Hop til indhold

Topklasse service hos smukke Belle på Fabrikvej i Viby Århus

Featured Replies

Skrevet

Efter en lang periode med alt for meget arbejde havde jeg brug for en god gang massage, så jeg tog ud til smukke Belle på fabrikvej i Viby Århus, som skulle vise sig at være en god beslutning, idet mine problemer med ondt i lænden, gigt bøvl i venstre skulder samt nakke pga. træk fra ruden m.m efter de mange tusind kilometer i bilen for at betjene mine kunder, forsvandt bare efter 3 behandlinger, jeg er aldrig før kommet så hurtig af med smerter på så kort tid, massagen var hård grundig og afballanceret, efterfølgende blev jeg tilbudt den mere behagelige del, blid tantra, fulgt op af den lækreste Body to Body massage med en unik afslutning jeg sent vil glemme, alt foregik som jeg foretrækker det på en professionel massagebriks.

Belle er en smuk glad og smilende thai pige, som giver topklasse service🌞🥰

Skrevet

Det lyder som en god omgang.

Billederne er ikke så sigende. Hvordan er hendes krop? Kan man pille lidt undervejs og hvad vil du skyde hendes alder til?

Tak for svarene!

Skrevet
Mr curious skrev, for 8 timer siden:

Billederne er ikke så sigende. Hvordan er hendes krop? Kan man pille lidt undervejs og hvad vil du skyde hendes alder tilL

Det er Ulai der var i Odense en lang periode, som nu er startet i Århus. Også gået under navnet Jasmin med hendes Tantra på Vestfyn.

Hun er en yderst velholdt Thai Dame på 50+ men er super fit

Hendes massage er topklasse. Og hun yder en super service, kan se hun ikke tilbyder sex længere(måske, money talks) men jeg har haft nogle fine omgange med hende.

Skrevet
lurikken skrev, for 14 timer siden:

Det er Ulai der var i Odense en lang periode, som nu er startet i Århus. Også gået under navnet Jasmin med hendes Tantra på Vestfyn.

Godt spottet

Skrevet
  • Author

Jeg vil anbefale jer, at i kontakter Smukke Belle på mobil 50225738, og selv prøver hendes omsorg & nærvær👙🤩

Skrevet
Oksen1kr skrev, den 13.5.2026 at 12:33:

Jeg vil anbefale jer, at i kontakter Smukke Belle på mobil 50225738, og selv prøver hendes omsorg & nærvær👙🤩

Er der mulighed for at røre hele hendes nøgne krop? …og tilbyder hun hj el blow?

Skrevet

netop hjemme igen efter mit første møde med Bella og jeg er glad

det er også mit første møde med en thai og med massage + det ekstra

jeg skriver lidt frem og tilbage med Bella for at finde ud af hvad jeg skal have og hun spørger så om jeg har lyst til at prøve 2 piger på en gang hmm det kan man vel ikke give en grundig grund til ikke at have lyst til ;) vi bliver enige om massage b2b samt hj og prisen for de 2 piger 2000 kr for 30 min

jeg ankommer til stedet som er super diskret i et industri område og bliver tage imod at Bella hun er super dejlig ja faktisk en rigtig smuk og sød kvinde og mens vi hilser på hinanden kommer der ind i rummet kvinde Nr 2 og hold da op lige med et blev jeg glad for at have sagt ja til 2 stk for der står hun mega flot lyshåret fransk skønhed de smider tøjet sammen med mig og jeg ligger mig på sengen og magien begynder

2 smukke kvinder som starter med massage og b2b uhh altså det var lækkert

bella er en fræk og fit kvinde med skønne bryster hun er meget venlig og opmærksom og giver en skøn b2b hvor du sagtens kan mærke både bryster og fissen rundt på din krop

den franske skønhed som jeg desværre har glemt navnet på hun er vil jeg tro midt 30 erne virkelig sød og har fantastiske bryster som føles rigtig dejlige rundt på kroppen du må gerne rører dem under behandlingen

det eneste minus er at det er simpelthen for svært at holde fokus he he under b2b og mild tantra hvor Bella er i gang bliver du kærtegnet og nusset af den franske skønhed hun kysser dig på halsen og du får hendes dejlige bryster i hovedet og leger med dem uhh ha det var dejligt og whupti så var kanonen skudt af der var stadig lidt tid tilbage så vi lå og nussede hinanden lidt og små snakkede det var hyggeligt

jeg kommer helt sikkert igen uden tvivl

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.