Hop til indhold

Freya Look-a-Like

Featured Replies

Skrevet

Freya (nuværende PG tidligere SG Romantica mm) har en dobbeltgænger i en reklamefilm for firmaet Bilhandel

Tjek det på hjemmesiden både for dem der har prøvet hende og dem der kunne overveje det

Det er datteren med gave

Vh JekyllHyde

Skrevet
køb dansk skrev, for 9 minutter siden:

Har ikke kigget, men HVIS du tror, det er den rigtige Freya, synes jeg ikke, det kommer os andre ved.

Helt enig - lad nu pigerne beholde deres anonymitet.

Skrevet

Hvis det er den samme pige, så er dit opslag ikke gennemtænkt.

Den slags har sociale konsekvenser for pigerne.

Skrevet

Undskyld, men TS Skriver helt klart det er en look-a-like, så hvorfor begynder I at skrive om at han outer hende, synes I ligger holdninger ind i hans tråd som ikke har gang på jorden.

Skrevet

Tja, hvad end hensigten er, synes jeg stadig det er uheldig. Hvis det reelt er en look-a-like kan det stadig afsløre den rigtige, og hænge en reklameskuespiller ud som gp.

Hvis det reelt er hende, afslører det hende jo også.

Skrevet
Elprebsi skrev, for 13 timer siden:

Hvis det reelt er en look-a-like kan det stadig afsløre den rigtige

Hvordan?

Jeg kan godt sige en af mine venner ligner Johnny depp, det ville jo ikke betyde nogen vidste hvem jeg snakkede om, lidt som når folk i en anmeldelse skriver hun ligner Megan Fox.

Jeg kan følge dig hvis det rent faktisk er hende, men nu skriver han look-a-like.

Redigeret af ½angel

Skrevet
  • Author

Formålet var at få andre der har prøvet hende til at vurdere ligheden

Andre har sammenlignet hende med Kylie Minogue hvad jeg ikke kan se

Derimod kan hun godt ligne Beth Dutton fra Yellowstone serien ikke mindst på babserne

Jeg tror dog ikke det er Freya i reklamen da det vil være for dumt at risikere afsløring for 3-4.000 kr i honorar

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.