og diskret parkering i baghaven, men ellers kunne kælderen hvor massagen foregår også godt trænge til at blive shinet og lysnet lidt op. Blev modtaget af "Madame", som jeg ikke synes jeg har set før og bestilte derfor kun massage. "Just a moment" - og så kom der lidt efter en lækker, slank Thai-pige, med markerede ansigtstræk og de flotteste læber jeg længe har set og jeg opgraderede derfor hurtigt til svensk til kr. 400,-, som hun dog var noget i tvivl om hvad var og forsvandt derfor for at spørge "Madame" til råds. Jeg forstod så at pigen som kalder sig "Thai" hvilket hun senere forklarede betød kylling, var helt nystartet på stedet, men hun mente at det kunne hun nok finde ud af, hvis jeg bare forklarede hende lidt om hvordan det skulle være Vi havde aftalt hun skulle være helt nøgen og det var der heller ikke nogen problemer med - og frem dukkede de flotteste nødder, som jeg bestemt ikke mener kunne være ægte, da de virkede noget hårde, men jeg kunne ikke se nogen OP-ar og de sad som de skulle, men det var næsten ligegyldigt om brysterne havde været mindre, for de mørke brystvorter var store som kirsebær, stod ret ud i luften og var lige til at spise - så jeg skyndte mig at tage et par smagsprøver Hun fik dog hurtigt styr på det svenske, især efter jeg fik hende instrueret i at gøre det med flad hånd og strakte fingre - utroligt at så få kender det trick men så fik jeg også lov til at pille lidt og det virkede, så hun fortsatte med at pirre mig i laaaaang tid, tilsat lidt olie og sluttede af med en dejlig finale, hvor hun også trykkede lidt lige bag nosserne - så hun vidste vist grundlæggende godt, hvordan en svensker skal skæres Bagefter blev jeg tilbudt et bad. Hendes engelske er desværre ikke det bedste, men hun forsøger at tale lidt dansk og da jeg syntes hun var rigtig sød og gav en udmærket og meget indlevende service med god øjenkontakt og den bedste svensker jeg har oplevet længe gav jeg hende kr. 100,- ekstra i drikkepenge og fik at vide at hun skulle være der i ca. 3 mdr. - men næste gang vælger jeg nok en mere udvidet pakke 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 19. Maj, 2014 Hej mr. Jernsvin. Sej ny pink bil. Var selv i Hvam i lørdags med min ven og lille-bror. Min ven var liderlig som sædvanlig og var i kælderen med den anden pige. Mig og lille-bror skulle bare vise den venlige mr. B Netflix. Ja så fik jeg lige aftens mad også. Den nye pige er virkelig smuk, som du har set, så må snart der ud igen hvor jeg har bedre tid. Smukkere thai pige skal man lede længe efter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tommy 7 Skrevet 26. December, 2016 Var der i går og meet this new girl Vida. Always exciting, She is a slim lady, about 1.65 cm with very nice breast (big b/c?). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ST22 49 Skrevet 27. December, 2016 hei Jern hvor meget måtte du slippe for sådan en omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg