Hop til indhold

Forbud mod Købesex i DK - den "Svenske model" = umenneskelig

Featured Replies

Skrevet

Kære SMO

- jeg er selv øv over at det blev et sådant forfærdeligt layout, :mrgreen:  med en alt for lille skrift.

Når jeg laver længere skriv eller der skal suppleres med researches, skriver jeg altid kladde i Word, og så ellers kopiere ind på EG

Jeg brugte faktisk 1½ time på at sætte mig ind i "stoffet" som der linkes til om "Den Svenske Model" og derfor er min konklusion = umenneskelige forhold for pigerne. 

At det så går galt med selve formateringen og valg af skrifttype og størrelse - er bare pissed også for MIG.

Det kan være jeg prøver en gang mere, - for der er faktisk i den efterfølgende debat, hvor holdninger og konklusioner er lysår fra de faktiske undersøgelser.

Jeg beklager meget

Her lidt om Anne-Grethe Bjarup Riss holdninger fra en debat på TV2 morgen tv  :

" title="Eksternt link:">

Mange hilsner

Nyder livet

Skrevet

Kan du så ikke fortælle mig, hvor nøjagtigt det står med den fiktive handlede kvinde, for det afsnit kan jeg ikke finde? gerne med side nummer og afsnit nummer? Har prøvet at finde det afsnit, men har fejlet, hvilket jo også menneskeligt...

På side 39 finder du historien om Ivanna. Under tabel 0.23 og 0.25 finder du oplysningen om at svarene er afgivet henholdsvis uden og med historien.
Skrevet

På side 39 finder du historien om Ivanna. Under tabel 0.23 og 0.25 finder du oplysningen om at svarene er afgivet henholdsvis uden og med historien.

Takker og bukker....jeg har kigget de forkerte steder...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.